Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen värkin väljyydestä

Vierailija
30.07.2014 |

Oletan, että olen suhteellisen väljä tai ainakin tiedän, etten ole tiukka, joten en ole koskaan edes yrittänyt seurustella. Tapasin muutama kuukausi sitten töissä miehen, johon ihastuin ja joka kysyikin lähtisinkö joskus ulos, mutta sanoin tietysti ei. Mutta sitten tutustuin sattumalta hänen entiseen tyttöystäväänsä, joka kännissä kertoi, että kyseinen ex on varsin hyvinvarusteltu. Nyt aloin miettiä, että voisinkohan sittenkin lähteä ulos hänen kanssaan? Tiedän, ettei väljä tunnu hyvältä suurimmasta osasta miehiä, mutta jos mies itse on iso, haluaako hänkin silti jonkun, jolla on tiukka? Voi voisiko isommasta miehestä seksi olla ihan ok väljemmänkin naisen kanssa? Saa sanoa suoraan, jos ei, en tosiaan halua nolata itseäni ja olinkin jo oikeastaan sopeutunut ajatukseen, etten voisi koskaan seurustella!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vain! Itse olen hyvin varusteltu ja kyllähän on kelvannut kaikki naiset ja minäkin heille. Jos on pieni ja tiukka niin pitää olla varovaisempi, mutta väljemmän kanssa voi antaa mennä täysillä intohimojen vallassa. Ehdottomasti vain päin miestä ja otat vain aluksi suihin. Varaa liukkaria mukaan, jos jostakin kumman syystä kumpikaan ei saa kicksejä perinteisestä rakastelusta niin kokeilkaa anaaliseksiä.

Vierailija
22/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen koolla ei ole merkitystä, isomulkkuinenkin haluaa tiukan naisen. Hyvä, että tiedät sen itse, mikään ei ole niin suuri pettymys miehelle kuin väljä pillu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän