Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ryhmäseksistä ?

Vierailija
30.07.2014 |

Jos on kertokaa kokemuksia miten olette päätyneet vai ehdotitteko itse?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mieheni ja ystäväni kanssa. Oli hyvä kokemus, edelleen kutkuttaa ajatus :) baari-illan jälkeen päädyttiin sänkyyn.

Vierailija
2/16 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:20"]

Nuorempana lähetttiin jatkoille yhden urheiluseuran tyyppien kanssa ja muistan vain hahmoja, joku teki jotain ja samalla minä tein jollekin ja välillä vaihtui tyyppi, mutta en muistanut oikein ketä siinä oli mukana. Ihan liian paljon alkoholia sinä iltana. :S

[/quote]

Miten päädyitte samaan tilaan porukalla :D? pitäs vaan sattua porukalle samanlainen humalatila päälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyttöystävälle ehdottanut kolmenkimppaa ,joka sekin tuntui todella vaikealta tehdä niin että se kuulostaa fiksulta :D. Reaktio kuitenkin oli myönteinen että nyt katsellaan sopivaa kolmatta meidän kans ja olisihan se mahtava olla 2 naisen kanssa kun tuota ei ole kuin kerran tullut kokeiltua

Vierailija
4/16 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka osaa ehdottaa fiksusti kimppaa edes humalaillassa? :D ei sitä vain ehdoteta että mitä jos pantas keskenää

Vierailija
5/16 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/16 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/16 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista lähdin yhden tutun kautta tutun miehen ja sen parin kaverin luokse jatkoille. Ja tilanne ajautui siihen, että sitten lopulta sängyssä oli minä ja kolme miestä. Täysin spontaani ja suunnittelematon tilanne. Mutta kivaa oli. Nyt olen yhden tutun miehen kanssa suunniellut kimppakivaa, otetaan sen kaveri mukaan. :)

Vierailija
8/16 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä harvemopaa huvia tuo 2 naisen kanssa vaikkapa. Olen ollut ainoastaan kerran 

Vierailija
9/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/16 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä päädyin nuorempana. En suosittelisi. Ehkä nyt vanhempana osaisin arvostaa enemmän. Silloin tuntui, että porukkaa on liikaa (:) ja tilanne muutenkin outo.

Vierailija
11/16 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ns vakipano ehdotti jos otettaisi hänen kaverinsa joskus mukaan, tyttö siis hänkin. Suostuin ja nykyisin kun tavataan ollaan aina kolmistaan. Meillä on herkkää ja tunteikasta seksiä ja pidän molemmista paljon. En kuitenkaan parisuhteessa haluaisi kolmatta pyörää, silloin haluan olla yksin oman naiseni kanssa. Tykkään kun tytöt molemmat haluavat tyydyttää minut, ja he pitävät kunteen kaikkeni molempien nautinnon eteen.

Vierailija
12/16 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 07:49"]Yksi ns vakipano ehdotti jos otettaisi hänen kaverinsa joskus mukaan, tyttö siis hänkin. Suostuin ja nykyisin kun tavataan ollaan aina kolmistaan. Meillä on herkkää ja tunteikasta seksiä ja pidän molemmista paljon. En kuitenkaan parisuhteessa haluaisi kolmatta pyörää, silloin haluan olla yksin oman naiseni kanssa. Tykkään kun tytöt molemmat haluavat tyydyttää minut, ja he pitävät kunteen kaikkeni molempien nautinnon eteen.

[/quote]

Ja sit mä heräsin ja päästin kissan ulos.

Vierailija
13/16 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja sit mä heräsin ja päästin kissan ulos.

[/quote]

Harmi jos sinulla on jäänyt unen tasolle. Ei ole tapana seksijutuilla retostella, halusin vain jakaa mielipiteen kun kysyttiin. Minullaei todellakaan ole miljoonia naisten kaatoja, enkä pidä yhdenillan jutuista, haluan tunteen. En halua panna, pyrin aina rakastelemaan. On valitettavaa jos se on joiltain toiselta pois jos nautimme seksistämme kolmestaan.

Vierailija
14/16 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/16 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana lähetttiin jatkoille yhden urheiluseuran tyyppien kanssa ja muistan vain hahmoja, joku teki jotain ja samalla minä tein jollekin ja välillä vaihtui tyyppi, mutta en muistanut oikein ketä siinä oli mukana. Ihan liian paljon alkoholia sinä iltana. :S

Vierailija
16/16 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko enemmän, todella mukavaa kuulla, että mies halua tunteen eikä pelkästään panna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi