Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain elämäni takaisin kun kohtu poistettiin!

Vierailija
22.07.2021 |

En meinaa uskoa kuinka paljon elämänlaatuni on noussut. Ei kipuja, ei anemiaa, ei aivan jatkuvaa vuotoa (viimeisenä vuonna kohdun kanssa yhteensä 23 vuodotonta päivää), ei sidettä housuissa hiostamassa 24/7.

Oon saanut veriarvoni, seksielämäni ja elämänhaluni takaisin.

7 vuotta siinä meni et ekan kerran pyysin kohdunpoistoa, mutta kokeiltava oli kaikki hirmonihirvitykset, pillerit ja kierukat. Vasta se, että melkein kuolin vuotamalla kuiviin, johti leikkaukseen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittavat että on kun tulpatonta mopoa ajaisi, että on ikään kuin tyhjää kun kohtu ei ole vastassa

Voi luoja. Älä usko kaikkea.

Vierailija
22/32 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkään kesti toipua? Mulle suunnitteilla kohdun poisto alakautta.. pelottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla verenvuotoa yhdyntöjen aikana?

Vierailija
24/32 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkään kesti toipua? Mulle suunnitteilla kohdun poisto alakautta.. pelottaa

Mulla leikattiin tähystämällä. Saikku 2 vko (teen istumatyötä) ja siinä ajassa kyl toipui tosi hyvin!

Vierailija
25/32 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paransi oman elämänlaadun ja vaikutti positiivisesti seksielämään. Mies ei valita, päinvastoin, kun nyt mua ei satu yhdyntä eikä tarvitse pelätä että seksin aikana alan vuotamaan verta hallitsemattomasti. Kohdunpoiston takana selittämätön, jatkuva verenvuoto ja kovat kivut sekä yhdynnässä, että menkkojen aikana. Polyyppeja, ja kohdun eri lihaskerroksien välistä endometrioosia kuulemma oli löydös.

Vierailija
26/32 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittavat että on kun tulpatonta mopoa ajaisi, että on ikään kuin tyhjää kun kohtu ei ole vastassa

Mistä mies voi edes tietää, onko naisella kohtu vai ei, jos nainen ei sitä hänelle kerro?

Vierailija
27/32 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla leikattiin tähystämällä. Saikku 2 vko (teen istumatyötä) ja siinä ajassa kyl toipui tosi hyvin!

Minä sain sairauslomaa neljä viikkoa ja se oli sopivasti. Ekat kaksi viikkoa nousi joka iltapäivä pientä kuumetta, mutta se jäi alle 38 asteen, niin kyse ei ollut tulehduksesta. Toimistotöitä tein minäkin.

Sairaalaan menin leikkauspäivän aamuna ja pääsin seuraavana päivänä pois. Tähystysleikkaus on hyvä, kun ei ole isoja haavakipuja.

Vierailija
28/32 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai siihen jonkinlainen pieni syvennys jää, mutta ei siitä mikään pohjaton kuilu tule kohdunpoistolla.

Vierailija
29/32 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa poistettiin kohtu ja munasarjat syövän takia kuukausi sitten.

En saanut mitään ohjetita tai neuvoja lantionpohjajumppaan ja laskeumien ehkäisyyn. Oletteko te muut saaneet? Kysyin ohjeistusta, lääkäri sanoi, että sitten toimitaan jos ongelmia ilmenee. Mielestäni melko outoa. Ennaltaehkäisy olisi sekä halvempaa että inhimillsempää. Ei kai joku ohjelappunen tai muutaman lauseen suullinen ohjeistus olisi mikään ongelma antaa kaikille kysi sitä tai ei. Jos en olisi itse googlaillut, niin en edes tietäisi laskeumien vaarasta. Kukaan ei maininnut sanallakaan.

Vierailija
30/32 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas sellaisia neropatteja linjoilla että oksat pois... Mies ei voi mistään tietää että naisella ei ole kohtua. Suomessakin syntyy joka vuosi useita naisia ilman kohtua eikä kohduttomuus selviä heille itselleenkään ennen kuin murrosiässä kun kuukautisia ei ala kuulumaan. Naisia nämä naiset ovat siinä missä muutkin ja munasarjat pitävät heillä yllä naishormonin eritystä.

Vierailija
31/32 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/32 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on taas sellaisia neropatteja linjoilla että oksat pois... Mies ei voi mistään tietää että naisella ei ole kohtua. Suomessakin syntyy joka vuosi useita naisia ilman kohtua eikä kohduttomuus selviä heille itselleenkään ennen kuin murrosiässä kun kuukautisia ei ala kuulumaan. Naisia nämä naiset ovat siinä missä muutkin ja munasarjat pitävät heillä yllä naishormonin eritystä.

Sitä se on kun mielikuvitus saa vallan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi