Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alaosaton nainen Helsingin rautatieasemalla

Vierailija
22.07.2021 |

Eilen rautatieasemalla käveli junaan menevä nainen, jolla ei ollut housuja. Hänellä oli yläosana vinosti leikattu paita, joka paljasti toiselta puolelta sen osan kehosta, jonka luokittelen intiimialueeksi. Ja tämä henkilö meni sitten istumaan junan penkille, jonka tekstiiliin arvatenkin tarttuu kaikenlaista sieltä alapäästä.

Miten ihmeessä jotkut ihmiset eivät osaa pukea vaatteita päälleen??Julkisella paikalla kulkee myös lapsia ja nuoria sekä eri kulttuureista tulevia ihmisiä, sekä myös ihan tavallisia suomalaisia, jotka eivät halua nähdä toisten intiimialueita. Voisi sen verran kunnioittaa muita ja pukeutua kotonaan kuten haluaa.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että ap on vaan joku vanhus, joka paheksuu jotain legginsejäkin. Paskapuhetta siis.

En ole vanhus. Mistä niin päättelet? Oliko sinun mielestäsi kuvaamani pukeutuminen muka asiallista? Eihän siinä edes mainittu legginssejä, kun niitä ei ollut. Ap

Vierailija
42/59 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et nähnyt etupyllyä , niin kertomus on vajaa torsoksi jäännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic, mutta minäkin kerran näin kaupungilla naisen jolla oli talvitakki yms, mutta alapäässä vain sukkahousut. Siis vain ja ainoastaan sukkahousut. Ei housuja eikä alushousuja. Kengät oli sentään. Luultavasti mt-ongelmainen olemuksesta päätellen.

Vierailija
44/59 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit ja huomasit nähneesi omituista unta.

Vierailija
45/59 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nähtävää siellä naisten haaroissa on? Siellähän on vain roikkuvat römpsähuulet ja karvapehko. Hyi hyi.

Ja mieti sitä hajua

Vierailija
46/59 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nähtävää siellä naisten haaroissa on? Siellähän on vain roikkuvat römpsähuulet ja karvapehko. Hyi hyi.

Ja mieti sitä hajua

Oletko h o m o?

Vierailija
47/59 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva, tai ei tapahtunut.

Vierailija
48/59 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten alaosaton kävelee?

Vierailija
49/59 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän lapsuudenkodin naapuritalossa Lahessa asuu (en tiiä asuuko enää) pariskunta, jonka miesosapuoli oleskeli alasti pihallaan kesällä 2009, kun olin pomppimassa meijän jättitrampoliinilla 15-vuotiaana päivällä. Meijän nyt jo myyty lapsuudenkoti sijaitsee rinteessä, joka rajautuu metsään, jossa kulkee valaistu pururata ja sillä asuinalueella ei oo mitään pensaikkoja tontinrajoina, joten joistain kohdista naapurin pihaa näkee toisen naapurin pihalle. Hyi hitto. Joskus loppukesällä muistaakseni tuli ihan pukeissa joskus juttelemaan mun iskälle tai vanhimmalle isosiskolle, että eipä meitä hirveesti ole näkynyt pihalla. No mä ainakin näin kyseisen herran sinä kesänä aika monta kertaa kaukaa alasti pomppiessani trampoliinilla. Onneks en nähnyt lähietäisyydellä sitä alasti. Meijän jättitrampoliini oli rinteen alapuolella sijaitsevalla isohkolla metsään rajautuvalla "alapihalla" yhdessä leikkimökki ja keinojen kanssa.

M28

Vierailija
50/59 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siis pilllu paljaana? Jäiköhän penkkiin hirveä vitunn haju? N39

Vierailija
51/59 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok, minunkin vaimolle huudettiin kun hän kulki hameessa, joka oli polvien alapuolelle pienellä halkiolla.

Vierailija
52/59 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta ehkä nainen oli ollut rannalla stringbikineissä ja sieltä lähdettyään heittänyt päälleen jonkin kevyen rantamekon tai -kauhtanan?

Vierailija
53/59 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi paljon näkee julkisilla paikoilla myös naisia, joilla on jalassaan pelkät pitkät kalsarit

Vierailija
54/59 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla peilit kengänkärjissä? Tai peilikiiltoinen kromikärki bootseissa?

Tai kamera?

Vierailija
55/59 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää puolialastomat ihmiset julkisilla paikoilla. En minä mitään paniikkikohtausta saa alastomuudesta, en vain tahdo nähdä muiden mahoja ja ties mitä ruumiinosia😑 Oli ihminen läski, keskikokoinen tai laiha, en välitä nähdä mahaasi. Huomionkipeyttä, sanon minä.

Vierailija
56/59 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naista olisi pitänyt jonkun auttaa esim. joku kangas verhoksi. Ihmetellään vaan. Ehkä hän ei tiedostanut tilaansa, ellei ole performanssi.

Vierailija
57/59 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri kulttuureista tulevia ihmisiä ei kyllä tarvitse mitenkään huomioida pukeutumisessa. Riittää, että on suomalaisille ok.

No, ei tällainen pukeutuminen ole suomalaisillekaan ok. Pervoja lukuunottamatta.

joko se pride muka oli?

Vierailija
58/59 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri kulttuureista tulevia ihmisiä ei kyllä tarvitse mitenkään huomioida pukeutumisessa. Riittää, että on suomalaisille ok.

No, ei tällainen pukeutuminen ole suomalaisillekaan ok. Pervoja lukuunottamatta.

En sitä väittänytkään.

Täysin housuitta kaupungilla kulkevat vain päihde- ja huumeongelmaiset tai MT-ongelmista kärsivät.

Aika moni kulkee kesällä ilman pikkareita. Mutta pitkän hameen kanssa.

Vierailija
59/59 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ällöttää puolialastomat ihmiset julkisilla paikoilla. En minä mitään paniikkikohtausta saa alastomuudesta, en vain tahdo nähdä muiden mahoja ja ties mitä ruumiinosia😑 Oli ihminen läski, keskikokoinen tai laiha, en välitä nähdä mahaasi. Huomionkipeyttä, sanon minä.

Liberaalissa yhteiskunnassa se kuitenkin menee niin päin, että jokaisen maapallon 7 miljardista ihmisestä ei tarvitse hyppiä sinun mieltymystesi mukaan, vaan sinun on sopeutettava toimintasi niiden 7 miljardin muun ihmisen toimintaan. Jos et halua nähdä ihmisiä, niin planeetalla on kyllä erämaata, johon voit mennä. Tai voit vaikka olla katsomatta.