Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.

Miksi minusta kiinnostuvat lähinnä vain toisella kierroksella olevat yksinhuoltajanaiset, vaikka itse olen vasta ensimmäisellä kierroksella?

Vierailija
22.07.2021 |

Mitä minun pitäisi muuttaa itsessäni niin että saisin minusta kiinnostuneiden painopisteen siirtymään jo lapsensa tehneistä naisista lapsettomiin, kaltaisiini ensimmäisellä kierroksella oleviin naisiin.
Kertokaa te naiset että mikä on se vedenjakaja juuri sinulle. Ja kerro myös onko sinulla vielä lapsia vai ei.

Ei yksinhuoltajuus tee kenestäkään huonompaa ihmistä, enkä tarkoita tylyttää heitä tällä aloituksella...Mutta kokemuspohjamme eroavat niin valtavasti toisistaan...

Ikää minulla on 35 vuotta, ja pääkaunkiseudun naistarjonnasta on kyse

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v on jo vanha, tuon ikäiset naiset yleensä jo saaneet lapsia.

Vierailija
22/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laajenna ikähaarukkaa. Alle kolmikymppisissä on vaikka kuinka paljon naisia, jotka eivät ole lapsia hankkineet. Ja riippuen arvoistasi ja elämäntavastasi, sieltä saattaa muutenkin löytää sopivampia.

Olen 36-vuotias mies, ja kumppanini on 23-vuotias nainen. Olemme molemmat lapsettomia.

Eli suomeksi sanottuna olet todennäköisesti 36-vuotiaaksi mieheksi poikkeuksellisen hyvännäköinen/ tikissä, varakas ja/tai hyvässä ammatissa. 

Olen lihava, kaljuuntuva, työtön ja köyhä. Mutta muuten meni aika lähelle.

Käsityksesi naisista on omituisen pinnallinen. Ehkä siksi sinulla ei ole onnea parisuhteissa?

Okei eli se oli se kakkosvaihtoehto. 

Kannattaa tosiaan tutkiskella vähän noita omia naisiin kohdistuvia asenteita. Sieltä saattaa löytyä ratkaisu ongelmiisi.

Olen nainen. Sori vaan, mutta 30-vuotiaana, naisen elämää eläneenä ja paljon naisten elämää seuranneena, tiedän ettei kukaan normaali, opiskellut, tasapainoinen 23-vuotias nainen ota 36-vuotias miestä ellei siinä miehessä ole jotain tosi poikkeuksellista ikäänsä nähden. Eli ulkonäköä, rahaa, statusta. 

Samaten kun 36-vuotias mies ei ota itselleen 46-vuotiasta naista, vaikka tämä olisi kuinka menestynyt ja ikäisekseen hyvännäköinen jne. Ihan yhtä pinnallisia ja ikärasisteja on molemmat sukupuolet. 

Hyvä seivausyritys, mutta sinut paljasti mieheksi tuo litania ominaisuuksia, jotka ovat mukamas miehen ainoa mahdollisuus pariutua itseään nuoremman naisen kanssa. Se on suoraan nuoren redpiller-miehen mielikuvituksesta. Kas kun et maininnut vielä jykevää leukaa ja 190 cm pituutta.

Jaaha, no usko mitä haluat. Taidat viettää vähän liikaa aikaa tällä palstalla kun teet jo aika vainoharhaisia päätelmiäkin, ihan vaan kirjoitetuista sanoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi minusta kiinnostuvat..."   no voi hellan luukku, mistäpä me voisimme sen tietää, jos et itsekään sitä tiedä vaikka heitä näet. Olet kovin lapsellisen oloinen, sori vaan.

Vierailija
24/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat viettää vähän liikaa aikaa tällä palstalla kun teet jo aika vainoharhaisia päätelmiäkin, ihan vaan kirjoitetuista sanoista. 

Sanoo redpiller, jonka mielestä naiset voivat seurustella vanhemman miehen kanssa vain tämän rahan, kropan tai statuksen tai omien taumojensa vuoksi. :D

Vierailija
25/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että ap erityisesti vetää puoleensa yksinhuoltajia, vaan tuossa ikäluokassa suurin osa sinkuista, sekä miehistä että naisista, on jo toisella kierroksella. Jos miettii mitä tahansa yli 35-vuotiaiden ryhmää, vaikka työkavereita, ovat lapsettomat vähemmistö. Mitä enemmän aikaa kuluu, sitä epätodennäköisempää on löytää kumppania, jolla ei olisi takana "elettyä elämää".

Olen itse 38-vuotias lapseton nainen, ja minulla myös on toiveena lapseton kumppani. Valehtelematta jokaisella miehellä, jonka kanssa olen käynyt treffeillä viimeisen kolmen vuoden aikana, on lapsia. Huoltajuus- ja tapaamiskuviot kuulostivat niin sekavilta, että en halunnut sotkeutua niihin. Päädyin lopulta laajentamaan hakuni ikähaarukkaa sen verran vanhempiin miehiin, että mahdolliset lapset olisivat jo aikuisia. Tällä tavalla löysin lopulta sopivan kumppanin.

Vierailija
26/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat viettää vähän liikaa aikaa tällä palstalla kun teet jo aika vainoharhaisia päätelmiäkin, ihan vaan kirjoitetuista sanoista. 

Sanoo redpiller, jonka mielestä naiset voivat seurustella vanhemman miehen kanssa vain tämän rahan, kropan tai statuksen tai omien taumojensa vuoksi. :D

Sori mutta en tajua ollenkaan mitään mistä puhut. Mikä hemmetin redpiller?

Kyllä minäkin voin seurustella vanhemman miehen kanssa, se on jopa toivottavaa. Mutta puhutaan max 5-7 vuotta vanhemmasta. Ja sekin on nyt +30 vuoden iässä. 23-vuotiaana en todellakaan edes katsonut yli 30-vuotiasiin, ellei se sitten sattunut olemaan Leonardo dicaprio. 

Vierailija
27/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian vanha. Hyvät miehet on viety parikymppisinä.

Vierailija
28/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhärit etsii epätoivoisesti elättäjää joka nostaisi ne ja niiden äpäräpennut keskiluokkaan.

Vierailija
29/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle nelikymppisille miehille on kova kysyntä: spermasta on jo huutava pula

Sukusoluista ja etenkin siittiöistä on jatkuva pula hedelmöityshoidoissa.

Vierailija
30/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa, että 20-50v miehiä on suomessa 62 000 enemmän kuin naisia. 

Vierailija
31/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy muistaa, että 20-50v miehiä on suomessa 62 000 enemmän kuin naisia. 

Naistutkijat: ne on kaikki syrjäytyneitä koska eivät saa sitä tärkeintä asiaa maailmassa: naista.

Vierailija
32/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laajenna ikähaarukkaa. Alle kolmikymppisissä on vaikka kuinka paljon naisia, jotka eivät ole lapsia hankkineet. Ja riippuen arvoistasi ja elämäntavastasi, sieltä saattaa muutenkin löytää sopivampia.

Olen 36-vuotias mies, ja kumppanini on 23-vuotias nainen. Olemme molemmat lapsettomia.

Eli suomeksi sanottuna olet todennäköisesti 36-vuotiaaksi mieheksi poikkeuksellisen hyvännäköinen/ tikissä, varakas ja/tai hyvässä ammatissa. 

Käsityksesi naisista on omituisen pinnallinen. Ehkä siksi sinulla ei ole onnea parisuhteissa?

Kannattaa tosiaan tutkiskella vähän noita omia naisiin kohdistuvia asenteita. Sieltä saattaa löytyä ratkaisu ongelmiisi.

Olen nainen. Sori vaan, mutta 30-vuotiaana, naisen elämää eläneenä ja paljon naisten elämää seuranneena, tiedän ettei kukaan normaali, opiskellut, tasapainoinen 23-vuotias nainen ota 36-vuotias miestä ellei siinä miehessä ole jotain tosi poikkeuksellista ikäänsä nähden. Eli ulkonäköä, rahaa, statusta. 

Samaten kun 36-vuotias mies ei ota itselleen 46-vuotiasta naista, vaikka tämä olisi kuinka menestynyt ja ikäisekseen hyvännäköinen jne. Ihan yhtä pinnallisia ja ikärasisteja on molemmat sukupuolet. 

Kummallinen ajatusmaailma sinulla, "nainen". Olen parikymppisenä naisena ollut hyvinkin kiinnostunut ihan tavallisista 35-vuotiaista. Ei se ihastuminen oikeasti katso ikää, ellet sitten ole joku ennätystahdissa rupsahtanut epäonninen tapaus. Muutenkin omituista kärjistää molemmat sukupuolet ikärasisteiksi. Kuulostaa korvaani lähinnä katkeran ulinalta. Kyllä se rakkaus sinutkin löytää, se ei silloin katso rahaa eikä statusta. :D

Vierailija
33/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puhuisi ikärasismista, jos etsii samaan ikäluokkaan kuuluvaa ja rajaa esim. deitti-ilmoituksessa pois huomattavasti vanhemmat tai nuoremmat. Ja on näistä poikkeuksia - mutta ei sillä rahalla ja statuksella vielä juuri porskuteta. Jos on poikkeuksellisen hyvännäköinen ja poikkeuksellisen kiinnostava, erityinen persoona, silloin voi olla haluttu myös reilusti nuorempien keskuudessa. Toki silloinkin se menee niin, että suurin osa kiinnostuneista on itselleen samanikäisiä tai vanhempia, ja nuoremmissa ikäluokissa on sitten jonkin verran kiinnostuneita, mutta jossain vaiheessa se raja tulee vastaan joka tapauksessa. Pääsääntöisesti halutaan kyllä suunnilleen omanikäinen, mutta aikuisena ei 10 vuoden ikäero välttämättä tunnu niin paljolta - silloin se riippuu henkilöstä ja on tapauskohtaista. Suurimman osan kohdalla 10 vuoden ikäero kyllä tuntuu isolta - tällöin se yleensä näkyy niin kropassa kuin ajattelussa - mutta aina on niitä yksittäisiä tapauksia, joiden kohdalla on toisin. Mutta ei siinä raha auta mitään. Jos toisen ulkonäkö ei sytytä ja henkisestikin tuntuu että ollaan eri vuosikymmenellä, niin eipä se vähän isompi rahamäärä auta yhtään tuntemaan vetoa toista kohtaan. Suomessa on parempi diili ottaa keskituloinen, joka sytyttää, kuin huomattavan varakas, joka ei sytytä. Jossain kehitysmaassa ehkä toisinpäin.

Vierailija
34/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 35-vuotias mies onnistuu löytämään vain yksinhuoltajia pääkaupunkiseudulla, kyseessä on jonkinlainen tilastoihme - tai ehkä tilasto-oikku olisi parempi sana. Nimittäin juuri pk-seudulla on paljon lapsettomia 30-40-vuotiaita naisia, ja pk-seudulla esikoislapsen saamisen ikäkin on keskimäärin korkeampi kuin muualla maassa. Ja näin ollen valtaosa tuonikäisistä äideistä on suhteessa tai ei ole vielä eronnut.

Joten ainoa selitys on ehkä se, että aloittajassa on jotain, mikä vetoaa nimenomaan yksinhuoltajiin, ja vastaavasti jotain, mikä on luotaantyöntävää sinkkujen mielestä. Tietysti ihmiset ovat yksilöitä, ja nimenomaan pk-seudulla on yksinhuoltajissakin hyvin monenlaisia ihmisiä, mutta äkkiseltään tulisi mieleen, että ehkä aloittajan ilmoitus henkii sentyyppistä elämäntapaa, mikä sopii yhteen yksinhuoltajan kanssa, mutta ei sinkun. Eli ehkä aloittaja tuo itsestään ilmi sellaisia asioita, että sinkku ei kiinnostu, mutta yh kokee hänet mahdollisesti yhteensopivaksi itsensä kanssa. Vaikea sanoa tästä tarkemmin, kun ei tiedä, millainen ap:n profiiliteksti on ollut. Mutta voisi kuvitella, että moni yh kokee liian menevät (bilettävät, reissaavat, seikkailevat, todella paljon harrastavat) erityyppisiksi itsensä kanssa.

Aijoo, toinen selitys on tietysti se, että aloitus on keksitty juttu. Veikkaan sitä, sitten kuitenkin.

Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.