En jaksa kiinnostua mistään
Makaan sängyllä eikä mikään huvita. Kotitöitä riittäisi, mutta muuten ei ole mitään tekemistäkään. Onko kohtalotovereita?
T. Pitkäaikaismasentunut
Kommentit (24)
Auttaako tähän muu ku itsensä lopettaminen, oon niin kyllästyny tähän puurtamiseen, yksinäisyyten, paskoihin miehiin, jotka on vaan kusettanu ja ym...riittä jo R.I.P itselleni.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 17:39"]
Auttaako tähän muu ku itsensä lopettaminen, oon niin kyllästyny tähän puurtamiseen, yksinäisyyten, paskoihin miehiin, jotka on vaan kusettanu ja ym...riittä jo R.I.P itselleni.
[/quote]
Nuo on mullekin tuttuja tunteita. Itsearvostus on pohjalukemissa kaikenlaisten kokemusten jälkeen eikä enää jaksa uskoa, että mikään muuttuu paremmaksi. Mutta ajattelen, että kuolemaan ehtii myöhemminkin. Tällainen ahdistuneena makaaminen on melkein kuin olisi kuollut, mutta tässä on se etu, että jokin muutos on ainakin periaatteessa mahdollinen, vaikka en pysty itse toteuttamaan sitä. Tiedän, että yleinen mielipide on sellainen, että kaikki on vain itsestä ja omasta yrittämisestä kiinni, mutta vaikka en jaksa mitään, niin en silti myöskään kuole pois.
ap
Ap & kumppanit, saatteko te jostakin apua? Tarkoitan, että käyttekö jossakin psykologin juttusilla tms?
Olen itsekin sairastanut masennusta, joskin parantunut siitä vuosia sitten. Teilläkin on siis toivoa! En nyt osaa sanoa mitään ratkaisevia hienoja ja viisaita sanoja, mutta tahdon kuitenkin toivottaa teille tosi paljon tsemppiä ja voimia! :)
Täällä kohtalotoveri. Jokainen aamu alkaa itkulla, koska joudun taas heräämään uuteen päivään...