Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voidaanko sähköt katkaista tässä tapauksessa?

Vierailija
29.07.2014 |

Erosin ja muutin omaan asuntoon. Vanhaan asuntoon oli tehty sähkösopimus vain minun nimissäni ja luulin mieheni hoitaneen kaksi viimeisintä laskua kuten lupasi ( oma osuutensa). Tänään tuli uuteen asuntooni minulle perintäkirje ja katkaisuvaroitus koska niitä ei oltu hoidettukaan. Uudessa asunnossani on sähkösopimus samalta toimittajalta ja olen maksanut kaikki sähkölaskut tästä uudesta asunnosta. Voidaanko noiden maksamattomien laskujen takia katkaista uudesta asunnosta sähköt, vaikka on eri sopimus?

En mitenkään osannut varautua tällaiseen yllätykseen ja saan ne maksettua 2 kuukauden päästä..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sähköyhtiöön

Vierailija
2/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sähköyhtiöön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voidaan! Ne on sun nimellä

Vierailija
4/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko se mies edelleen siellä vanhassa asunnossa ja sähkösopimus sinun nimissäsi?

Vierailija
5/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sähköyhtiöön että ainakin katkaisevat sähköt exältäsi!

Vierailija
6/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan tekee sähkösopimuksen, mutta kuvittelee jonkun toisen sähköt maksavan? Ai niin, kun me ollaan perhe ja meillä on kaikki yhteistä.

Vierailija
7/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne voida katkaista. Sulle on karhut lähetetty, ja velka on sinun. Soita sinne ja selvitä asia, voihan olla, että antavat lykkäystä.

Vierailija
8/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksamaan käyttämänsä sähkön! Kuspiä.

Vierailija
9/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sopimus vanhassa asunnossa sun nimellä niin voidaan katkaista siitä asunnosta ei uudesta. Jos sopimuksesi on päättynyt, niin vanhan asunnon sähköt ei katkaista vanhasta eikä uudesta. Laskut kylläkin peritään sinulta koska sopimus oli/on nimelläsi.

Vierailija
10/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii pitkän ajan ennenkuin katkaisevat että älä huolestu varsinkin jos saat sovittua maksusta.

Vierailija
11/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää luulen, että exältä katkee sähköt, jos se karhu on nimenomaan vanhan sopparin laskusta, onko se EDELLEEN sun nimissä? Eihän ne voi ristiin rastiin hämmentää sopimusten välillä! Soita ja kysy.

Vierailija
12/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikooko ne katkaista sähköt sieltä eksän kämpästä vai muka sun uudesta, jossa ei ole maksurasitteita? Eli soitahan ja tarkista, ja maksa silti ni vanhat pois ja irtisano se sähklsopimus sieltä pois.

Vierailija
13/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että voi. Kysehän on siitä että asiakkaana ostat yrityksen palveluja joten olet vastuussa kaikista "ostoksistasi". Pura nyt nopeesti se miehen osoitteen sähkösopimus.

Vierailija
14/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu ja Albertin sähköt?

Vierailija
15/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat sähköyhtiöön tai vaihtoehtoisesti netissä päätät sähkösopimuksen siitä asunnosta, jossa et enää asu. Perintään joutuneet laskut joudut kyllä maksamaan, koska sähkösopimus on sinun nimissäsi. Nyt äkkiä sopimus päättymään, ettei lisää laskuja enää tule. Nykyisestä asunnostasi ei sähköjä katkaista, koska siinä eri sopimus. Se mistä exäsi sähkönsä saa on hänen ongelmansa. Tehköön oman sopimuksen.