Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa enää elloksen tarjouksia?

Vierailija
22.09.2014 |

Olen kanta-asiakas Elloksella, tilaan ainakin 6-10 kertaa vuodessa ja paljon kerralla. Mistä johtuu että en ole enää saanut edes kuvastoja (olen joka kuvaston ilmestymisen jälkeen laittanut sähköpostia ja pyytänyt kuvaston ja pyytänyt lisäystä postituslistalle). En saa enää mitään alekoodeja, en saa kotiin mainoksia. Mitään mainossulkua en ole tehnyt kun nimenomaan siis pyysin päästä mainospostilistalle.

Ennen tuli aina tarjouksia, alekoodeja, postia ym vähintään kerran kaksi kuussa, nyt ei mitään. Ymmärtäisin jos en olisi aktiiviasiakas, mutta kun olen! Mikä ihme on että markkinointia ei enää kohdenneta minuun? Miten teillä muilla, tuleeko postia/mainoksia/alekoodeja?

Suututtaa niin paljon että kohta pitää vaihta firmaa. Tänä vuonna olen jo tilannut 5 eri tilausta ja ovat olleet ihan rahamäärältään isoja, eli en jaksa uskoa että olisin ns. "alimman luokan ei-kiinnostava asiakas"

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tulee mulle ne sunkin mainokset... kerran olen tainnut tuolta tilata ja postia tulee melkein päivittäin joka luukusta sisään >_<

Alennuskoodit löytyy kätevästi alennuskoodi.fi-sivuston kautta :)

Vierailija
2/7 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tilaa hirveästi ellokselta, mutta olen huomannut samaan! Ennen tuli alekoodeja ja ilmoituksia alennusmyynneistä paljon useammin, nyt tosi harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle puolestaan sanottiin tilausta tehdessäni: Tämä tarjous ei koske sinua :(. Olen ilmeisesti Ellokselle rupuasiakas.

Vierailija
4/7 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen useaan otteeseen tehnyt mainoskiellon ja silti jatkuvasti pukkaa postiluukusta ja sähköpostiin mainoksia. Niin joo ja puhellimeen myös.

Vierailija
5/7 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mäkin oon ellokselta pari vuotta sitten tilannut ja vieläkin tulee mainokset, alekoodit ja kuvastot. Soita huomenna asiakaspalveluun ja kysäse sieltä asiaa. :)

Vierailija
7/7 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun pääsisikin niistä eroon, ärsyttää kun ovat siihen helvetin muoviin pakattuja niin ettei voi edes heittää suorilta paperinkeräykseen.