Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttääkö joku vielä palasaippuaa?

Vierailija
21.07.2021 |

Miksi käytät?
Nimimerkillä nostalgiaa

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Palashampoota myös. Ostan tuotteet yleensä suoraan paikallisilta käsityöläisiltä.

Vierailija
42/48 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lähes pelkästään palasaippuoita, mutta vain ranskalaisia ihanan tuoksuisia. Olen tuonut niitä Rivieran reissuilta ja tilannut netistä. Riittoisaa, eivätkä halkeile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hiusten pesemiseen.

Vierailija
44/48 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko palashampoissa suuriakin eroja? Ostin talvella tarjouksessa palan, ja siitä ei tuntunut irotava paljon mitään ja kyllästyin sitten seisomaan suihkussa märkänä ja viluisena yrittäessäi saada siitä irti jotakin pesevää (minulla on pitkä tukka), joten se kokeilu jäi muutamaan kertaan. Olisko joku oliiviöljypohjainen esimerkiksi hiukan helpompikäyttöistä?

Mä oon käyttänyt oliiviöljysaippuaa hiuksille jo 7 vuotta, pitkät hiukset on. Muista perusteellinen huuhtelu! Saippuaa käyttäessä on hyvä huuhdella hiukset pesun jälkeen väh. pari kertaa kuussa laimemnetulla etikalla, ettei saippua kerry hiuksiin.

Vierailija
45/48 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, käytän. Teen palasaippuaa itse. Saan juuri omalle ja perheen iholle sopivia. Ihan saippuantekotietona - nestesaippua pilaantuu helposti, joten se tarvitsee säilöntäaineita ollakseen turvallinen. Palasaippua huuhdotaan käytön jälkeen ja pidetään ritilällä kuivumassa, ei vedessä lillumassa (toivottavasti), joten siinä ei ihan tutkitusti silloin pääse bakteerit lisääntymään. 

Vierailija
46/48 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekologista, ei muovijätettä.

Hygienistä, tutkimustenkin mukaan muovipullot ovat epähygienisempiä kun kaikki klähmää niitä ja sitä painiketta.

Pesee paremmin, kaikki nestesaippuat, joita olen kokeillut, jättää limaisen kalvin iholle.

Vierailija
47/48 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kantaisin vettä ja kierrätyskelvottomia muovipulloja kaupasta? Sitähän nestesaippua on. Veteen valmiiksi laimennettua saippuaa muovipullossa.

Vierailija
48/48 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko palashampoissa suuriakin eroja? Ostin talvella tarjouksessa palan, ja siitä ei tuntunut irotava paljon mitään ja kyllästyin sitten seisomaan suihkussa märkänä ja viluisena yrittäessäi saada siitä irti jotakin pesevää (minulla on pitkä tukka), joten se kokeilu jäi muutamaan kertaan. Olisko joku oliiviöljypohjainen esimerkiksi hiukan helpompikäyttöistä?

On eroja! Oon ehtinyt kokeilla useampaa erilaista, ja nyt käytössä tämä ollut jo pidempään: https://www.catteco.fi/store/valkosavi-shamppoopala

Toimii pitkille ja myös paksuille hiuksille :) Vaahtoaa sopivasti ja levittyy helposti. On vieläpä kotimainen tuote!