Gallub: Kuinka moni aikoo EROTA miehestään loman jälkeen?
Minä ainakin, kyllä taas on niin silmät auenneet :(
kokovartalomulkku on kokovartalomulkku eikä siitä miksikään muutu
Kommentit (23)
Miksi ihmeessä - mun mies on ihana aina, mutta lomalla vielä erityisemmin:D
En ymmärrä perheitä missä vaan riidellään lomat, meillä rakastellaan, nautitaan, hemmotellaan toista, nautitaan hitaista aamuista ja hyvistä ruuista ja viineistä yhdessä (vaikka lapset aina mukana reissuilla)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 17:52"]
Miten loma liittyy eroon?
[/quote]
Siten, että ainakin Suomessa avioeron vireille laittamisprosessit tai puolisolle eroaikeista ilmoittaminen ajoittuu tilastollisesti juuri elo-syyskuulle eli siihen ajankohtaan kun lomat alkavat olla ohi. Tähän ajankohtaan tulee rekisterinpitäjälle/maistraattiin eniten avioerohakemuksia. Usein sinnitellään loman yli ja ajatellaan, että suhteella vielä olisi toivoa, mutta ne, jotka tulevat toisiin aatoksiin ryhtyvät toimiin juuri loman päätyttyä. Ehkä siihen liittyy ajatus, että aloittaa uuden, paremman elämän. Aloittavathan ihmiset liikuntaharrastuksenkin loman jälkeen, tekevät ns. ryhtiliikkeen. Miksei siis voisi tehdä ryhtiliikettä myös huonon liiton suhteen?
Mun ei tarvinnut erota koska mies erosi. Tosin tästä on aikaa ja en edes muista mikä kuukausi oli silloin ja en muista nyt vuottakaan.
Ero buumi on lomien jälkeen ja toinen buumi on joululomien jälkeen.
Riippuu ihan siitä, kuoleeko varakas anoppi ennen lomien loppumista vai ei. Jos ei kuole, niin ei mun kannata vielä erota. Sen verran hyvin massia mumsalta tulossa, että jaksan kyllä odottaa.
Laitoin eron vetamaan viikko sitten! (naisesta tosin)
Mä erosin jo! Ja tein äsken aloituksen milloin on soveliasta mennä treffeille :D
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 17:43"]
Minä ainakin, kyllä taas on niin silmät auenneet :(
kokovartalomulkku on kokovartalomulkku eikä siitä miksikään muutu
[/quote]
Kyllä, enkä ainoastaan suunnittele niin. Olen jo muuttanut pois ja seuraava askel on virallinen avioero. Tuntuu kevyeltä.
Minäkin aion erota. Harkinta-aika on menossa. Tosin vielä ei ole ollut sitä lomaakaan, mutta sitä odotellessa....
Voi teitä. Miksi luovutatte niin helpolla? Itsenne poltatte vaan epärealististen odotustemme tulessa.
Saa nähdä, kun loman jälkeen välimatkaa tulee lähes 400 km :(
Ei ole tiedossa moista, mut mistäpä sitä tietää elämätään 2 viikon päähän.
En eroa enää, nyt mennään näillä. Ei se vaihtamalla parane. Tai mistä sen tietää? Ehkä eroa vasta joulun jälkeen niin ehdin saada vielä sekä synttäri että joululahjat!
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 17:52"]Voi teitä. Miksi luovutatte niin helpolla? Itsenne poltatte vaan epärealististen odotustemme tulessa.
[/quote]
Helppohan sitä noin on kommentoida, kun ei yhtään tiedä taustoja tai sitä kuinka pitkään on yritetty tai miten on yritetty korjata avioliitto. Ei sitä avioliittoa hepposin mielin päätä, jos lapsia on.