Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaikki niksit kehiin: miten saisin miehen haluamaan useammin seksiä?

Vierailija
29.07.2014 |

Kertokaa onnistumistarinanne!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan enää halua auttaa? :'(

Ap

Vierailija
2/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko peli menetetty ja mies ei enää mua halua, jos kerrat ovat jo vuosia typistyneet kertaan kuussa tai kahdessa? Tyytymätön ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy jossain kauneushoidossa, osta kauniit vaatteet, ole kaunis ja haluttava NAINEN :)

Vierailija
4/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota yllättä suihin ja jne..

Vierailija
5/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 19:48"]Käy jossain kauneushoidossa, osta kauniit vaatteet, ole kaunis ja haluttava NAINEN :)

[/quote] olenkin panostanut ulkonäköön viime aikoina (siitä asti kun havahduin siihen, miten paljon tilanne ahdistaa). Mies on kyllä kehunut, muttei seksiä vieläkään meillä ole tarpeeksi, eli edes kerran viikossa. Ap

Vierailija
6/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... mä en tiedä mitään erityisiä kikkoja, olen ehkä sen verran eloisa luonnostani, ettei tarvitse keksiä erityisiä.

Vierailija
7/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaa että lähdet vieraisiin.

Vierailija
8/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä vaan kiinnosta. ellei se sitte ole vaan huonolla ruualla ja levolla ollut.

huikea ero panohaluissa sillon. mitä jos jättäsit moskan veke ja syöttäsit sitä

kunnon safkalla ja antasit nukkua yöt?

Vierailija
9/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä muuten läheisyyttä kun seksiä? Koskettele paljon, tee suoria ehdotuksia seksiin

Vierailija
10/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät pöksyt pois hamosen alta ja sopivassa tilanteessa alat etsiä jotain sängyn alta.

Vierailija
11/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:11"]Onko teillä muuten läheisyyttä kun seksiä? Koskettele paljon, tee suoria ehdotuksia seksiin

[/quote] no koski se tänään takapuoleeni. Tämä on varmaan paras keino. Eipä jää mitään arvailujen varaan. Ap

Vierailija
12/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on kai eri syitä haluttomuuteen, mutta monelle (kuten minulle) seksin jatkuva tarjolla olo on jostain syystä tuen off. Aiemmissa suhteissa olen ollut yleensä se, joka haluaa seksiä enemmän, nykyisessä suhteessa tilanne on päin vastoin ja seksistä on tullut liian monesti suorittamista. Nykyisellä kumppanillani on vastaava kokemus edellisessä suhteessa. Nyt usein seksiä haluava ihminen ei halunnut sitä ollenkaan viimeisen puolen vuoden aikana exänsä kanssa. Etäisyyden ottamisen ei kuitenkaan pitäisi tarkoittaa mitään marttyyrimaista mökötystä vaan jotenkin kokonaan suhtautumista.

Vierailija
13/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma erosin kun vaimosta tuli aikojen saatossa kerran-kuussa-tyyppi ja itse olisin ainakin 2-3 kertaa paivassa :-P

Vierailija
14/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä asiasta on muodostunut mulle jo hirveä obsessio, olen samantyyppisiä aloituksiakin tehtaillut tänne useita :( ap

Vierailija
15/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ajattele seksiä niin paljon tai yritä kohdistaa haluaminen toisin.

Vierailija
16/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:40"]Älä ajattele seksiä niin paljon tai yritä kohdistaa haluaminen toisin.

[/quote] ei onnistu, koska puute saa ajattelemaan myös, että mies on kyllästynyt ja että olen sen mielestä kuitenkin ruma, vaikka sanoisikin muuta. Ap

Vierailija
17/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoo, että se on se tietty katse mun taholta. Siitä se lähtee.

Vierailija
18/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nykyiseen tilanteeseen on syynä? Miksi miehesi haluaa niin harvoin? Oletteko puhuneet siis asiasta? Tiedätkö, mitkä asiat miehesi mielestä ovat kiihottavia? Turha sinun on arvailla ja pukeutua hepeneisiin jos vaikka miestäsi kiihottaakin se että laitat suolakurkun kainaloon.

Vierailija
19/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota jonkin kiihottavan elokuvan katsomista yhdessä.

Vierailija
20/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko puhunut miehen kanssa mistä johtuu? ehkä asia vaan kannattaisi nostaa kunnolla pöydälle, eikä miettiä mitään kikkailuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän