G: Lempijäätelömakusi?
Entäs muilla perheenjäsenillä?
Mulla on kinuski ja lakritsi.
Lapsen on suklaa
Ja miehellä taas päärynä. ;-)
Kommentit (51)
Appelsiini, sitä vaan harvemmin mistään löytää.
Kolmoisvoitto, aakkosjärjestyksessä: jugurtti, lakritsi, tumma suklaa.
Ah, meillä rakastetaan jäätelöitä. Rommirusina on oma suosikkini kuten myös saksanpähkinä. Ainon pakettijäätelöt ovat hyviä, maitosuklaa ja omenapiirakka eritoten. Ingmanin Rocky road-jätskipaketti meni heilahtaen alas yhtenä iltana kun vietin yksinäni leffailtaa. Teini tuli kotiin ja ihmetteli silmät ympyriäisenä: Sä olet siis syönyt yksin koko paketin mun lempijäätelöä! Teen jätskiä ja jäädykkeitä myös itse, aidosta suklaasta tehdyt tuhdit kotijäätelöt ovat parhaimpia.
Polka, sitruunalaku, valkosuklaa-kirsikka..
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:34"]
Ah, meillä rakastetaan jäätelöitä. Rommirusina on oma suosikkini kuten myös saksanpähkinä. Ainon pakettijäätelöt ovat hyviä, maitosuklaa ja omenapiirakka eritoten. Ingmanin Rocky road-jätskipaketti meni heilahtaen alas yhtenä iltana kun vietin yksinäni leffailtaa. Teini tuli kotiin ja ihmetteli silmät ympyriäisenä: Sä olet siis syönyt yksin koko paketin mun lempijäätelöä! Teen jätskiä ja jäädykkeitä myös itse, aidosta suklaasta tehdyt tuhdit kotijäätelöt ovat parhaimpia.
[/quote]
Mä epäilen, että tuossa Rocky roadissa on jotain huumaavaa ainetta. En pysty jättää sitä pakettia rauhaan, Ihme tavaraa. Se on musta aika ällöttävää vielä, mutta pakko vaan on ottaa "ihan vähän lisää". Prkl!
8
Kaikki on aika hyviä mutta suklaa ei oikeen uppoa.
Lakritsi ja kaikki kinuskiset tai toffeiset ehkä ykkösiä.
Minttu Ja lakritsi
Ah, aino lakritsi.... Nam!
Lakritsi (muutkin saattais olla hyviä, mutta olen pähkinäallerginen niin en voi syödä)