G: Lempijäätelömakusi?
Entäs muilla perheenjäsenillä?
Mulla on kinuski ja lakritsi.
Lapsen on suklaa
Ja miehellä taas päärynä. ;-)
Kommentit (51)
Just se mustikka-kardemumma on kyllä paras maku ikinä. Saman tehtaan uusi kahvijäde on toinen suosikki...
Just se mustikka-kardemumma on kyllä paras maku ikinä. Saman tehtaan uusi kahvijäde on toinen suosikki...
Minttupuffet, kuningatartuutti, daimjäätelö, Solero ja italialaiset sorbetit. Joskus suklaatuuttikin menee. Suklaa Mövempik suklaapaloilla oli joskus namia! :)
27 lisää vielä: kahvijäätelö. :) Tai sitten vaniljajäätelöä ja siihen kahvijuomaa (en muista nyt nimeä).
Mä: suklaa, ilman hippuja. Mies: nougat. Lapset: toffee, mansikka ja keksinmurujäätelö.
Kirsikka!
Suosikki jäätelöni suomessa;
http://www.benjerry.com/flavors/cherry-garcia-ice-cream
http://www.minetti.fi/jaatelo.php (kermakirsikka, maut vaihtelevat ei näytä olevan juuri nyt listalla.. :))
italialainen Gelato, pistaasipähkinä! Mmm..
röökin ja nuuskan aromeilla vahvennettu vaniljajäätelösekoitus jossa hivenen olutta ja röökintumppeja sattumina.
t: av-wt-mamma
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:03"]
Lakritsi (muutkin saattais olla hyviä, mutta olen pähkinäallerginen niin en voi syödä)
[/quote]
Mikä lakritsi-jäätelö käy pähkinäallergikolle?
Aino manteli-kinuski, mitä saa ilmeisesti vaan kiskoista. Myös aino macadamia-kinuski. Taivaallista ;)
Miehellä halvempi maku; vaniljapuffet!
Rommirusina tai mangomeloni. Valmisjätskeistä ostan yleensä minttupuffetin :)
Mun suklaa, miehen mansikka, esikoisen kuningatar ja kuopuksella ei ole lempparia. Kaikki kuulemma yhtä hyviä.
Kaikki Puffetit, jo kadonneet bravot ja Ingmanin rocky road:) niin ja karamel sutra:)
Riippuu. Joskus lakritsi, joskus suklaa, joskus suolatoffee.
Mä tykkään italialaistyyppisistä jäätelöistä ja sorbeteista. Niitä ei ole kuitenkaan kaupoissa hirveästi saatavilla. Sen lisäksi tykkään näistä ällömakeista kikkailujätskeistä, esim. Ingmannin Rocky road ja mudcake sekä Ben & Jerrys -jätskeistä. ABC:lla oli joku kamppis, jonka seurauksena mäkin pääsin maistamaan Kolmen kaverin jäätelöä, ja se (mustikka-kardemumma) oli kyllä HYVÄÄ :)
Tykkään myös ihan perus-vanilja- ja minttujätskistä.
Oikea kunnon pistaasi jota saa vain Italiasta.