Rusehtavaa vuotoa tulee, onko normaalia?
4 pv sitten pyyhittäessä huomasin että paperiin oli tullut pissan mukana ruskeaa väriä ja ihmettelin kovasti. Siitä lähtien tullut rusehtavaa vuotoa. Mitä tämä on? :o Kuukautistenkin pitäisi alkaa vasta ensiviikolla ja ei ole kyllä koskaan tuollaista vuotoa tullut..
Kommentit (10)
Ei kyllä kuulosta omaan korvaani normaalilta, ei ole itsellänikään tullut koskaan kuin kuukautisten loputtua..
Sitten vielä haluatte suuseksiä hyi *aatana!
Syötkö pillereitä tai onko mahdollista että olet raskaana? Väli- tai ovulaatiovuotoa.
Kyllä jossei mitään kipuja ole niin varmaan lienee ihan normaalia niukkaa vuotoa. En huolestuisi :)
Muista laitta pikkuhousuihisi varoitustarra " HAZARDOUS AREA" ettei kukaan hyväuskoinen ukkeli erehdy lipittelemään ongelmajätelaitostasi!
Mulla tulee joskus tuollaista välivuotoa ovulaation aikaan. Syynä mitä luultavimmin endometrioosi.
Toki voi myös olla kiinnittymisvuotoa, jos ovulaatiosta on jo viikon verran.
Minulla ainakin on noita välivuotoja toisinaan, mitään vikaa ei ole löytynyt silti. Jos toistuu niin kannattaa käydä tutkituttamassa.
Mulle tulee ainakin ovulaatiovuotoa joka kk n. 2 viikkoa ennen menkkojen alkua. rusehtava vuoto on todella niukka (en kutsuisi edes vuodoksi) ja kestää n. 1 pvn.
Eka paikka mistä kysyt neuvoa on päivystävä sairaanhoitaja.
Ruskeus on vanhaa verta.