voiko rasvaimun tehdä itse?
Siis vatsanseudulle? Ei rahaa rasvaimuun eikä halua laihduttaa. Voimakkaita panacodeja ja puudutusainetta on. Samoin steriilit välineet, joilla suorittaisin. Imuria ajattelin käyttää imuun ehkä - siis kytkemällä siihen ohuen steriilin putken. Onnistuisiko?
Kommentit (27)
Meijän mieshän teki rasvaimun ihan ite, jätti kaljoittelut ja laardit ja kuntosali viimeisteli ja nyt on niin tiukkaa lihasta.
Huh huh,toivottavasti ap ei ole tosissaan.Itse olen joskus leikitellyt ajatuksella kotiamputaatiosta,nilkassa niin kovat kivut että on tehnyt mieli sahata se irti. Sillä tavalla ajateltuna tuo kotitekoinen rasvaimu kuulostaa mainiolta,itsekin haluaisin päästä muutamasta vatsamakkarasta eroon.Jos joku kuitenkin vakavissaan harkitsee tee-se-itse-kirurgiaa,kannattanee hankkia ammattiapua.Ja tosiaan kääntyä ennemminkin psykiatrin kuin plastiikkakirurgin puoleen.
Voi ja Se on ihan helppoa. Sulata paketillinen voita astiassa, tökkää voisulaan pilli ja ime.
Tuli mieleen Dr House, joka operoi oman jalkansa. Hyh, kun teki pahaa katsoa sitä kohtausta.
Kaikki ei ymmärrä huumoria. Aloitus sai minut nauramaan. Kiitos!
Kiva röllykkä, ei halua pois,