Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä veisin työpaikalle ku lopetan kesätyöt?

Vierailija
29.07.2014 |

Oon aina leiponut jotain hyvää kun oon työpaikassa lopettanut mutta tää paikka on vähän haasteellinen. Oon siis siivooja ja käydään vaan toimistolla aamulla, (lounaalla) sekä päivän päätyttyä. Toimistolla on jokapäivä 2 töissä (esimiehet) ja joskus noiden lisäksi 2-3 henkilöä. Mitä veisin ja kuinka paljon? Siivoojia työskentelee tosi vaihteleva määrä mut ehkä 10 aamuvuorossa, täytyykö mun neki huomioida?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan susta piittaa, turha viedä mitään.

Vierailija
2/4 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi ylipäänsä viedä mitään? Kyse on vain kesätöistä eikä mistään parin vuoden sijaisuudesta. Tiedätkö edes kaikkien ihmisten nimet siellä? Oletko edes jutellut kaikkien kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:33"]Miksi sinun pitäisi ylipäänsä viedä mitään? Kyse on vain kesätöistä eikä mistään parin vuoden sijaisuudesta. Tiedätkö edes kaikkien ihmisten nimet siellä? Oletko edes jutellut kaikkien kanssa?

[/quote]

Minusta se on kohteliasta ja pääsee varmaan ensi kesänäkin jos oman alan hommia ei irtoo. Kyllä tiedän toimistohenkilöiden nimet ja olen jutellut. Siivoojista tiedän vajaa puolet. Ja aion myös kysyä osa-aikatöitä esim lomiksikin.

:-) ei se ole teiltä pois jos mä haluan sinne viedä jotain.

Vierailija
4/4 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olis joku helppo marjapiirakka kun marjasesonkikin on, pellillisestä riittää varmasti kaikille jotka siellä käy. Palastelet valmiiksi isoon irtokarkkirasiaan (joita saa yleensä viedä ilmatteeks esim. ruokakaupasta) Tai Kinuskikissan ohjeella juustosarvia, ne säilyy siinä taukohuoneen pöydälläkin työpäivän, ei kokoajan tarvi olla kylmässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi