Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammaslääkäriaseman vaihto (HKI)

Vierailija
29.07.2014 |

Miten käytännössä menee? Nykyinen hammashoitajani on pelkopotilaalle silkkaa myrkkyä ja haluaisin kovasti vaihtaa. Voinko vain köpötellä toiselle asemalle ilmoittamaan, että haluaisin jatkossa tulla hoidetuksi täällä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi yksityistä. Ei tarvitse selitellä mitään, ja pelkopotilaita osataan hoitaa. Itse en päässyt pelosta yli kunnallisella puolella.

Vierailija
2/4 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko jollain Helsingissä kunnallisella oma vakkarihoitaja? Joka kerta, kun olen kaupungilta ylipäätään ajan saanut, hoitaja, lääkäri ja ihan se hammashoitolakin on ollut eri.

Sinänsä julkisen hammashoidon mollaajalle sanoisin, että laitteet ja hoito kunnallisella puolella Helsingissä on ihan huippua, ongelmana tosiaan vain se, ettei julkiselle puolelle tavalliset ihmiset ilman erityissyytä pääse. Yksityisissä taso ja faciliteetit ovat kirjavia, mutta etsimällä löytyy tietysti hyviä ja mukavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:30"]

Siis onko jollain Helsingissä kunnallisella oma vakkarihoitaja? Joka kerta, kun olen kaupungilta ylipäätään ajan saanut, hoitaja, lääkäri ja ihan se hammashoitolakin on ollut eri.

Sinänsä julkisen hammashoidon mollaajalle sanoisin, että laitteet ja hoito kunnallisella puolella Helsingissä on ihan huippua, ongelmana tosiaan vain se, ettei julkiselle puolelle tavalliset ihmiset ilman erityissyytä pääse. Yksityisissä taso ja faciliteetit ovat kirjavia, mutta etsimällä löytyy tietysti hyviä ja mukavia.

[/quote]

Itse olen myös ollut Helsingissä hoidettavana, ja pienissä hammashoitoloissa oli aina sama lääkäri. Asenne oli ikävä, ja sössivät juurihoitoni, jonka jälkeen siirryin siis tuonne yksityiselle.

Toki kunnalliseltakin puolelta löytyy varmasti hyviä, itse en vaan niihin törmännyt joten koin helpommaksi maksaa enemmän kuin ottaa selvää miten pääsisin eri asemalle. Varmasti sekä yksityisissä että kunnallisissa hammaslääkäreissä on sekä hyviä että huonoja.

2

Vierailija
4/4 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä omalle kohdalle ole viiteen vuoteen osunut huonoa lääkäriä kunnallisella. Ok, hieman ammattitaidottomia joiltain osin mutta mukavia. Varsinkin Espoon kunnalliselle +++++.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan