Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko itsekästä erota vain sen takia ettei enää tunne seksuaalista vetoa omaan mieheen?

Vierailija
21.07.2021 |

Siis tiiättekö, haluaisin tuntea sellasta eläimellistä kiimaa, kiihkoa ja panetusta.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekis kanssa mieli oikein kunnon panoja välillä, mutta mies ei ole enää kiinnostunut. Hän antoi mulle periaatteessa vapauden etsiä seksiä muualta, mutta kun luuli mun tarttuneen tarjoukseen, niin tuli kuitenkin mustasukkaiseksi. Kyllä tässä kieltämättä tuntuu elämä ohi menevän. Orgasmin saa kyllä helposti annettua itselleen, mutta ei se vaan ole sama.

Vierailija
22/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko tehdä miehenne kanssa sopumyksen että saa olla sivuseksisuhde? Pethe pysyisi kasassa ja saisitte milemmat uutta säpinää. Vou olla se lisäisi myös teidän keskinäistä kipinää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että joku muu mies haluaa sut?

Olen.

Vierailija
24/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko tehdä miehenne kanssa sopumyksen että saa olla sivuseksisuhde? Pethe pysyisi kasassa ja saisitte milemmat uutta säpinää. Vou olla se lisäisi myös teidän keskinäistä kipinää.

Ei ikimaailmassa suostuisi siihen. Mulle kyllä kävisi avoinsuhde molemmin puolin mutta mies on vanhanaikainen ja kapeakatseinen.

Vierailija
25/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta elämässä pitää olla useinkin itsekäs, jos aikoo olla tyytyväinen elämäänsä ja jopa onnellinen. 

Muista tuo kun vastapuoli ajattelee samalla tavalla ;)

Vierailija
26/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lompakko pitää monet suhteet koossa.

Vierailija
27/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen lompakko pitää monet suhteet koossa.

Olet väärässä. Tällä palstalla useimmat naiset tienaavat miestään enemmän.

Vierailija
28/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kannattaisi puhua miehen kans yhdessä parisuhteen laimentumisesta ja mennä jonnekin parisuhde leirille,kuulemma auttanu muita pareja tälläinen. lomamatka yksin jonnekin ym. arjesta irtoaminen.

Vierailija
29/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hävettävää tossa on? Sen kun eroat. Tuosta syystä ihmiset eroaa jatkuvasti, ei sitä kenellekään tarvi seiskalehdessä huudella. Onko jalompaa erota, jos vaikka "kasvettiin erilleen"? Ihmisethän eroaa täsmälleen vain itsekkäistä syistä. Noh, joku voi toki paeta väkivaltaista kumppaniaankin. Yhdessä pysytään lojaliudesta ja epäitsekkäistä syistä. Erotahan ei halua muut kuin sellainen joka haluaa itselleen parempaa kuin mitä sillä hetkellä saa.

Lapsia nyt ei ainakaan kannata traumatisoida puhumalla vanhempien seksielämästä. Aivan sama kenen kanssa haluat panna, lapsista se kuulostaa yhtä kamalalta on se sitten iskä tai naapurin mies.

Vierailija
30/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nyt jumankauta, se oli vain sarkastinen heitto se että lapsille mitään seksielämästäni puhuisin. Vähän yritin höystää paskalla huumorilla tätä juttua, mutta unohtu että kaikki ei ymmärrä.

Vierailija
31/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän ap. Meillä keskusteltiin, mutta asiat ei siitä muuttuneet. Terapiaan mies ei ollut lainkaan suostuvainen. Eihän hänellä sitä paitsi ole mitään ongelmaa. Hänelle riittää kun arki pyörii ja lapset hoituu. Minulla se ongelma on, kun kaipaan myös sitä fyysistä yhteyttä. Ei tätä tilannetta voi ymmärtää muut kuin ne, joilla on itsellään kokemusta samasta. En ole vielä itse päättänyt mitä teen. Niin kauan kun lapset asuu kotona, niin en varmaan mitään. Katson ikkunasta kun elämä lipuu ohitse.

Vierailija
32/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata erota. Halu vähenee kenen tahansa kanssa loppuviimeksi. Hirveä huomata että uuden kanssa oli paljon himoa ja kipinää joka sekin laimeni vuosien arkielämässä. Minulle kävi näin.

Vierailija
33/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän ap. Meillä keskusteltiin, mutta asiat ei siitä muuttuneet. Terapiaan mies ei ollut lainkaan suostuvainen. Eihän hänellä sitä paitsi ole mitään ongelmaa. Hänelle riittää kun arki pyörii ja lapset hoituu. Minulla se ongelma on, kun kaipaan myös sitä fyysistä yhteyttä. Ei tätä tilannetta voi ymmärtää muut kuin ne, joilla on itsellään kokemusta samasta. En ole vielä itse päättänyt mitä teen. Niin kauan kun lapset asuu kotona, niin en varmaan mitään. Katson ikkunasta kun elämä lipuu ohitse.

Kiitos vertaistuesta. Uskon että meitä on paljon mutta kuka tällöisestö kehtaa edes ystäville puhua. Tuntuu että helpompaa olisi erota jos mies olisi väkivaltainen hullu tai alkoholisti, mutta ei. En siis tietenkään mitään tuollaista toivo, mutta niin...vaikea selittää tätä asiaa.

Vierailija
34/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itsekästä, mutta ihmettelen miksi joku haluaisi erota vain sen takia. Hyvä seksi ei paljon lohduta, jos on kuitenkin menettänyt elämänsä tärkeimmän ihmisen.

Vierailija
35/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata erota. Halu vähenee kenen tahansa kanssa loppuviimeksi. Hirveä huomata että uuden kanssa oli paljon himoa ja kipinää joka sekin laimeni vuosien arkielämässä. Minulle kävi näin.

En välttämättä edes halua uutta parisuhdetta. Fantasion vain omasta kodista, sinkkuelämästä ja villeistä seksiseikkailuista.

Vierailija
36/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamman ollessa kyseessä eroaminen on poikkeuksetta ainoa oikea ratkaisu. Varsinkin hänen puolisonsa kannalta.

Vierailija
37/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei itsekästä, mutta ihmettelen miksi joku haluaisi erota vain sen takia. Hyvä seksi ei paljon lohduta, jos on kuitenkin menettänyt elämänsä tärkeimmän ihmisen.

Mistä tietää onko se elämän tärkein ihminen?

Vierailija
38/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää onko se elämän tärkein ihminen?

No jos ei tunnu siltä, että kumppani on elämän tärkein ihminen, niin silloinhan on jo muutakin syytä erota kuin vain seksin puute.

Vierailija
39/39 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

70% eroista tulee naisten aloitteista. Uskoisin, että naisista on kasvanut itsekkäämpi sukupuoli. Ei ole todellista tasa-arvoa, jos toisella sukupuolella tunteet ja halut ovat oikeita sekä tärkeämpiä ja toisella vääriä tai vähäpätöisiä.

Minusta keskustellaan liian vähän siitä, mitä tuo 70% ja sen hyväksyminen merkitsee. Sehän käytännössä tarkoittaa joko sitä, että toinen sukupuoli on haluineen ja tapoineen täysin parisuhdekelvotonta materiaalia tai sitten sitä, että toinen sukupuoli on kroonisesti tyytymätöntä tunnenarkkaria. Totuus varmaan löytyy tuosta välistä, mutta tuota toista puolta harvoin tarkastellaan juuri siksi, että naisen tunne-elämä ja halut tuntuvat paremmin kelpaavan oikeutukseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme