Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko itsekästä erota vain sen takia ettei enää tunne seksuaalista vetoa omaan mieheen?

Vierailija
21.07.2021 |

Siis tiiättekö, haluaisin tuntea sellasta eläimellistä kiimaa, kiihkoa ja panetusta.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuseri

Vierailija
2/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.

Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole lapsia niin antaa palaa vaan, mitäpä sitä palstanarisijoilta kyselemään :)

Vierailija
4/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta elämässä pitää olla useinkin itsekäs, jos aikoo olla tyytyväinen elämäänsä ja jopa onnellinen. 

Vierailija
5/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
6/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki valinnat elämässä ovat enemmän tai vähemmän itsekkäitä. Harva kun tavoittelee ehdoin tahdoin sitä, että itsellä olisi mahdollisimman paha olo. Ja jos tavoittelee, silloinkin itsekkäästi tekee valintoja, jotka tukevat omaa päämäärää. 

Vierailija
7/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet lapsia porsinut, niin sitten kannat vastuun perheestäsi. Muuten kait ihan sama, kunhan siitä erosta muistaa kertoa myös sille toiselle osapuolelle ennen uuden suhteen aloittamista.

Vierailija
8/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itsekästä, jos nainen haluaa erota. Toisinpäin ei ole hyväksyttävää.

Vierailija
9/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsia ja yli 10v oltu yhdessä.

Kun olen "ihan onnellinen" tässä ja nyt. Mutta tuntuu että tämä ei riitä minulle. Mutta mitä helvettiä sanon muille eron syyksi, eihän tätä kehtaa ääneen sanoa kenelläkkään. Särjenkö minä lasten elämän tälläisen täysin itsekkään ja ehkä hieman pinnallisenkin asian takia. Että äiti nyt haluaa lähtä panemaan muita miehiä kun ei tuo isänne enää viehätä.

Vierailija
10/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tässä moi kirjoitti:

Kun olen "ihan onnellinen" tässä ja nyt. Mutta tuntuu että tämä ei riitä minulle. Mutta mitä helvettiä sanon muille eron syyksi, eihän tätä kehtaa ääneen sanoa kenelläkkään. Särjenkö minä lasten elämän tälläisen täysin itsekkään ja ehkä hieman pinnallisenkin asian takia. Että äiti nyt haluaa lähtä panemaan muita miehiä kun ei tuo isänne enää viehätä.

Kyllä. Jos perheen on perustanut, niin siinä on omat mielihalut kakkossijalla. Yritä nyt vain kestää. Voi olla hetken ajatusten harhailua.

Vierailija
11/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tässä moi kirjoitti:

Miksi sitä eroa muille tarvitsee perustella? Se on tasan ja vain sinun ja miehesi välinen asia. Lapsillekaan ei syyt kuulu. Vai raportoitko heille muutenkin seksielämästänne yms?

Vierailija
12/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se palo puolisoon täytyy sytyttää uudestaan.

Tottahan se laimenee vuosien kuluessa, eletään arkipäivää ja toinen jo niin tuttu, ettei jännittävyyksiä ja suurta paloa enää pinnalla ole.

Aivan varmasti alkaisit tuntea voimakastakin seksuaalista halua miestäsi kohtaan, jos saisit tietää että miehelläsi on toinen nainen, jonka kanssa sängyssä pyörii.

Heti tulee voimakas omistushalu ja se että haluaakin pitää miehen itsellään.

Että kun tuo mies on kelvannut muillekin naisille, niin täytyyhän siinä jotain  "jännää" ollaa.

Alat jopa nähdä vaivaa sen eteen, että saisit miehesi syttymään kunnolla sinuun ja takaisin.

Vierailija
13/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se itsekästä, mutta riippuu ihan tilanteesta

Vierailija
14/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei ole koskaan sitä tuntenutkaan, onko silloin itsekästä erota? / mies

Vierailija
15/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä.

Se suurin ihastumisvaihe kestää yleensä puoli - 3 vuotta.

Sinunkaltaistesi ei pitäisi tehdä lapsia tai mennä yhteen kenenkään kanssa ellet ole heti sopinut selkeästi pelisäännöt.

Vierailija
16/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan älytöntä.

Se suurin ihastumisvaihe kestää yleensä puoli - 3 vuotta.

Sinunkaltaistesi ei pitäisi tehdä lapsia tai mennä yhteen kenenkään kanssa ellet ole heti sopinut selkeästi pelisäännöt.

Ei nuo itsekkäät noin tee. Ne haluaa itse päättää, milloin lopettaa.

Vierailija
17/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että joku muu mies haluaa sut?

Vierailija
18/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinpäin sitten kirjoitti:

Entä jos ei ole koskaan sitä tuntenutkaan, onko silloin itsekästä erota? / mies

Miksi olet mennyt parisuhteeseen, jossa et tunne vetoa?

Vierailija
19/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei ole pelkkää satua.

Vierailija
20/39 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se palo puolisoon täytyy sytyttää uudestaan.

Tottahan se laimenee vuosien kuluessa, eletään arkipäivää ja toinen jo niin tuttu, ettei jännittävyyksiä ja suurta paloa enää pinnalla ole.

Aivan varmasti alkaisit tuntea voimakastakin seksuaalista halua miestäsi kohtaan, jos saisit tietää että miehelläsi on toinen nainen, jonka kanssa sängyssä pyörii.

Heti tulee voimakas omistushalu ja se että haluaakin pitää miehen itsellään.

Että kun tuo mies on kelvannut muillekin naisille, niin täytyyhän siinä jotain  "jännää" ollaa.

Alat jopa nähdä vaivaa sen eteen, että saisit miehesi syttymään kunnolla sinuun ja takaisin.

Ei ole välttämättä tuollaisella mitään vaikutusta vanhemmilla pareilla. Monilla vanhemmilla ukoillahan on se toinen nainen just siksi, että omaa vaimoa ei kiinnosta sänkyhommat ollenkaan. Mutta silti pysyvät avioliitossa, vaikka vaimo tietää, koska vaimoa ei kiinnosta. Molemmilla erilliset hyvät elämät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän