Peukutusketju: Naisten harjoittama naisviha
Kerro kokemuksiasi siitä, missä asioissa olet kokenut tai todistanut naisvihaa naisilta.
Peukku ylös: olen kokenut itse/todistanut tilannetta
Peukku alas: en ole törmännyt
Aloitan toiseen keskusteluun kirjoittamallani kommentilla
Minä koen teinityttönä tulleen nimenomaan muiden naisten yliseksualisoimaksi. Kaikki mikä toi vaikkapa kauneuttani tai sitä että olen seksuaalinen olento esille oli vaarallista ja täytyi piilottaa, sillä enhän ole mikään lihakimpale. Ei voinut naisellisuus ja seksuaalisuus olla ihan luonteva osa elämää
Kommentit (44)
Jos olen tyttöystäväni kanssa käymässä kotipuolessa, äitini pyytää tyttöystävältäni apua pöydän kattamisessa, perunoiden pesemisessä ja muissa vastaavissa tehtävissä. Minulta hän ei pyydä mitään. En tiedä, onko tämä naisvihaa vai ihan vain vanhakantaisuutta, mutta meitä se huvitti etenkin, kun tyttöystäväni on oikeasti aivan toivoton kaikissa keittiöaskareissa.
"En tule toimeen naisten kanssa, koska ovat asiaa x, toisin kuin miehet"
Av:n pitkälti naisista koostuvat haukkumisketjut, joiden kohteena yleensä joku pinnalla oleva nuori nainen.
Se asenne, että naiset voidaan jakaa kunnollisiin naisiin ja sitten h*oriin.
H*oraksi lasketaan, jos on esim. harrastanut seksiä "liian monen" kanssa sinkkuna. En tiedä missä se "liian monen" raja menee. Kolme irtoseksikertaa on sinkkunaiselle liikaa?
H*oraksi voidaan mielivaltaisesti luokitella kuka vaan nainen tai teinityttö, joka on uhka tai saa vaikka liikaa huomiota miehiltä muiden mielestä.
H*uoruus tarkoittaa sitä, että teinityttö tai nainen on pilalla.
Todella raadollista. Naiset osaavat olla todella ilkeitä toisilleen jos ei kuulu hyväsisar-piiriin.
Miehet hyväksyy aivan erilailla porukkaan erilaisia miehiä.
Se oksymoroni että paljon meikkaavat naiset ovat huonoitsetuntoisia ja meikkaamattomat kuin hillaryclintoni. Fakta että paljon meikkaavilla naisilla on niitä juuri stereotyyppisimpia miehiä kumppaneina.
Sitten kaikki potentiaaliset miehet niputetaan siihen muottiin jossa sulla on asunto, auto, työ, suku oltava tasolla x jotta olet menestynyt tarpeeksi jotta "ansaitset" jonkun mittarin mukaan kauniimman naisen kun sen siilitukkaisen meikkaamattoman ujon tytön jonka kanssa ei oikein mikään onnistu.
Slut shaming. Aivan järkyttävää näin miehen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vanhempien miesten kanssa seurustelevat naiset ovat uhreja, jotka eivät kykene ajattelemaan omilla aivoillaan.
Olen 36-vuotias mies ja seurustelen 24-vuotiaan naisen kanssa. Ainoat ihmiset, jotka ovat sanoneet jotakin negatiivista suhteestamme, ovat olleet 30+ ikisinkut naiset. Nämä ovat onneksi olleet harvinaisia tapauksia. Mutta yhdeltäkään mieheltä en ole kuullut mitään ikäviä kommentteja.
Kaunis, feminiinisyyttä meikkaamalla korostava nainen on pinnallinen tyhjäpää, vähemmän älykäs.
Maskuliinisempi nainen on älykkäämpi ja hänellä liikkuu korvien välissä järkevämmät jutut.
Se että lähdetään levittelemään tutusta naisesta panojuttuja, kun kuullaan juoru. Vaikka ei olisi mitään tietoakaan asiasta. Eli todetaan ja levitetään juttua, että antoi sille tai sille on ns. helppo.
Jotakuta pidetään outona kun ei meikkaa ja painostetaan edes kokeilemaan.
Täällä av:lla on paljon äitien halveksuntaa, ilmeisesti velojen toimesta. Ei aiemmin ketjussa mainittua 'et ole nainen ilman lapsia' - ajattelua vaan päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä av:lla on paljon äitien halveksuntaa, ilmeisesti velojen toimesta. Ei aiemmin ketjussa mainittua 'et ole nainen ilman lapsia' - ajattelua vaan päin vastoin.
Sellainen ihminen, joka pakottaa toisen elämään, kärsimään ja kuolemaan vastoin tämän tahtoa, ansaitsee kaiken halveksunnan, mitä maailmassa on.
Jos on pitkään sinkku, kehotetaan laskemaan kriteerejä, tai todetaan jopa suoraan että olet liian nirso niin jäät ilman miestä sen vuoksi.
Kotiäitiys ei ole oikeaa työtä. Vain laiska luuseri tai heikko miehelleen alistuja haluaa jäädä kotiäidiksi, miehen elätettäväksi yhtään pidemmäksi ajaksi kuin on pakko. Jokainen vahva nainen tahtoo mahdollisimman pian takaisin palkkatöihin kodin ulkopuolelle.
En ole onneksi törmännyt oikein mihinkään mitä tässä ketjussa on.
Ainoastaan tuohon ”oon ollut poikatyttö :)))”-juttuun (ylpeyttä äänessä) eli ”en ole kuten muut naiset”-asenteeseen olen törmännyt etenkin teininä joskus.
Itse olen kyllä säälinyt ja pitänyt jotenkin heikkona niitä nuoria naisia, jotka ovat vanhempien miesten kanssa.
Iän myötä vähän mielipide lientynyt ja nykyään ajattelen, että siinäpä olkoot ei kuulu mulle.
Joskus 15-25v tosiaan säälin ja halveksin sellaisia naisia.
N28
Vierailija kirjoitti:
Se että lähdetään levittelemään tutusta naisesta panojuttuja, kun kuullaan juoru. Vaikka ei olisi mitään tietoakaan asiasta. Eli todetaan ja levitetään juttua, että antoi sille tai sille on ns. helppo.
Tällaiseenkaan en ole ikinä IRL törmännyt, kuten en myöskään mihinkään sellaiseen, että ruoditaan porukalla jonkun naisen ulkonäköä tai ylipäätään puhutaan porukalla pahaa muista naisista.
Taidan tuntea aika fiksuja tyyppejä. Onneksi.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiseenkaan en ole ikinä IRL törmännyt, kuten en myöskään mihinkään sellaiseen, että ruoditaan porukalla jonkun naisen ulkonäköä tai ylipäätään puhutaan porukalla pahaa muista naisista.
N28
Kaikissa tilanteissa ei voi valita seuraansa. Näihin voi onneksi kuitenkin olla lähtemättä mukaan tai ihan puuttuakin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Kaikissa tilanteissa ei voi valita seuraansa. Näihin voi onneksi kuitenkin olla lähtemättä mukaan tai ihan puuttuakin :)
Totta. Arvostan kovasti jos joku tuollaiseen törmäävä jaksaa puuttua.
N28
Tämä, mutta olen törmännyt valitettavasti myös vastakkaiseen. Tyttöä käytetään hyväksi (lapsi/teini) ja saa syyt niskoilleen ja jopa pahan viettelijän maineen, etenkin jos mies on vaikka naimisissa. Toivottavasti ei nykypäivää.