Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peukutusketju: Naisten harjoittama naisviha

Vierailija
21.07.2021 |

Kerro kokemuksiasi siitä, missä asioissa olet kokenut tai todistanut naisvihaa naisilta.

Peukku ylös: olen kokenut itse/todistanut tilannetta
Peukku alas: en ole törmännyt

Aloitan toiseen keskusteluun kirjoittamallani kommentilla

Minä koen teinityttönä tulleen nimenomaan muiden naisten yliseksualisoimaksi. Kaikki mikä toi vaikkapa kauneuttani tai sitä että olen seksuaalinen olento esille oli vaarallista ja täytyi piilottaa, sillä enhän ole mikään lihakimpale. Ei voinut naisellisuus ja seksuaalisuus olla ihan luonteva osa elämää

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole niinkuin muut tytöt"

Vierailija
2/44 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut törmättyä facebookin ryhmissä ja livenä opiskeluaikoina näihin uniikkeihin lumihiutaleisiin, jotka on niiiin erilaisia kuin kaikki muut tytöt, koska eivät ole kiinnostuneita meikkaamisesta tai shoppailusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelu, jossa kauniin naisen älyä tai osaamista vähätellään

Vierailija
4/44 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisista raivoaminen (toivon paljon alapeukkuja)

Vierailija
5/44 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju on misogyniaa. Jos haluaa olla parempi ihminen, ei voi vajota samalle tasolle.

Vierailija
6/44 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että äitiys on erittäin tärkeä asia.

Mutta asenne, jossa nainen ei ole oikea nainen, jos ei ole äiti.

Vierailija
7/44 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painostusta lapsen hankkimiseen ja inttämistä, että "kyllä sunkin pitää haluta lapsia!". 80% tällaisesta puheesta on tullut muiden naisten suusta. Muutenkin sellaista asennetta, että nainen on onneton ilman lapsia, olen kohdannut pääasiallisesti naisten taholta. Jopa heidän, jotka ovat omasta mielestään feministejä.

Vierailija
8/44 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju on misogyniaa. Jos haluaa olla parempi ihminen, ei voi vajota samalle tasolle.

Haluaisitko perustella? Mielestäni näistä asioista on tärkeää keskustella ja jakaa kokemuksia. Ap

Vierailija
9/44 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen ap ok oikea l o r t t o.

Montako tuhatta miestä on pillulla käynyt?

Tällaiseen käytökseen olen törmännyt vain netissä, en tiedä onko nainen vai mies. Onko joku törmännyt livenä ja naiselta tulleena, peukkuja?

Vierailija
10/44 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ettei pidä h*orista, ei tarkoita naisvihaa, ap.

Teinityttöjen huorittelu.

Vierailija
11/44 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jaksako.

Vierailija
12/44 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiys yleensä. Jos ei suorita on paska mutsi eli paska nainen. Ei saa olla äiti sillä tavalla kuin itse parhaaksi kokee, vaan vain se tietty suorittajaäitien malli riittää.

Vierailija
13/44 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kavereista on koko ikäni ollut miehiä, ja ovat edelleen. Toki muutamia naisiakin on. En tiedä mistä johtuu mutta kuitenkin näin. Olen saanut lukemattomat kerrat kohdata älytöntä mustasukkaisuutta naisten taholta "no mene panemaan sitten sitä Minnaa (nimi muutettu)" ja kaikkea muuta vastaavaa. Joskus tultu inttämään, että mitä se Janne Kalevi sussa näkee, panettekin varmaan!!

No ei panna. Mulla on aina ollut aivan omat mieskuviot joihin nää kaverit ie oo liittyneet millään tavalla.

Vierailija
14/44 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset osaavat olla erittäin toksisia toisi naisia kohtaan... ja myös miehiä kohtaan. Se että sieltä alakerrasta löytyy reikä eikä tappi ei tee kenestäkään hyvää ihmistä.

Vierailija
15/44 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt sellaiseen ajatteluun, jossa "poikatyttö" on parempi kuin herkkä ja perinteisen tyttömäisistä asioista kiinnostunut tyttö.

Vierailija
16/44 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ulkonäön ruotiminen livenä jossaan porukassa. (Nimenomaan niin että naisten, harvemmin puhutaan edes miehistä negatiivisesti).

Vierailija
17/44 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten omaan ruumiiseensa kohdistuva kohtuuton, ankara kritiikki.

Vierailija
18/44 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko toksinen nainen? Yksi lause voi erottaa: ”En ole kuin muut tytöt"

https://www.iltalehti.fi/mieli/a/dbfa4e72-0743-40c5-89bb-da5f9ee95004

Vierailija
19/44 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin erilainen kohtelu lapsilleen sukupuolen mukaan, tyttölapsia kohtaan ankarampi asenne.

Vierailija
20/44 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vanhempien miesten kanssa seurustelevat naiset ovat uhreja, jotka eivät kykene ajattelemaan omilla aivoillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi