Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihoavatko muut aina kesällä?

Vierailija
29.07.2014 |

Minä lihoan. :( Kaikki ne kaupunkijätskit ja ystäväjuhlat ja rantasaunakaljat. Ja tässä helteessä ainakin multa on lenkkeily on jäänyt todella vähiin. Onneksi aina syksyn tullen ahdistaa sen verran että liikakilot lähtee pois, mutta se on yhtä helvettiä joka kerran. Mieheni on taas yhä upeassa kunnossa vaikka syö samoin kuin minä. Todella epäreilua.

Miten te pysytte timminä kesän läpi?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihotko, ei lihoatko.

En liho.

Vierailija
2/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa suomea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liho, yleensä paino putoaa muutaman kilon, kosks liikun kesäisin paljon enemmän.

Vierailija
4/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lihon hiukan, tänä vuonna pyörin aika samoissa lukemissa kirjaimellisesti.

Painoin 22.5. 104,0kg ja tänään 103,7kg.

Jokohan olisi aika aloittaa perinteinen syyslaihis?

Vierailija
5/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuumalla laihdun, ei ruoka maistu.

Vettä juon paljon ja salaatteja.

Vierailija
6/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan lihoa kesällä, olo on ainakin pöhöttyneempi. Luulen että johtuu helteistä. Mutta en omista puntaria kun ei ole ongelmia painon kanssa, normaalisti painan 48kg.

Vierailija
7/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 07:09"]

Etkö osaa suomea?

[/quote]

Suomi ei ole äidinkieleni mutta kovasti yritän. Kiitos vaan tsempeistä. :/ 

ap

Vierailija
8/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi lihon yleensä 1-2kg kesällä. Johtuu ihan siitä että tykkään harrastaa ryhmäliikuntaa ja se on tauolla kesällä, joten liikunta on lähinnä hyötyliikuntaa yms joka on siis huomattavasti vähemmän kuin normaalisti. Kesäisin ehkä normaalisti syön kevyemmin (kevyemmät lounaat ja päivälliset) mutta herkuttelen enemmän. Sallin juurikin itselleni ne jäätelöt ja illanistujaisia on enemmän jossa aina tulee syötyä ja juotua enemmän, mitä vain koti-iltana söisi/joisi. Tosin nuo pari kiloa yleensä on lähteneet pois viimeistään lokakuussa ja kunto palautunut "normaaliin", joten en tänäkään vuonna panikoi vähän lösähtäneestä kropastani. Ei sitä aina tarvi olla niin timmissä kunnossa.

Vierailija
9/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liho. Maastopyöräilen 3-5 kertaa viikossa. Yleensä sellaiset 3-4 kerrallaan. 1500-2500 Kcal/lenkki.

Vierailija
10/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 08:00"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 07:09"]

Etkö osaa suomea?

[/quote]

Suomi ei ole äidinkieleni mutta kovasti yritän. Kiitos vaan tsempeistä. :/ 

ap

[/quote]

No tosi hyvin kyllä osaat ulkomaalaiseksi! Monet eivät pääse läheskään tuolle tasolle elämänsä aikana. Älä välitä palstan pilkunviilaajista!

Vierailija
11/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mulla on päinvastoin. Laihdun aina kesällä - valoisa aika saa mut liikkumaan enemmän ja olen koko ajan puuhastelemassa esim. puutarhassa tai mattoja pesemässä tai vaan kävelyllä, jos en ole "oikeasti liikkumassa" (=esim. ryhmäliikuntatunnilla). Musta aina tuntuu, ettei kauniita kesäpäiviä "saa tuhlata" ja siksi menen koko ajan... Rakastan myös hedelmiä ja kasviksia ja kesällä ne on parhaimmillaan, joten niitä tulee syötyä pääasiassa. Sitten taas kun syksy tulee, käperryn peiton alle lukemaan kirjoja teekupposen ja suklaan seurassa...ja se onkin sitten siinä ne laihdutut kilot!

Vierailija
12/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kesäkiloa, ei paha kun yleensä on tullut 5 ja olen syönyt ja juonut 5 kesälomaviikkoa aivan mitä on mieli tehnyt.

Vierailija
13/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihon yleensä noin 5kg valitettavasti. Paljon menoa perheen kanssa ja matkoja, liikunta jää. Syksyllä taas aloitan.

Vierailija
14/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin lihon aina kesällä. Harmittaa, kun sain kaikki liikakilot pois ja vieläkin normaalipainossa, mutta ei olis saanut tulla yhtään takaisin:(

Vierailija
15/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 08:14"]

3 kesäkiloa, ei paha kun yleensä on tullut 5 ja olen syönyt ja juonut 5 kesälomaviikkoa aivan mitä on mieli tehnyt.

[/quote]

Kesä ei ole vielä ohi!

Vierailija
16/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 07:32"]Kesäkuumalla laihdun, ei ruoka maistu.

Vettä juon paljon ja salaatteja.

[/quote]

Näin. Ruokahalu katoaa, tänä kesänä -18 kg vaikka normaalipainoinen olen. Saas nähdä meneekö alipainon puolelle.

Vierailija
17/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin on pakko liikkua että paino pysyy aisoissa, nuorempana riitti että söi terveellisesti, nyt nelikymppisenä ei. 2-3kg tulee joka kesä lisää ja sitten myös jouluna. 

Vierailija
18/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ruokahalu ainakaan vähene kesällä vaikka olisi kuuma ja tietty 3-4 vkon  matkalla tulee  herkutetua. Siihen vielä kaikki kissanristiäiset kaveriperheiden kanssa niin vakiolisäys on + 2kg. Onneksi se häviää syyskuussa. viimeistään.

bmi 24

Vierailija
19/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, laihdun aina kesällä. Lämpimässä säässä minulle ei  maistu esim. lämmin ruoka ollenkaan, joten elän lähinnä jogurteilla, hedelmillä ja leivällä. Samoin en välitä lämpimistä juomistakaan eli kahvi ja sen kanssa syömiset jää kokonaan pois. 

Mulla on sitten päinvastainen ongelma, lihon talven aikana aina 5-10 kg. Se lähtee kyllä kesällä itsestään pois ilman mitään vaivannäköä onneksi. Mutta kaamospimeä ja kylmä syötättää ja tekee kauhean makeanhimon minulle. 

Vierailija
20/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdun koska syön vähemmän ja hyötyliikuntaa tulee paljon enemmän.