Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihoavatko muut aina kesällä?

Vierailija
29.07.2014 |

Minä lihoan. :( Kaikki ne kaupunkijätskit ja ystäväjuhlat ja rantasaunakaljat. Ja tässä helteessä ainakin multa on lenkkeily on jäänyt todella vähiin. Onneksi aina syksyn tullen ahdistaa sen verran että liikakilot lähtee pois, mutta se on yhtä helvettiä joka kerran. Mieheni on taas yhä upeassa kunnossa vaikka syö samoin kuin minä. Todella epäreilua.

Miten te pysytte timminä kesän läpi?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihon ja ihanvaan sen takia että arkena hyötyliikuntaa ja liikuntaa on päivittäin 3h, lomalla syö vähemmän mutta samoin myös kuluttaakin

Vierailija
22/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liho. Yhtään jäätelöä en ole koko kesänä syönyt tai oikein muutakaan herkkuja. Treenaan 2-4x viikossa + välipäivävenyttelyt ja jokapäiväiset arkiliikunnat ja syön terveellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdun ennemmin.

Vierailija
24/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino pysyy samana, mutta tuntuu kyllä että turpoan, kun tulee käytyä paljon ulkona piknikillä jne

Vierailija
25/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laihdun. Talvella tulee naposteltua kaikkea epäterveellistä, kesällä syön niiden tilalla tuoreita marjoja ja hedelmiä suoraan puskista. Talvella ei huvita lenkkeillä kuin korkeintaan tunti kerrallaan, kesällä menee helposti 2-3 tuntia. Eipä tässä silti laihtumaan pääse, keväisin tulee lihottua sen verran että pääsen vain niistä eroon.

Vierailija
26/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän aikana olen laihtunut 6kg. Tosin olen vähän katsonut mitä syön ja kieltäytynyt santailemasta grilliherkkuja. Lihon ennemminkin silloin, kun on kiirettä ja stressiä. Kesällä taas on lomaa, saa nukkua hyvin yms.

Vierailija
27/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoavan aika palijo mut jospa syksyllä sais laihuttua taas.

Vierailija
28/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liho, koska syön paljon kasviksia.

Vierailija
29/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä laihdun,mutta pitkät hellekaudet aiheuttaa nesteen kertymistä kroppaan. On pakko syödä vähän suolaa enempi helteen aikana, muuten tulee hontelo olo. Ja suola taas kerää nestettä kroppaan. Mutta kun säät viilenevät niin myös ylimääräinen turvotus (neste) lähtee pois.

Kesällä myös moni syö enempi jäätelöä, juo sokeripitoisia juomia ja syö krilattua ruokaa ja ah niin ihania uusia perunoita. Ja nämähän tietty lihottaa.

Vierailija
30/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihon aina useita kiloja. Syynä mm. alkoholi, jäätelö, mansikkakakut, ravintolaruoka, pitkät aamiaiset...

Vierailija
31/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättävää kyllä, paino on pysynyt samana. Tosin olen liikkunut ja urheillut paljon kesän aikana. Olisi voinut jopa odottaa, että paino olisi tippunut, mutta näköjään ne jatkuvat jätksit, siiderit / oluet ja muut herkut ovat pitäneet painon samana. Olen joka tapauksessa tyytyväinen.

Vierailija
32/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 08:20"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 07:32"]Kesäkuumalla laihdun, ei ruoka maistu.

Vettä juon paljon ja salaatteja.

[/quote]

Näin. Ruokahalu katoaa, tänä kesänä -18 kg vaikka normaalipainoinen olen. Saas nähdä meneekö alipainon puolelle.

[/quote]

Kesäkuussa ei ainakaan ollut Suomessa kuuma, joten jos puhut totta ha heinäkuun aikana olet tuon määrän pudottanut, niin huh huh.

Vierailija
33/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdun aina kesällä. talvella sitten istun sohvannurkassa ja syön liikaa. Kesäisin en malta olla sisällä vaan pyöräilen, kävelen ja uin. Ja helteellä ei ruoka maistu.

Vierailija
34/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole vaakaa, mutta tuskin kesällä on vaikutusta. Elän ympäri vuoden samalla tavalla. Ei ole ystäviä, jotka kutsuisivat pihajuhliin enkä grillaile kaupunkiasuntoni parvekkeella. Jäätelö silloin tällöin ei lihota.

Ennemminkin sanoisin, että nykyinen nettiriippuvuuteni kerryttää painoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi