Siisti sisätyö, lyhyt koulutus?
Mitä siistejä sisätöitä löytyy, joihin on lyhyt koulutus?
Kommentit (29)
Farmaseutti vain 3 vuotta? :D Hehheh, salli mun nauraa, se on pitkä yliopistotutkinto. Tarkoitit varmaankin farmanomia?
Farmaseutti on 3,5 vuotta
T. Farmaseutti
Mitä tarkoitat siisteydellä? Ei eritteitä tai ihmisiä? Mulle ei tule mieleen kuin joku arkistointiin liittyvä tai joku muu toimistotyö.
Arkistoalaa opiskellaan yliopistossa, keskimääräinen valmistumisaika taitaa olla seitsemän vuotta. Mutta mikä nyt kenenkin mielestä on lyhyt aika.
Joo no Suomessa noi valmistumisajat on melkoisia. Aivan älytöntä ylipäänsä tuhlata aikaansa yli kahta vuotta yhtään missään opinnoissa. En sit tiedä onko suomalaiset vaan niin hitaita. Varsinkin kun ottaa huomioon et jatkuvasti pitää kuitenkin pysyä ajan hermolla.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 07:45"]
Mitä tarkoitat siisteydellä? Ei eritteitä tai ihmisiä? Mulle ei tule mieleen kuin joku arkistointiin liittyvä tai joku muu toimistotyö.
Arkistoalaa opiskellaan yliopistossa, keskimääräinen valmistumisaika taitaa olla seitsemän vuotta. Mutta mikä nyt kenenkin mielestä on lyhyt aika.
huh? Ensimmäinen vuosi opetellaan aakkosia ja kuusi seuraavaa syventävää vuotta aakkosia takaperin? Lopputyö isoista alkukirjaimista?
Hätäkeskuspäivystäjä. 1,5 vuotta, varma työpaikka.
Sosiaali- ja terveysalan sihteeri. Työkkärin kautta 10kk ja saa ammattitutkinnon.
Lääketeknikko, 3 vuoden koulutus, tosin tajuttoman huono palkka, ei tarvitse olla yo. Farmaseutti 3-3,5 v yo-pohja ja yliopistoon sisäänpääsy aika vaativa (kemia, biologia).
Tässä puhuu nyt asiantuntemus.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 07:51"]
huh? Ensimmäinen vuosi opetellaan aakkosia ja kuusi seuraavaa syventävää vuotta aakkosia takaperin? Lopputyö isoista alkukirjaimista?
Kyllä. Minunkin piti uusia tuo ensimmäisen vuoden lopputentti kahdesti. Sain lopulta tehtyä lopputyön Ison B:n käytöstä arkistokaavassa. Mutta vasta työelämässä olen oppinut oikeiden töiden vaatimukset. Täällä joutuu jopa laittamaan mapit oikein päin hyllyyn.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 08:28"]
Tässä puhuu nyt asiantuntemus.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 07:51"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 06:33"]
[/quote]
Ei eritteitä. Ihmisiä saa olla.
-AP