Mistä ihmeestä rokotekieltäytyjä voi tietää ettei joudu tehohoitoon?
Vielä joulukuussa 2015 minäkin ajattelin näin, mutta kuitenkin influenssa (ihan eri kuin ne lukuisat kuumeflunssat) vei minut sairaalavuoteelle ja lopulta oli aloitettu tehohoito.
Selvisin mutta tie elävien kirjoihin oli pitkä. Piti mm. opetella kävelemään.Kuulin että sukulaiseni oli kuollut samaan tautiin samassa sairaalassa.
Sen jälkeen olen aina ottanut rokotteen.
Kommentit (30)
Koska nämä rokotusjankkaajat viedään hullujenhuoneelle kaasunaamareineen?
Eipä sitä tiedäkään. Koronasta ainakin pääsee helpommin hoitoon eikä käännytetä pois niin kuin usein muissa tapauksissa.
Ihan siitä etten mene lääkäriin. En koronan enkä muunkaan taudin takia. Sairastan taudit kotona sohvalla. Jos tauti on kuolemaksi se on sitten kuolemaksi ja sillä sipuli. Ei mulla ainakaan ole mitään tarvetta tällä telluksella tallustella, josko nyt hirveää kiirettä poiskaan.
Minun puolestani rokotteista kieltäytyjät saisivatkin allekirjoittaa sopimuksen siitä etteivät saa sairaalahoitoa jos sairastuvat.
Ihan voivat kotonaan sitten vain juoda tuhkavettä tai mitä ikinäkin ja katsoa miten sattuu käymään. Sama homma kaikille maskeista ym hygienia-asioista kieltäytyjille. Ei tarvitse olla vastuussa kellekään mistään kunhan ei sitte myöskään itse oleta saavansa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta nyt jo.
Ei toi jankuttaminen ja väkisin tyrkyttämises sun pakkomielteitäs helpota, sen enempää kuin pelkotilojaskaan.
Mene vaikka ulos kävelylle.
Tai ota yhteyttä mielenterveystoimistoon ja hae itselles apua, joka oikeasti auttaa.Mihimkös hermoon tämä nyt osui, kun pitää ryhtyä aggressiiviseksi ja defensiiviseksi?
Minä en ole pätkääkään aggressiivinen, enkä defensiivinen.
Vain totaalisen kyllästyny tohon tuputtamiseen.
Kuten varmasti moni muukin.
Kuvittele toki päässäsi, mitä ikinä haluat.
Ette te yhtään sen enempää saa ihmisiä sitä Pyhää Piikkiänne ottamaan.
Norjalaistutkimukseen mukaan yli puolet 16-30 vuotiaista LIEVÄN koronan sairastaneista sai longcovidin.
Siis yli 6 kk ainakin oireet kestävät.
En ota rokotetta, koska sairastin koronan kevättalvella 2020. Oireina sahaava kuume ja painon tunne rinnassa vajaan viikon verran, ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä tiedäkään. Koronasta ainakin pääsee helpommin hoitoon eikä käännytetä pois niin kuin usein muissa tapauksissa.
Jos käyttää koronaa ponnahduslautana muihin tutkimuksiin pääsyyn.
Vierailija kirjoitti:
Hoitotahto?
Se olisi muutenkin hyvä täyttää kaikissa sielunvoimissaan olevana Omakantaan.
Mistä ihmeestä rokotteen ottaja voi tietää ettei menetä sen takia terveyttään ja osaa elinvuosistaan?
Mediassa vaietaan kaikki paitsi järjestelmän hyväksymät tiedot rokotteista. Rokotekuolemiakin vähätellään, jossain maissa myös salaillaan.