Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etätöissä ja liian vähän työtehtäviä

Vierailija
21.07.2021 |

Päivittäin jää lupoaikaa muutama tunti. En kehtaa vaihtaa vapaalle ja merkitä täysiä tunteja. Vajaita tunteja en halua merkitä, olenhan tenhyt kaikki työnantajan vaatimat tehtävät valmiiksi. En halua miinukselle koska olen siis työni hoitanut. Sähköpostin ja puhelimen päivystäminen on tylsää. Miten te muut etätöissä olevat olette tällaisen ongelman ratkaisseet?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro esimiehellesi ongelmastasi. Veikkaan, että löytyy ratkaisu helposti. Älä kuitenkaan hämmästy, jos ratkaisu on leikata tuntejasi ja samalla palkkaasi. Tsemppiä "haastavaan" "ongelmaasi" :D

Ei tämä ole haastavaa vaan tylsää. Huomaa, ettet itse ole ollut samassa tilanteessa.

Ei kai kukaan voi olettaa, että työpäivään ei kuulu yhtään tylsää hetkeä? Et joku tarjoais 8 tai 12 h täyttä upeutta ja motivoivaa tekemistä? Tätä on aikuisuus: tajuaa et töissä on tylsät puolensa. Kotona etänä nuo hetket on helppo täyttää, vaikka vauva-palstalla ;)

22/26 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosh kirjoitti:

Minulla on koko päivä puuhaa täynnä. T terveyskeskuksen sis el.

Soittelen potilas puhelut, uusin rec, ohjelmoin lab ja rtg yms.

Kuka sinua pyysi kertomaan mitä teet päivisin ja kehuskelemaan lääkäriydelläsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/26 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen. On suorastaan tyhmää valittaa siitä, että teet työsi nopeammin ja jää luppoaikaa.

Vierailija
24/26 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eikö sinulla ole mitään arkistointitehtäviä, ohjeiden tai nettisivujen päivitystä, sähköpostin tai kansioiden siivousta ja sen sellaista puuhaa? Nuo on sellaisia mitä itse teen hiljaisina viikkoina.

Vierailija
25/26 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etätöissähän tuo nimenomaan on ihanteellinen tilanne. Voit katsoa vaikka elokuvan tai tehdä ruokaa, keittää kahvit ja lukea lehtiä. Puhelimeen äänet päälle ja läppärin näyttö siihen hollille, niin voit välissä vilkaista tuleeko sähköposteja. 

Vierailija
26/26 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toimistolla teit, jos jäi luppoaikaa vai oletko aina vain tehnyt etätöitä?