Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko jollain estää sen, ettei naapuri tulisi ovelle?

Vierailija
21.07.2021 |

Olen jo kertaalleen pyytänyt, ettei hän enää tule ovelleni. Käytös on sen verran ahdistavaa ja kielenkäyttö ikävää. Kyseessä on ns. hankala naapuri, joka on häiriköinyt myös edellistä tässä asunutta asukasta ja asiasta on taloyhtiön kanssa myös keskusteltu. Hän keksii aivan kummallisia valituksen aiheita, jotka ei millään lailla liity mihinkään ns. normaaliin aiheeseen, josta ihminen voisi valittaa kuten tupakointiin, juhlimiseen, remppaamiseen tms. tai taloyhtiön järjestyssääntöihin ja niiden rikkomiseen.

Tämän ihmisen käytös on jo alkanut vaikuttaa siihen, ettei voi olla rennosti omassa kodissani ja säikyn joka kerta kun ovikello soi. En halua olla missään tekemisissä tämän kyseisen ihmisen kanssa, en halua vastaanottaa hänen "kirjeitä" jotka on roskia joille on raapustettu ihan käsittämätöntä tekstiä, enkä halua että tulee oven taakse valitustensa kanssa. Ahdistaa ylipäätään mennä koko rappukäytävään, kun pelkään että törmään häneen.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovikellon kello-osan voi ruuvata irti. Itse olen ottanut sen aina pois. 

MIten tuo estää naapuria tulemasta ovelle?

Ei mitenkään, mutta eipä siitä ovelle tulemisesta mitään haittaa ole, jos ei saa kelloa soitettua. Siellähän seisoo :D

No ei se kivaakaan ole, että toinen seistä toljottaa ovesi takana. Varsinkin silloin, kun jonnekin pitäisi lähteä.

Nyt kun en ole hänelle enää avannut, hän on ilmeisesti alkanut tehdä sitä, että käy oven takana kuuntelemassa ja kuulostelemassa ollaanko täällä kotona. Juuri äsken kuulin, kun hänen ovi kävi ja postiluukku rapisi. Kävin katsomassa, mutta siellä ei onneksi ollut mitään "lappusta". Ihan suoraan sanottuna hygieniasyistä myös oksettaa se, että nämä lappuset on uusiokäytettyjä roskia.  Ap

Vierailija
42/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovikellon kello-osan voi ruuvata irti. Itse olen ottanut sen aina pois. 

MIten tuo estää naapuria tulemasta ovelle?

Ei mitenkään, mutta eipä siitä ovelle tulemisesta mitään haittaa ole, jos ei saa kelloa soitettua. Siellähän seisoo :D

No ei se kivaakaan ole, että toinen seistä toljottaa ovesi takana. Varsinkin silloin, kun jonnekin pitäisi lähteä.

Nyt kun en ole hänelle enää avannut, hän on ilmeisesti alkanut tehdä sitä, että käy oven takana kuuntelemassa ja kuulostelemassa ollaanko täällä kotona. Juuri äsken kuulin, kun hänen ovi kävi ja postiluukku rapisi. Kävin katsomassa, mutta siellä ei onneksi ollut mitään "lappusta". Ihan suoraan sanottuna hygieniasyistä myös oksettaa se, että nämä lappuset on uusiokäytettyjä roskia.  Ap

Mistä tyyppi valittaa,"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lataa ja varmista.

Miksi varmista?

Vierailija
44/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse vanhasta yksinasujasta ? Nainen vai mies? Taustalla voi olla sairaus, jokin dementian muoto ja voi tehdä huoli- ilmoituksen.

Kuten on neuvottu, kaikki todisteet talteen ja niiden kanssa poliisille jos ei normikeinot auta.

Vierailija
45/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teille oikein tulee näitä vittumaisia naapureita jotka valittaa joka asiasta? Itse oikein toivoisin tuollaista naapuria niin voisi antaa takaisin ja kunnolla.

Vierailija
46/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä teille oikein tulee näitä vittumaisia naapureita jotka valittaa joka asiasta? Itse oikein toivoisin tuollaista naapuria niin voisi antaa takaisin ja kunnolla.

En tiedä voiko niitä jotain kautta hankkia. Ikinä ei missään muualla ole tullut vastaan ja takana useampi osoite aikuisiällä. Osta tämä niin pääset tämän tapauksen kokemaan? Olen miettinyt pois muuttoa tässä jo jonkin aikaa. Ap