Poikani, 13 vuotta, haluaa my little ponyn.
Kommentit (24)
Älä vaan osta. Noita ponihulluja on on jo ihan tarpeeksi. Joku sairas fetissi kai?
Ne on kai nyt muodissa poikien keskuudessa. Mutta älkää kysykö miksi :D
siis ihan oikeastiko joku poika tollaista tahtoo ja vielä tuossa iässä?!
Kylläpä te jaksatte pöyristyä ihan kaikesta.
Osta pojalle poni jos hän sitä tahtoo. Pahinta mitä voit tehdä, on tehdä asiasta suuren numeron. Melko viatonta hupia tuntuu olevan.
Hirveää stereotypisointia tällä sivulla. Poika tahtoo mitä tahtoo. Voi silti olla hetero. Ja poika. Ja varsin mahtava persoona, jos uskaltaa pyytää ponia, vaikka varmasti on jo oppinut kotona, mikä "pojan rooli" on. Ja ahdistuu siitä lisää, jos nostatte asiasta äläkän.
Olisin huomattavasti huolestuneempi, jos poikasi tahtoisi konekiväärin. Asiat tärkeysjärjestykseen.
Mistä tiedät vaikka hän tarvitsee sen demolition leikkeihin joissa kyseinen poni poltetaan tai räjäytetään. Toinen vaihtoehto on että hän tarvitsee sitä nukkeleikkeihin kun Ken nukke panee ponia.
OMG! Pikkuponit hurmaavat nyt nuoria miehiä Voi ei.. Tulee mieleen lapsuuden kaveri, joka oli poika ja keräsi poneja! Olin aina kateellinen, kun hänellä oli niitä enemmän kun minulla! :')
Pakko etsiä hänet facebookista, ja kysyä mitä hänelle kuuluu nykyisin. Vieläkö on ponit tallessa. :)
Ne ovat tulleet taas niinkuin muotiin, niin poikien kuin tyttöjenkin keskuudessa :)
Olet idioottiäiti. Ei muuta voi sanoa. Ai niin, leikkiminen on kiellettyä tuossa iässä. Dorka.
Kaikki ne nykyään lapsia saakin.
Vain Porvoossa 13 v miehenalku haluaa leikkiponin
Porvoossa.. Luulin että kaikki todellisest poni fanit asuu Närpiössä.. :o
Olen opettaja ja työn kautta olen törmännyt tähän ilmiöön: ponit ovat tällä hetkellä muotia poikien keskuudessa. Netistä löytyy kyllä lisätietoa. Homouteen harrastus ei liity. Muodin oikkuja on vaikea ymmärtää!
Mun luokalla oli kans poika joka keräsi poneja. Siitä tuli yliopistossa opiskeleva kasvissyöjä homo. Eikä tämä ole provo, vaan ihan faktaa. Leikki aina tyttöjen kanssa, ja oli vain yksi poika kaverina.. Mikä ei tietääkseni ole homo, vaan ihan hetero. Ei kovin moni poika julkisesti ilmoittanut 90-luvulla että tykkää leikkiä poneilla.. Ei ihmekään että tytöt aina leikki sen kans!
Tuskinpa on homo tuon perusteella. Mutta mitä sitte vaikka olisikin homo, tärkeintä on että rakastat häntä sellaisena kuin hän on.
No osta pojalle poni?