Mikä on just nyt makeinta sun elämässä..
Kommentit (40)
Uus työpaikka!! Kaks viikkoa ollut siellä, ja se on aivan supermahtava! Ihan unelma-ala, lyhyt työmatka, ihania ihmisiä, hyvä palkka.. <3
Ja toinen ihana asia on se, että naapuriin muutti viikko sitten perhe, jossa samanikäinen tyttö kun meillä(6v). Aivan ihanaa että että tytöllä on nyt leikkikaveri joka päivä, ja äitinsäkin vaikuttaa tosi mukavalta. :)
Kohta alkava liigakausi! En vaan pysty selittämään kuinka paljon rakastan jääkiekkoa.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 23:06"]
Olen lapseton.
Se tänään päällimmäisenä ilonaiheena.
[/quote]
Miksi miinuspeukut?
Voi miten paljon positiivista löytyy pienellä kysymyksellä, ihania vastauksia!
Ap
Tipaton puolivuosi alkaa ensi viikolla. Suvun ja ystävien kesken laitettu yhteinen projekti, jossa kaikki mukana ja nyt mietitään aktiviteetteja selvinpäin =))
Hieno syksy tulossa. Ei tarvitse enää miettiä mokomaa kuin alkoholi. Taitaa jäädä aikaa aika moneen muuhun..=)
Ja oikeasti, olen innoissani. Toisaalta hirvittää (ei enää pelota), jänskättää, panikoittaa, mietityttää, innostaa ja vaikka mitä.
Olen kuin lapsi karkkikaupassa: saan kaiken mitä olen aina halunnut!
Ja kyllä tiedän, kuulostaa typerältä, mutta mulle tosi tosi iso juttu. Ihanaa kesää kaikille ja nautitaan elämästä!
Lähes kivuttomat jalat!!! Ette voi tajuta, miten IHANA on, kun ei koske, kun jatkuvat kivut on poissa, kun pääsee vähän kävelemään, kun ei ole potkupallot polvissa!!! Se on luxusta!!! Voi oikaista jalat sängylle, venytellä ja pompata ylös! Voi kävellä pienen puistolenkin! Voi kävellä marketin toiseen päähän saakka! Voi nousta sängystä ja kävellä vessaan! Oi, oon niin onnellinen!!! Niin kiitollinen!!!
Nämä eivät ole itsestään selviä asioita! Yksi autokolari, ja voit olla täysin toisten autettava. Siksi ole onnellinen NYT siitä, että fysiikkasi pelaa normaalisti, vatsasi toimii ok, näet ja kuulet...
Hetkinen 25, millon alkaa lätkä, tykkään seurata sitä, en asu Suomess niin en tiedä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 23:06"]
Olen lapseton.
[/quote]
Miksi miinuspeukut?
[/quote]
Siksi, että yleensä kun ollaan onnellisia siitä ettei itsellä ole jotain niin se jokin on jotain pahaa. Tulee olo että rinnastat lapsen johonkin syöpään tms.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 23:22"]Lähes kivuttomat jalat!!! Ette voi tajuta, miten IHANA on, kun ei koske, kun jatkuvat kivut on poissa, kun pääsee vähän kävelemään, kun ei ole potkupallot polvissa!!! Se on luxusta!!! Voi oikaista jalat sängylle, venytellä ja pompata ylös! Voi kävellä pienen puistolenkin! Voi kävellä marketin toiseen päähän saakka! Voi nousta sängystä ja kävellä vessaan! Oi, oon niin onnellinen!!! Niin kiitollinen!!!
Nämä eivät ole itsestään selviä asioita! Yksi autokolari, ja voit olla täysin toisten autettava. Siksi ole onnellinen NYT siitä, että fysiikkasi pelaa normaalisti, vatsasi toimii ok, näet ja kuulet...
[/quote]
Ois herunu empatioita, mutta heti kun alkoi moralisointi niin koko juttu tyssähti siihen.
Olen kännissä kuten olen ollut jo 2 viikkoa. .
Juuri tilattu lomamatka talveksi&on nää mun uudet tisutki aika kivat
Sain vähän aikaa sitten tietää, että pääsin opiskelemaan unelmieni alaa yliopistoon. Tänään sain tietää, että sain mahtavan kämpän opiskelukaupungista. Varasin tänään myös ensimmäisen matkan poikaystäväni kanssa ulkomaille. Parisuhteessa menee hyvin, ystävien kanssa menee hyvin, kaikessa vaan menee niin hyvin.
Elämä on ihanaa <3
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 23:40"]Sain vähän aikaa sitten tietää, että pääsin opiskelemaan unelmieni alaa yliopistoon. Tänään sain tietää, että sain mahtavan kämpän opiskelukaupungista. Varasin tänään myös ensimmäisen matkan poikaystäväni kanssa ulkomaille. Parisuhteessa menee hyvin, ystävien kanssa menee hyvin, kaikessa vaan menee niin hyvin.
Elämä on ihanaa <3
[/quote]
Saa sitten korkealta pudota.
Uusi ihana rakkaus vanhan kärsimyksen pettämisen ja kaiken muun paskan tilalle,nyt oon onnellinen
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 23:06"]
Olen lapseton.
[/quote]
Miksi miinuspeukut?
[/quote]
Siksi, että yleensä kun ollaan onnellisia siitä ettei itsellä ole jotain niin se jokin on jotain pahaa. Tulee olo että rinnastat lapsen johonkin syöpään tms.
[/quote]
No mieluummin ottaisin jonkin taudin kuin lapsen.
Mies nukkuu vieressä. Käänty äsken muhun päin, kaappas tiukasti kainaloon ja pussas poskelle. Kuiskasin että tykkään susta ihan hulluna. Mies sano että niin mäkin susta vaikka sokerit onkin lopussa. Ihan unenpöpperössä :)
<3
Erosin pari viikkoa sitten ensirakkaudestani kuuden vuoden seurustelun jälkeen. Eka viikko meni itkiessä, mutta nyt alkaa jo vähän elämä voittaan ja tuntuu ihan hyvältä. Mulla on myös maailman ihanimmat vanhemmat ja sisarukset. Ja pakastin täynnä mehujäitä.
Tästä ketjusta tulee hyvä mieli. Elämä voittaa aika monessa kohtalossa. Elämä yllättää puolin ja toisin. Tämä ketju osoittaa, että meni syteen tai saveen, elämänilo nostaa päätään jokatapauksessa..=)
Ilmalämpöpumppu, aaaaaaaaaahhhhhhhh