Miksi afrikkalaisten naisystävät ovat aina niin julmetun lihavia??
Nyt vastauksia tänne! Typerä kysymys, mutta en vain tiedä...
Kommentit (30)
Tunnen vain yhden jolla on afrikkalainen mies, ja hän on kyllä ihan normaalivartaloinen, enemmän hoikka kuin muodokas. Mieskin on komea ja mukava.
Eivät afrikkalaiset miehet pidä läskeistä naisista sen enempää kuin vaikka aasialaiset tai oseanialaiset. Sen sijaan maahanmuuttajamiehet usein parituvat Suomessa läskien naisten kanssa, koska suomalaiset naiset ovat epäluuloisia eivätkä ole kiinnostuneita tutustumaan mamuihin. Mutta koska läskit naiset eivät saa suomalaisilta miehiltä huomiota, he pariutuvat mamujen kanssa. En ole rasisti, mutta olen itse käynyt Afrikassa (muuallakin kuin niissä Pohjois-Afrikan turistirysissä) ja satun tuntemaan muutamia afrikkalaistaustaisia maahanmuuttajia, joten jonkinlaista kokemukseen perustuvaa tietoa on. Kun itse olin Afrikassa, paikalliset miehet tulivat iskemään ja toivoivat että ottaisin heidät kanssani Suomeen. Minulla BMI 20.
Jos on nähty nälkää ei ehkä arvosteta niin kovin sitä että yritetään vapaaehtoisesti kuihduttaa ruumis? Pulleutta pidetään siellä kauniina ja terveenä.
Se on miehelle kunnia että pysty antamaan vaimolle niin paljon ruokaa että vaimo on pyöreä. Taustallahan siinä on ajatus että mies tienaa niin hyvin töistä että saa vaimonsa ruokittua mutta Suomessahan ne toki tienaa sossun luukulta. Kuka saa eniten perheelle sossuavustuksia on paras mies. Ja tämän taustalla puolestaan on että heidän kotimaassa nähdään nälkää ja vain harvat ovat varakkaita ja lihavia. Lihavuus on arvoaseman ja varakkuuden merkki, statussymbooli.
Itse olen tosi hoikka nainen ja olen huomannut ettei afrikkalaiset miehet edes vilkaise minuun päin. Sen sijaan reilusti ylipainoinen ystäväni kerää katseita heiltä.
Pyöreä ja iso takamus ei liity ruokaan.
jamaikalaiset miehet myös tykkäävät isoista naisista.
Päässeet tänne lihapatojen ääreen. Metrin levyinen perse, eikä tässä edes ole paljon liioittelua.
Ehkä samasta syystä kuin Thai-naisten suomalaiset ukot. Kysy niiltä