Mulla on tunne että miehellä on toinen.
En osaa selittää miksi tuntuu tältä. Taustaa sen verran, että vaikeuksia on ollut, luottamus on erinäisten seikkojen takia aika nollassa ja sen takia onkin vaikea yrittää miettiä johtuuko tämä "tunne" toisesta naisesta pelkästään huonosta/olemattomasta luottamuksesta toiseen. Jos kysyn mieheltä suoraan niin hän kiistää ja hermostuu, että "miksi epäilet" "ei todellakaan ole" "mitä syytä sulla on epäillä" "millä ajalla mä nyt edes ehtisin" jne potaskaa. Itse kuitenkin sen verran nähneenä tiedän, että toista voi pettää vaikka millaisissa tilanteissa ja kaikki jäljet saa halutessaan kyllä piilotettua. En haluaisi olla vainoharhainen ja pilata lopullisesti tätä liittoa murehtimalla mahdollisesti aivan turhaan. Meillä on pieniä lapsiakin, joten haluaisin tehdä kaikkeni ettei ero olisi seuraavaksi edessä. Miten saan tämän tunteen päästäni pois?
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:08"]kerro konkreettisesti eikä tollasta lässytystä...
onko joka ilta ylitöitä jne....
[/quote]
Ei ole ylitöitä, ei oikeastaan käy missään yksin (kauppaa ja töitä lukuunottamatta) siinä kyllä yksi peruste sen puolesta että en itsekään ymmärrä missä välissä se olis hankkinu suhteen johonkin toiseen. Ehkä ennemmin mietinkin että onko yhteydessä / ihastunut johonkin. Käytös on viimeaikoina ollut tosi etäistä ja kaiken kukkuraks sängyssä ei meinaa ottaa eteen. Koskaan aiemmin ei ole mitään ongelmia ollut sen suhteen, joten mietin että onko hän ns. ajatuksissaan toisen luona, kun ei omassa sängyssä homma toimi.
Mitä jos sen sijaan, että vainoharhaisesti kuulustelisit miestä päivittäin "toisen" olemassaolosta, keskittyisit tekemään teidän kahden suhteesta semmoisen, että tarvetta toiselle ei ole? Puhun omasta kokemuksesta, ja olin itse se pettävä osapuoli...
kerro konkreettisesti eikä tollasta lässytystä...
onko joka ilta ylitöitä jne....