Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin ristiriitaiset viestit

Vierailija
21.07.2021 |

Jankuttaa koko ajan, että pitää käydä enemmän. Ja että pitää nähdä enemmän.

Sitten kun kutsumme kylään, hän haukkuu 24/7 kaikkea ja appi säestää. Kerran etsittiin kaksi tuntia lounasravintolaa, koska yhtään kelvollista ei koko kaupungistamme löytynyt. Kotonamme on kaikki pielessä, koulutukseni on väärä, poikansa mokasi sen ja sen, loputtomiin.

Heillä käydessämme meidät majoitetaan ohuille patjoille olohuoneen lattialle, keskelle, huoneessa ei ole ovea.

Ja koko ajan haukutaan, natkutetaan, neuvotaan ja nalkutetaan.

Illalla ei saa lukea, ettei sähkö kulu, aamulla pitää nousta viideltä, mutta mihinkään ei saa mennä, vaan pitää istua koko päivä käytännössä seuraamassa kun anoppi kokkaa. Ja kehua niitä anopin kokkauskia, jotka ei ole hyviä. Olen kasvissyöjä, mutta minulle ei edes ole siellä ruokaa, koska ihan kaikessa on joko kalaa tai lihaa.

Mitä hän haluaa minusta???? Tai pojastaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton väliä sillä on mitä he teistä haluaa? Te olette jo ihan iso tyttö ja poika ja saatte ihan itse päättää haluatateko te mahdollistaa tuollaisen käytöksen teitä kohtaan. 

Vierailija
2/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jankuttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Porvoossa näin.

Muualla osataan sanoa appi-vanhemmille että yhteydenpito loppuu kokonaan jos vittuilu ei lopu.

Vierailija
4/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen kanssa ei voi voittaa.kuulostaa ihan omalta äidiltäni.Minä ja isäni tehdään kaikki väärin,ihan sama mitä tehdään tai jäyetään tekemättä.Lapsenlapsi sentään taas tekee kaiken oikein,teki mitä vaan...siis mummon mielestä.Sittenkin siis jos rikkoo vaikka jotain ja minä torun,minä olen väärässä...

Vierailija
5/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joskus voisi vihjaista sanonalla "mitä tulee paikalle, kun sinä tulet paikalle".

Vierailija
6/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän miniä on tuommoinen, tai siis tuleva ex-miniä. Ilmoitimme pojalle, että jos ei eroa vaimostaan, alamme tukea vain tyttären perhettä ja poika saa vain lakiosansa siitä mitä jäljellä on kun meistä aika jättää.

Oli nyt laittanut eron vireille ja ilmoittanut miniälle, että muuttaa pois, talo onneksi on yksin pojan. Oli siirtänyt miniän tavarat piharakennuksen lämpimään toimistohuoneeseen jossa on vessa ja suihku, saa asua siellä kulut itse maksaen enintään 3 kk ja etsiä asunnon. Onneksi liitossa ei ole lapsia. Pojalla on lapsi, jonka äitiin kuollut, lapsi siis on isällään.

Vierailija
7/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän miniä on tuommoinen, tai siis tuleva ex-miniä. Ilmoitimme pojalle, että jos ei eroa vaimostaan, alamme tukea vain tyttären perhettä ja poika saa vain lakiosansa siitä mitä jäljellä on kun meistä aika jättää.

Oli nyt laittanut eron vireille ja ilmoittanut miniälle, että muuttaa pois, talo onneksi on yksin pojan. Oli siirtänyt miniän tavarat piharakennuksen lämpimään toimistohuoneeseen jossa on vessa ja suihku, saa asua siellä kulut itse maksaen enintään 3 kk ja etsiä asunnon. Onneksi liitossa ei ole lapsia. Pojalla on lapsi, jonka äitiin kuollut, lapsi siis on isällään.

Millainen?!

Vierailija
8/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai pojallasi ja vaimollansa on avioehto? Muuten voi tulla aika ikävä yllätys pojalle.

Vierailija
9/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä hyvin sama tilanne toisen pojan vaimon kanssa, kivasta tytöstä on parissa vuodessa tullut ihan hullu. Eron on nyt poika laittanut vireille, onneksi ei ole lapsia. Huoruloinnista monen miehen kanssa jäi miniä kiinni, sen oma ystävä paljasti kun ei enää saattanut katsoa sitä menoa.

Vierailija
10/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai pojallasi ja vaimollansa on avioehto? Muuten voi tulla aika ikävä yllätys pojalle.

Tottakai on. Se oli ehto naimisiin menolle.

Vierailija
11/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen?!

Hullu.

Vierailija
12/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisosi on aikuinen ihminen ja osaa itse hoitaa suhteet äitiinsä. Tietää, mitä tältä kestää ja mitä ei. Sinä voit jäädä vierailuilta jatkossa pois. Ei anopin kanssa ole pakko olla tekemisissä. Itse en olisi. En alunperinkään olisi lähtenyt yökyläilyille ja päiväseltään vierailutkin olisivat loppuneet siinä kohtaa, kun olisin huomannut ettei kenelläkään ole kivaa.

Vierailija
13/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun appivanhemmille kasvissyönti on täysin punainen vaate.

He ei voi edes syödä meillä, koska kuulemma eivät saa kunnon ruokaa. En siis ole koskaan tarjonnut heille kasvisruokaa edes…

Viimeksi mekin etsittiin ravintolaa ympäri Helsinkiä. Koska heille ei köynyt torilta haettu kala ruoaksi meillä kotona.

Lopulta anoppi suostui tulemaan yhteen ravintolaan syömään. Ja siellä hän sitten tilasi KASVISMUNAKKAAN. Siinä vaiheessa meinasi kyllä jaksaminen loppua kokonaan.

Vierailija
14/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä anoppila lähellä, joten yökyläilyä ei harrasteta. Onneksi. Anoppi (appi kuollut) tykkäsi kovasti käydä meillä. Juorusi ilkeitä asioita ihmisistä, kehui itseään, leuhki (perityllä) omaisuudellaan ja luetteli kaiken, mitä minä ja mies tehtiin väärin. Kun käytiin anoppilassa, hän syötti jatkuvasti jotain. Kun se miltei kinkuton kinkkukiusaus oli saatu nieltynä, niin oli leivonnaisia. Joka sorttia pakko maistaa, tai anoppi pahastui. Ja seuraavaksi jotain haukkaamista, piirakkaa tms. Tätä ruuan tyrkyttämistä säesti anopin selostus terveellisesti ruuasta, kun minä ja mies ollaan niiiiiin kauheasti lihottu. Anopin mielestä rasvaton = terveellinen. Vihanneksia ei tarjonnut, ja kumpikaan meistä ei ole mitenkään erityisesti viime aikoina lihonut. Lisäksi nämä vähärasvaisimpaan ruokakermakkeeseen tehdyt ruuat eivät maistuneet kuin suolalta.

10 vuotta sitten vielä vierailtiin usein, nykyään ehkä kerran vuodessa. Meille anoppi ei ole tervetullut. En päästä edes sisälle, jos en voi jättää tuota maanvaivaa mieheni riesaksi. Mä vaan en jaksa kuunnella loputonta jankutusta siitä, mitä kaikkea mä teen väärin, tai kuka on lähtenyt kenenkin matkaan. Lapset eivät vieraile itsekseen mummolassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän