+35 asteen SUPERHELTEET ensi viikolla!
http://m.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288719158990.html
Ja ei kun lämpenee vaan :-D
Kommentit (61)
Kerrankin ihana loppukesä on ollut helteiden suhteen :3 Alkukesästäkin oli hetki niitä helteitä.
Olen kait vähän hullu, mutta nykyn yhä jopa näillä hetkeillä yöt peittoon kääriytyneenä, ja siinä peitossa on paksu täkki sisällä. Villasukat sentään olen jättänyt pois :D Mua ei oo tarkotettu Suomeen, näkisittepä mut talvella.. oon se, joka hädintuskin pystyy kävelemään ku on niin paljon vaatteita päällä.
En tiedä onko sillä, että bmi lähenee 16:sta, merkitystä miks mulla on aina kylmä. En oo koskaan ollut kovin iso, tai terveissä merkeissä, mutta nyt oon laihimmillani ja aina jäässä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:31"]Siinäpä se on mukuloolla kiva mennä kouluun.
[/quote]
Ja missähän päin ne mukuloot menee ensi viikolla kouluun? Ei ainakaan Hgissä.
[/quote]
Mullakin alkaa koulut vasta kahden viikon päästä.
t. se 16-vuotias teini
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:31"]Siinäpä se on mukuloolla kiva mennä kouluun.
[/quote]
[/quote]
Varmaan useammassakin paikassa, mm. ainakin yhdessä Uudenmaan kunnassa. Koululaisia on muuallakin kuin Helsingissä
Jihaa!! Viimeistään kuukauden päästä kesä on ohi piiitkäksi aika :)) Vihaan helteitä ja rakastan syksyä ja talvea :)
Jes! Vihdoinkin Suomessakin on Kesä! Nyt naatitaan...
Kerrankin ihmisten kelejä tähänkin säälittävään ripulimaahan. :)
Voi ei. Jos tuollaiset säät tulee, niin pitää keksiä sisähommia hoitolapsille, kun mun loma loppuu. En varmasti mene ulos helteillä.
nyt voiki nakuilla tekosyyllä, tiiä vaikka vähä vilahtaskin tässä vielä ;)
jes!! vitun pakkas-ukot ja akat kun ulisette yössä
Te "Ihanaa" huutelijat. Toivttavasti näette omassa lähisuvussanne niiden helteiden huonon puolenkin joskus konkreettisesti hautajaisina. Ehkäpä sitten loppuu se vitullinen hehkutus ja hekumointi.
Mä niin toivon näiden helteiden jo loppuvan. Menetin yksi kesä kovien helteiden takia rakkaani ja tällä hetkellä toisen puolesta pelkään kokoajan. Että on toooosi "IHQUUUUUU!!!!" nää helteet!!! NOT!
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:35"]
Te "Ihanaa" huutelijat. Toivttavasti näette omassa lähisuvussanne niiden helteiden huonon puolenkin joskus konkreettisesti hautajaisina. Ehkäpä sitten loppuu se vitullinen hehkutus ja hekumointi.
Mä niin toivon näiden helteiden jo loppuvan. Menetin yksi kesä kovien helteiden takia rakkaani ja tällä hetkellä toisen puolesta pelkään kokoajan. Että on toooosi "IHQUUUUUU!!!!" nää helteet!!! NOT!
[/quote]
Jos noin pelottaa niin kaupasta saa ilmastointilaitteita, siirrettävinä tai sitten kiinteinä.
Esimerkiksi Hyvinkäällä alkaa koulu To 7.8
Että tosi kivaa helteillä lähteä kouluun
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:51"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:31"]Siinäpä se on mukuloolla kiva mennä kouluun.
[/quote]
[/quote]
esim. Seinäjoella alkaa koulu ke 6.8.
Kedki-Suomessa alkaa ensi viikon perjantaina koulu.
Tässä odotellaan ilmastointilaitetta niin eipä haittaa. Saa koululaiset nukkua olkkarissa viileässä. Puutarha kyllä kaipaa vettä taiinä en jaksa sitä kastella letkun kanssa.
Hope not. Jotain ihan järkyttävää.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:47"]Tässä odotellaan ilmastointilaitetta niin eipä haittaa. Saa koululaiset nukkua olkkarissa viileässä. Puutarha kyllä kaipaa vettä taiinä en jaksa sitä kastella letkun kanssa.
[/quote]
Minkä merkkisen hankitte ja paljo maksoi?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:31"]Siinäpä se on mukuloolla kiva mennä kouluun.
[/quote]