Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi saatana miksi minulle tulee jatkuvasti finnejä samaan kohtaan!

Vierailija
28.07.2014 |

En yleensä pienestä vikise mutta alkaa jo niin ottaa päähän. Olen aikuinen, eikö riittänyt että kärsin finneistä teini-iän. Leuan oikeapuoli on ollut jo monta kuukautta finnien peitossa. Aina kun alkaa näyttää siltä että kaikki näppylät on paranemassa niin ilmestyy uusi paise! Iho on punainen tuolta alueelta ja millään meikillä noita ei saa piiloon. Mitä voin tehdä? Pesen kasvot aamuin illoin, käytän kasvovettä, vaihdan usein tyynyliinan, juon paljon vettä... Ei auta :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko likaiseen kännykkääsi aina oikealla korvalla?

T. Lääkäri

Vierailija
2/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vasemman puolen leuasta  voi lukea kuukautiskierron vaiheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykää kosmetologilla, auttaa pitkäksi aikaa

Vierailija
4/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaatko oikeaan käteesi surffaillessasi? Olet vasenkätinen? Nukutko tuolla kyljellä (vaihda hengittävä tyyny ja pidä huolta lakanoiden puhtaudesta.

Vierailija
5/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikakaverilla tulee aina vasempaan ohimoon 3 tosi isoa finniä.

Vierailija
6/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusufinni?

Vierailija
7/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on akne.

Vierailija
8/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sikA!

Vierailija
9/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUlla sama juttu.

Miten BB Ksenija sai naamallisen finnejä meikillä piiloon, mutta mä en saa muutamaa leukafinniä häivytettyä?

Vierailija
10/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä:

Kuori iho ainakin kerran viikossa ja vaihda usein tyynyliina (mieluusti esim. 2krt/vko), vältä koskettelemasta ihoa muutoin kuin sitä pestessäsi. Laita yöksi Brevoxylia ja desinfioi ajoittain näpyt (hoida kuten haavaa). Pidä meikittömiä päiviä tai viikonloppuja. Vältä pitämästä kännykkää poskea vasten. Käy Hjeronymus-hoidossa kosmetologilla.

Vierailija
11/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokeili teepuuöljyä ärsyttävään finniin, joka oli tulossa taas samaan paikkaan, nenänvarren oik puolelle. Tämä siis eilen. Puhdistin kasvot siis normaaliin tapaan, sitten vanupuikolla teepuuöljyä. Annoin vaikuttaa n. 5 min. Pyyhin ylim pois vanulapulla, oli kyl jo imeytynyt lähes kokonaan. Kihelmöintiä hiukan,ei missään nimessä kirvelyä. Ja kas, aamulla finni oli POISSA ?! Normaalisti ilman tuota "käsittelyä" olisi ollut muhkea finni taas naamassa. Ihme ainetta... Olin siis ostanut sen viime kesänä hyönteisten pureminen hoitoon joka ei kyllä siihen tehonnut. Laitoin vielä äsken lisää sitä jo lähes parantuneelle alueelle. Tulee kyllä puteli käyttöön! Onneksi en ollut heittänyt pois :)

Vierailija
12/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on hormonifinneistä. Itsellä on samassa kohtaa ja apteekissa sanottiin sen olevan juuri hormonifinnien alue. E-pillerit/niiden vaihto voisi auttaa sinua.

Vierailija
13/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rozex -geeli ja Louis Widnerin Wicnelact tehosi minulla. Aina tuli finnit samaan paikkaan, mutta nyt se on ohi! Paikkauskolliset finnit vaivasivat n. 40 vuotta... Mikään muu ei ole auttanut. Eli kunnon syväpuhdisgus Wicnelactilla ja Fozexia päälle!

Vierailija
14/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin pitkään täsmälleen kaltaisestasi ongelmasta kunnes eräänä päivänävalkeni että kyseessä on ruusufinni. Apteekista Rosazolia jos tuntuu että oireet muuten täsmäävät. Itsellä oireet katosivat parissa viikossa.