Miesystävän huono itsetunto
Mies 57v, kieltämättä ei nyt käytös ja ikä kohtaa. Juo tyhjyyden tunteeseen, soittelee keskellä yötä kuinka rakastaa ja j o k a. K e r t a kysyy rakastanko sitä. Sanpin, että nyt riittää, että podetko huonoa itsetuntoa "ei mua kannata pitää poikaystävänä, kun muistikin pätkii"
"ethän jätä mua jne"..
Kommentit (27)
Päihteilijän kanssa voi että ihan kivaa yhteiseloakin. Mutta siihen pitää silloin tehdä sääntöjä ja pitää niistä kiinni.
Esimerkiksi: ei yöllisiä soittoja.
Kun janottaa, niin sopii ilmoittaa asiasta, mutta muuten saa juoda yksin.
Ei mitään tukea moiselle harrastukselle.
Kunnon anteeksipyynnöt mokailun jälkeen. Juopon anteeksipyynnöt on ihania, kun niitä tehdään täydestä sydämestä ja vakaasta uskosta ettei enää koskaan...
No, sitä kestää sen mitä kestää. Sinun ei tarvitse ottaa koko ukkoa vaan sen takia, että se on kiva muutaman kerran vuodessa. 45v löytyy kyllä kysyntää muutenkin.
N48
Sä et voi rakastaa häntä niin paljon että korvaisit pullon. Se menee aina etusijalle. Muista tämä.
Jokaisen heikkoitsetuntoisen kannattaisi pysytellä vaan yksinään, eikä hakea pönkitystä muilta paitsi korkeintaan ammattimaiselta terapeutilta.
Ei tuossa heikko itsetunto ole ongelmana vaan alkoholismi. Alkoholi menee kaiken edelle myös sinun, muista se. Kysymykseen Miksi Jeppe juo on vain yksi vastaus: koska Jeppe ei voi lopettaa.
Alkoholismi on sairaus ja alkoholistin pitää itse haluta parantua. Alkoholistille viina ei ole ongelma vaan viinan puute. Mieti haluatko elää semmoisen kanssa elämääsi.
Ketään ei voi rakastaa raittiiksi. Alkoholi tulee aina ykkösenä, ja syy on aina jonkun muun. Myös syy juomiseen löytyy aina.
Ap:lla ei ole hyvä itsetunto.