Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun ei mihinkään varaa kesällä, tehdä siis tai matkustaa!

Vierailija
21.07.2021 |

Ei varaa edes leffaan tällä hetkellä. Pyykinpesukone rikki ja siihen menee rahaa. Lisäksi kumpikaan, minä tai mies ei saada lomarahoja. Minä työtön ja mies töissä mutta ei makseta siellä lomarahoja.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsityöt. Niihin kun keskittyy ja paneutuu ja samalla laittaa äänikirjan soimaan niin pääsee ajatuksissaan ihan muualle.

Mä oon huono keksimään mitä voisin käsillä tehdä. Onko ideoita? Kutoa tai virkata en osaa. Ompelukonetta ei ole mutta voin lainata vanhemmiltani. En vain keksi mitä sillä tekisi. Mitään materiaaleja ei ole että joudun ostamaan ne. Tulee turhautunut olo kun kyselee täällä ja jotkut vastaa vihaisesti. Mutta kiitos kaikille ymmärtäväisille.

Ap

Ap

Eli mikään ei käy, kaikkeen on este. Joka sijaitsee korviesi välissä.

Itse olet linjasi valinnut, joten ihan vapaasti nautit ratkaisujesi antimista.

Vierailija
22/27 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa ongelmaa on se ettei mies lähde kotoaan mihinkään, ei ole myöskään remppa ihmisiä. Pelaa vaan kaiket päivät koneellaan jos ei etätöissä ole. Voin tietysti yksinkin mennä.

Ap

Mene vaan yksin. Minäkin menen lapsen kanssa kaksin, kun lapsen yrittäjä isällä ei ole varaa pitää lainkaan kesälomaa, niin minä sitten hoidan reissut. Asutaan erikseen, mutta oli tarkoitus, että olisi hänellä ollut edes viikko lomaa. T. Ammattivalittaja

Kun yksin menee niin jää se toisen kanssa asioiden jakaminen pois. Meidänkään mies ei ole vielä lomaa malttanut pitää ja en tiedä pitääkö edes. Tsemppiä myös sinne ja onhan kiva että saat lapsen mukaan. Meillä on teinit pahimmassa murkku iässä että eivät lähtisi varmaan edes ulkomaille.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa nuo esteet on pelkästään korvien välissä. Meillä kaksi työssä käyvää, perheellistä ihmistä, käytiin lomareissulla ja tilit meni kokonaan. Suomessa matkustelu todella kallista, emme edes menneet minnekään luksuspaikkoihin. Pääsyliput todella kalliita, samoin majoitus. En siis ihmettele ettei työttömällä ole varaa kun ei ole työssä käyvälläkään. Hinnat karanneet käsistä, palkat jääneet laahaamaan. Telttailu on varmasti aikansa kivaa mutta käsi sydämellä... varmasti jokainen toivoisi lomailulta muutakin.

Vierailija
24/27 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen fillaroinut ja tutustunut kotikaupunkiini, jossa olen asunut melkein koko ikäni. Hassua kyllä ihan uutta löytyy ja kivoja maisemia. Oman kaupungin matkailusivut voi käydä vilkaisemassa ja lähteä tutustumaan. 

Myös päiväreissut 200 km säteellä ovat kivoja. Nyt myös helppoa uida missä vain rannalla vesien ollessa lämpimiä. Pakkaan omat eväät mukaan, niin säästän ruokakuluissa.

Tässä on hyvä vinkki. Itsekkin tajusin että en tunne edes oman kaupungin nähtävyyksiä ja sielläkin on paljon näkemistä ja kokemista max samalla rahalla mitä menisi toiseen kaupunkiin reissatessa. Kannattaa tosiaan tsekata ne oman kaupungin matkailusivut ja lähteä yhtään väheksymättä tutkimaan myös omaa kaupunkia. Ja siis tottakai päiväreissut omien eväiden kanssa muualle virkistää myös.

Vierailija
25/27 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilyynkin tarvitaan rahaa, koska pitää se itse kulkupeli olla olemassa. Huollotkin maksavat sekä lisääntynyt energiantarve ja sopivat vaatteet. Ei siis sovi köyhille.

Rasittavia nämä vinkit, joilla ei pääse yhtään minnekään.

Vierailija
26/27 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsityöt. Niihin kun keskittyy ja paneutuu ja samalla laittaa äänikirjan soimaan niin pääsee ajatuksissaan ihan muualle.

Mä oon huono keksimään mitä voisin käsillä tehdä. Onko ideoita? Kutoa tai virkata en osaa. Ompelukonetta ei ole mutta voin lainata vanhemmiltani. En vain keksi mitä sillä tekisi. Mitään materiaaleja ei ole että joudun ostamaan ne. Tulee turhautunut olo kun kyselee täällä ja jotkut vastaa vihaisesti. Mutta kiitos kaikille ymmärtäväisille.

Ap

Ap

Minä virkkasin kaksi palapeittoa korona-aikana. Sain langan loppuja eri puolilta, ihan kaupunginosan kirppisryhmästäkin kyselin. Torista ostin pari pakettia muutamalla eurolla.

Virkkuukoukku oli omasta takaa.

Nyt teen tyynyjä. Olen kerännyt kanavatöitä ilmaiseksi, taustat teet vanhoista farkuista, sisukset lyttyyn nukutuista tyynyistä.

Eli ihan ilmaiseksi saa tehtyä kaikenlaista.

Vierailija
27/27 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilyynkin tarvitaan rahaa, koska pitää se itse kulkupeli olla olemassa. Huollotkin maksavat sekä lisääntynyt energiantarve ja sopivat vaatteet. Ei siis sovi köyhille.

Rasittavia nämä vinkit, joilla ei pääse yhtään minnekään.

Voi jumalautsi nyt, käytetyn fillarin saa 40e, käytetyt urheiluvaatteet saa uffista, huolto maksaa työttömien pyöräpajalla 0-15e. T: työtön joka tykkää pyöräillä ja osaa aktivoida itseään ilman tekosyitä joka helekkarin asiaan