Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi luulette kaikkea provoksi?

Vierailija
28.07.2014 |

Kirjoitin aloituksen, jossa kerroin pahoittaneeni mieleni, kun mies masturboi julkkisten kuvia katsellen sängyssä samalla, kun luuli minun nukkuvan. Heti tuli lynkkauspartio väittämään provoksi ja ketju lähti pois.

Kysynkin, mikä ihme saa ihmisen olettamaan kuvailemani tilanteen ja mieliharmin provoksi? Ihan kaikkeako oletatte heti provokaatioksi ja trollaukseksi, jos ette ole itse aloittajan kuvaamaa tilannetta kohdanneet?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska perus AV-mamman elämä on niin tylsää, että mikään muille ihmisille tapahtuva jännittävä asia ei vaan voi olla totta!

Vierailija
2/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 15:39"]Koska perus AV-mamman elämä on niin tylsää, että mikään muille ihmisille tapahtuva jännittävä asia ei vaan voi olla totta!

[/quote]

Eli jos jotain ei ole itse kokenut, kukaan muukaan ei ole voinut kokea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PROOOWOOOOOOOOOO

Vierailija
4/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:43"]PROOOWOOOOOOOOOO

[/quote]

Ilmeisesti helle on vienyt palstalaisten keskustelukyvyn lopullisesti. Ä

Vierailija
5/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan uusi AV:llä? Kymmenen vuotta provojen lukemista koulii sellaisen tunnistamaan.

Vierailija
6/14 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:30"]

No tuossa tapauksessa uskoin aloituksen provoksi, koska en ole koskaan tavannut naista, jolla olisi noin epävarma ja estoinen suhtautuminen seksiin. Voidaan siis sanoa, että koska skenaario oli oman kokemusmaailmani ulkopuolella, olen taipuvainen epäilemään sen todenperäisyyttä.

Ja tosiaan nauraisin pihalle kumppanin, joka tuollaisesta heittäytyisi marttyyriksi.

[/quote]

Olet siis tyhmä ja yksinkertainen. eli jos ei ole mahdollista omassa elämässäsi, niin ei voi olla totta missään päin maailmaa.

[/quote]

Kylläpä epäonnistuit pahasti viestini lukemisessa. En suinkaan sanonut, että tuollainen estoisuus olisi mahdotonta. Sanoin vain, että olen taipuvainen epäilemään väitteitä, jotka ovat aivan oman arkisen kokemusmaailmani ja skeemojeni ulkopuolella. Vastaavalla tavalla epäilisin, jos joku väittäisi syövänsä vain ja ainoastaan raakaa lihaa ja elimiä. Kyllä se voi olla mahdollista mutta etenkin tällä palstalla todennäköisempi selitys on luikurin laskeminen.

Kriittinen ajattelu kannattaa. Kokeile joskus.

[/quote]

Turhaan selittelet kyynisyyttäsi. Jos sinusta on ok, että miehesi runkkaa salaa ystäviesi kuville samalla, kun nukut vieressä, älä erehdy kuvittelemaan, että toisin ajattelevat ihmiset olisivat estoisia. Se, että sinulle on täysin yhdentekevää, kunnioittaako mies vaimoaan edes sen verran, että käy himoilemassa toisia naisia toisessa huoneessa, ei tarkoita, että sinun näkemyksesi seksuaalisesta avoimuudesta olisivat jollain tapaa yleisen moraalitajun mukaisia.

Sanohan: miten miehesi suhtautuu, jos sinä sormetat pillu märkänä muille miehille, kun hän nukkuu autuaan tietämättömänä vieressäsi? Onko se hänelle todellakin ihan ok? Miksi ylipäätään olette yhdessä, jos sitoutuminen on teille täysin yhdentekevää ja himoatte pääasiassa muita ihmisiä?

Vierailija
7/14 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuota ap:n ketjua nähnyt, mutta lähtökohtaisesti epäilen suurta osaa tänne kirjoitetuista viesteistä provoiksi siksi että suuri osa on provoja, ja siksi että ne provoilijat säännöllisesti tulevat kerskailemaan sillä miten paljon ovat taas kirjoittaneet provoviestejä ja naureskelleet sille miten tyhmät av-mammat (joista iso osa muita provoilijoita) korskuvat raivoissaan (eli provoilevat takaisin) heidän nokkelille provoaiheilleen.

Vierailija
8/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:51"]Oletko ihan uusi AV:llä? Kymmenen vuotta provojen lukemista koulii sellaisen tunnistamaan.

[/quote]

Ilmeisen huonosti koulii kuitenkin, sillä oma aloitukseni ei ollut provo.

Sanoisin, että 10 vuotta tekee vain kyyniseksi.

Vierailija
9/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sen on olla provo, kun ei ole omalle kohdalle sattunut! Junttimammat.

Vierailija
10/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa tapauksessa uskoin aloituksen provoksi, koska en ole koskaan tavannut naista, jolla olisi noin epävarma ja estoinen suhtautuminen seksiin. Voidaan siis sanoa, että koska skenaario oli oman kokemusmaailmani ulkopuolella, olen taipuvainen epäilemään sen todenperäisyyttä.

Ja tosiaan nauraisin pihalle kumppanin, joka tuollaisesta heittäytyisi marttyyriksi.

Vierailija
11/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun joskus tekemää aloitusta haukuttiin myös provoksi monta kertaa. Kerroin miehen panneen minua peppuun vaikka estelin ja kielsin. Provo se oli kuulemma siksi, että ei ole mahdollista, että oma kumppani panee peppuun kiellosta huolimatta, ja koska on täysi mahdoton saada penis toisen anaaliin voimaa käyttäen ilman liukkaria. Että niin.

Vierailija
12/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olet siis tyhmä ja yksinkertainen. eli jos ei ole mahdollista omassa elämässäsi, niin ei voi olla totta missään päin maailmaa.

Vierailija
13/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:31"]

[/quote]

[/quote]

Kylläpä epäonnistuit pahasti viestini lukemisessa. En suinkaan sanonut, että tuollainen estoisuus olisi mahdotonta. Sanoin vain, että olen taipuvainen epäilemään väitteitä, jotka ovat aivan oman arkisen kokemusmaailmani ja skeemojeni ulkopuolella. Vastaavalla tavalla epäilisin, jos joku väittäisi syövänsä vain ja ainoastaan raakaa lihaa ja elimiä. Kyllä se voi olla mahdollista mutta etenkin tällä palstalla todennäköisempi selitys on luikurin laskeminen.

Kriittinen ajattelu kannattaa. Kokeile joskus.

Vierailija
14/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto