Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyväksytkö että naisella on ”seksuaalinen markkina-arvo”?

Vierailija
21.07.2021 |

Vai onko nörttien juttuja

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hyväksyn. Mulla se näyttää olevan aika korkea, koska kiinnostuneita miehiä riittää vaikka kuinka paljon. Joukossa on pitkiä, lihaksikkaita, komeita ja itseäni paljon nuorempia, mutta minua kiinnostaa lähinnä äly ja miellyttävä persoonallisuus. Itse olen päälle nelikymppinen, reilut 15 kiloa ylipainoinen, eronnut, koira ja lapsia löytyy. Palstan kriteereillä kelvoton siis, mutta seuraa on löytynyt helposti.

Vierailija
82/100 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu antaa olla vain. Ei vaikuta elämääni.

Ei ole jäljellä mitään?

.

Eikö ole koskaan tullut mieleen, että suurin osa ei ole markkinoilla. Ei vaikuta elämään mitenkään tuntemattomien tai tuttujenkaan arviot eikä arvioitta jättämiset.

Nunnat, munkit, pikkulapset ja pitkäaikaissairaat vanhukset eivät ole "markkinoilla". Kaikki muut ovat, halusivat tai eivät.

Tuo sana "markkina-arvo" on sikäli huono, että se on niin provosoiva.

En ole provosoitunut. Et vain tajua lukemiasi lauseita: ei vaikuta elämääni mitenkään. Kuten ei muidenkaan, jotka eivät markkinoilla ole.

Aivan. Kukaan ei voi pakottaa ketään joillekin markkinoille, sieltä voi poistua halutessaan.

Ei voi poistua kuin hirttäytymällä. Muuta ulospääsyä ei ole.

Elän omasta halustani melko yksinäistä elämää. Tänä kesänä tullut vanhoilta tutuilta sellaisia lähestymisiä, mutta olen vain sanonut kiitos, mutta ei kiitos. Minua ei kukaan kotoani väkisin hae. Jos joku väkisin yrittää multa seksiä, siitä tulee poliisiasia. Itse asiassa välillä haaveilen yhä enemmän erakoitumisesta, lapsiani ja ystäviäni toki haluan nähdä. Minusta ei ole puolipukeisia/alastomia kuvia netissä, joten voin olla melko näkymätön maailmalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin muinoin poikaystävän joko baarista tai opiskelupippaloista, eikä kukaan kysellyt markkina-arvoani(??). Kuulostaa kyllä maksulliseen seksiin, ei parisuhteeseen, liittyvältä.

Vierailija
84/100 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole jäljellä mitään?

.

Eikö ole koskaan tullut mieleen, että suurin osa ei ole markkinoilla. Ei vaikuta elämään mitenkään tuntemattomien tai tuttujenkaan arviot eikä arvioitta jättämiset.

Nunnat, munkit, pikkulapset ja pitkäaikaissairaat vanhukset eivät ole "markkinoilla". Kaikki muut ovat, halusivat tai eivät.

En ole provosoitunut. Et vain tajua lukemiasi lauseita: ei vaikuta elämääni mitenkään. Kuten ei muidenkaan, jotka eivät markkinoilla ole.

Aivan. Kukaan ei voi pakottaa ketään joillekin markkinoille, sieltä voi poistua halutessaan.

Ei voi poistua kuin hirttäytymällä. Muuta ulospääsyä ei ole.

Jaahas jos kerta olen nyt siellä markkinoilla niin mitä se käytännössä tarkoittaa?

Vierailija
85/100 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainenhan saa seksiä, oli sitten nuori, vanha, ruma, kaunis, laiha tai lihava. Mies puolestaan ei. Tässä pitäisi arvioida siis miesten seksuaalista markkina arvoa, koska miehellä seksin saaminen on vaikeaa.

Riippuu tietysti keneltä. Ei tyyliin joku haluttu ammattijääkiekkoilija yleensä pane lihavia tai vanhoja naisia. Että ei naiset siinä mielessä ole kaikki samassa asemassa. Toiset panee vain miehiä, jotka ei toisille kelpaisi.

Vierailija
86/100 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin muinoin poikaystävän joko baarista tai opiskelupippaloista, eikä kukaan kysellyt markkina-arvoani(??). Kuulostaa kyllä maksulliseen seksiin, ei parisuhteeseen, liittyvältä.

No, kyllähän henkilön yleistä haluttavuutta parisuhdemielessä voisi nimittää seksuaaliseksi markkina-arvoksi.

En itsekään ole tuohon termiin kyllä ihastunut.

Vierailija
87/100 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt kertoo markkina-arvoteoreetikon tyhmyydestä. Kukaan tuollaista alentajaa huoli kumppanikseen.

Vierailija
88/100 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvää on vain se, että markkina-arvoja miettivä runkkaa, ei häntä kukaan nainen huoli.

Nämä on niin lapsellisia. Jos niille kertoo faktan, että esim en vaihtaisi omaa vähän vatsakasta keskituloista miestäni kehenkään filmitähteen vaikka se vaihto onnistuisi sormia napsauttamalla, he eivät usko. Kun heiltä puuttuu se isoin palikka käsitteistöstä, rakkaus. 

No, minä uskon puolestani luonnonvalintaan. Että markkina-arvoista parisuhteissa jankkaavat eivät lisäänny edes  vahingossa, se on lohduttava tieto.

Noh, se selittäjä heidän huonolle naismenestykselle ei ole markkina-arvojankkaus, vaan se mikä on ajanut heidät markkina-arvojankkaajiksi.

Eli autismi

Aika rumaa haukkua ihmisiä autisteiksi. Tai et kai voi kuvitella että he ovat kaikki oikeasti autisteja?

Onko autismi mielestäsi haukkumasana?

Toki se on haukkumasana ja aika kamala sellainen silloin, kun sitä käytetään ei-autistiksi diagnosoivissa olevasta henkilöstä. En toki tiedä onko se yhtään vähemmän kyseenalaista silloin, kun joku on oikeasti autisti.

Vierailija
89/100 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä markkinoilla eivät ole sinkut ketkä karttaa yhdenillanjuttuja. Markkinoilla on vain ympäriinsä paneskelevat tautiset ihmiset. He on ainoa ryhmä ketkä miettii tuollaisia asioita.

Vierailija
90/100 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainenhan saa seksiä, oli sitten nuori, vanha, ruma, kaunis, laiha tai lihava. Mies puolestaan ei. Tässä pitäisi arvioida siis miesten seksuaalista markkina arvoa, koska miehellä seksin saaminen on vaikeaa.

Riippuu tietysti keneltä. Ei tyyliin joku haluttu ammattijääkiekkoilija yleensä pane lihavia tai vanhoja naisia. Että ei naiset siinä mielessä ole kaikki samassa asemassa. Toiset panee vain miehiä, jotka ei toisille kelpaisi.

Mitä ekstraa se ammattijääkiekkoilijuus antaa siihen yhden seksiin?

Vierailija
91/100 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän elämäntapa on naimista ja heidän arvo perustuu siihen kuinka moni heidät huolii. Nussivat ihmiset määrittelee arvonsa sellaisen kautta. Muut ei.

Vierailija
92/100 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa kaikki ihmiset eivät ole ns markkinoilla vaikka ajattelet niin. Baarissa käy seurustelevat ja sinkut ketkä ei hae seksiä. He ei ole ulottuvillasi.

Vierailija
93/100 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki suomalaiset naiset ovat yököttäviä paskoja verrattuna ihaniin aasialaisiin? ❤️

Palstan alennustila tiedoksi johdolle

https://www.sanoma.fi/keita-olemme/johtoryhma/

ja mainostajille kysymys, eivätkö he halua suomalaisia naisia asiakkaikseen.

https://www.vauva.fi/anna-palautetta

lomake ei näytä johtavan mihinkään, koska eihän ylläpito voi myöntää laiminlyövänsä tehtäviään.

Vierailija
94/100 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy naisilta joille tuntuu kiekkoilijat ym. huippu-urheilijat kelpaavan kovasti. Ei perusinsinöörien perässä juosta samalla tavalla.

Vierailija
95/100 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole jäljellä mitään?

.

Markkinoilla ei myöskään ole parisuhteessa elävät ja ne sinkut, jotka eivät edes seksisuhdetta halua.

Jokainen on altis houkutuksille, ja voi itse olla houkutus jollekin muulle. Tai jos markkina-arvo on nolla, niin sitten ei voi olla.

Se että muut houkuttuvat minusta tai eivät houkutu ei vaikuta elämääni mitenkään. Muut voivat ajatella miten lystäävät, ei haittaa sekään elämääni.

Vierailija
96/100 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy naisilta joille tuntuu kiekkoilijat ym. huippu-urheilijat kelpaavan kovasti. Ei perusinsinöörien perässä juosta samalla tavalla.

En tunne ketään, jota kiinnostaisi huippu-urheilijat. Kavereiden miehet ovat perusinsinöörejä. Tuskin urheilija minullekaan kelpaisi, ellei olisi erityisen yleisivistynyt, ja liian nuorikin todennäköisesti olisi.

Vierailija
97/100 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään, jota kiinnostaisi huippu-urheilijat. Kavereiden miehet ovat perusinsinöörejä. Tuskin urheilija minullekaan kelpaisi, ellei olisi erityisen yleisivistynyt, ja liian nuorikin todennäköisesti olisi.

Sama täällä. Ei kiinnostaneet urheilijat nuorenakaan, vaikka itse olin urheilija. 

Vierailija
98/100 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kyllähän henkilön yleistä haluttavuutta parisuhdemielessä voisi nimittää seksuaaliseksi markkina-arvoksi.

En itsekään ole tuohon termiin kyllä ihastunut.

Parisuhdemielessä ja seksimielessä on kahdet ihan eri markkinat.

Vierailija
99/100 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Minulla markkina-arvo, sen kysyjällä korkeintaan viihdearvo. Määrittelen arvoni itse, jos katson tarpeelliseksi. Ostajalla ja minulla on kohtaanto-ongelma, joten ei kannata pidätellä hengitystä vastausta odotellessa, voi siirtyä suoraan seuraavaan.

Vierailija
100/100 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala kysymys. Uskon enemmän geneettiseen yhteensopivuuteen (jota hormonaalinen ehkäisy häiritsee). Mun miesmaku oli ihan erilainen pillereillä ja ilman, aviomieheni löysin pitkällä pilleritauolla. Geenit sopi yhteen ja tulin ekasta kierrosta raskaaksi kahdesti vaikka endon takia mun piti olla lapseton. Oon ihan nätti ja kroppa on hyvässä kunnossa mutta kiusaamisen takia en oo tuntenut itseäni hyväksi ennenkuin viime vuosina. Inhoan huomiota ja miesten lähestymisiä mutta tiedän että voin viedä niitä kuin pässiä narussa jos siltä tuntuu. Nuorempana kostin kiusaajalle viemällä sen poikakaverin ja muutakin typerää tuli tehtyä. Nyt hävettää menneet mutta silloin ymmärsin jotain tästä asiasta.

Uskon myös että seksuaalinen aktiivisuus näkyy ulospäin ja sen aistii alitajuisesti. Toisista ihmisistä oikein huokuu seksuaalinen värähtely, toisista ei ollenkaan. En usko markkina-arvoteoriaan tai muihinkaan höpötyksiin koska vasta keskinäinen kemia tekee parin eikä sitä kemiaa osata vielä mitata. Uskon että ”seksuaalista pääomaa” voi kuitenkin kasvattaa tutustumalla itseensä ja omaan seksuaalisuuteen. Orgasmi on mielenterveysteko ;)