Hyväksytkö että naisella on ”seksuaalinen markkina-arvo”?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on jokaisella, sekä miehellä että naisella.
Toiset ovat vaan halutumpia puoliso-, seurustelu- tai panokanditaatteja kuin toiset.
Tästä voi käyttää termiä markkina-arvo, mutta vähemmän uhmistä esineellistäviä termejäkin lienee olemassa.
Joka ei rätä ilmiötä tunnista, tunnusta tai hyväksy, ei elä reaalimaailmassa
Moikka. Menikö palstalla päivä ilman markkina-arvo-/tasoöyhötystäsi. Miten kestit ilman?
Moikka vaan.
En ole avaaja, kunhan vain vastasin hänelle.
Vastaukseni pointti oli se, että markkina-arvo ei ole yksin naisella, vaan yhtä lailla miehelllä.
Epäilen, että avaajan "markkina-arvo" lähentelee nollaa. Silti hän yrittää mollata naisia. Todennäköisesti avaaja on yksi palstan naisettomista u&k.miehistä.
Ihan uteliaisuudesta kysyn: mikä vastauksessani oli öyhötystä?
Tyypillinen ylimielinen omahyväisyys mustavqlkosen ainoan oikean totuuden omistajana. Viestisi on kirjoitettu palstalle tuhansia kertoja.
Ok
Olisi ihan mielenkiintoista kuulla sinun näkemyksesi parinvalinnan tai seksikumppanin valinnan lainalaisuuksista, eli miten ja millä periaatteilla se toimii ja sinulla menee.
Hyvä että ymmärsit typerän tapasi.
Olen sen verran näihin keskusteluihin osallistunut, että markkina-arvouskovaisille ei mikään järkipuhe ja rautalanka riitä, koska ette ole vilpittömästi keskustelemassa, vaan julistamassa ja jätän sinut hengenheimolaistesi kanssa jankuttamaan ja hakemaan viimeistä sanaa ja julistautumaan voittajaksi. Huomenna sitten sama alusta uudelleen.
En minä mitään ymmärränyt. Ok:lla hyväksyin vain sinun mielipiteesi.
Muuten allekirjoitan edelleen "typerän" mielipiteeni.
Sinänsä en markkina-arvoa käytä puheessani. Mutta kun avauksessa sirä käytettiin pelkästään naista osoittelevasti, niin tulinpa vastanneeksi. Tämä oli muuten 1. kerta kun näihin keskusteluihin osallistuin. Näinpä pidän melko todennäköisenä, että huomenna en tule täällä öyhöttämään, jankuttamaan enkä hakemaan viimeistä sanaa ja voittoa ihmisten markkina-arvoista.
Vuosien saatossa olen lukenut olen kyllä lukuisia avauksia, joissa ko. termiä käytetään, että siinä mielessä keskustelujen jankuttava tyyli on tuttu.
Uskon Darwinin ajatuksen sukupuolivalinnan vaikutuksesra lajin kehitykseen pätevän myös ihmiseen. Tavallaan tuo markkina-arvo, niin huono termi kuin onkin, kuvaa jolkain tavalla tuota valintaa, oli se sitten tiedostettua tai tiedostomatonta.
Mulle ihan sama. En oo markkinoilla, ja lelut hoitaa orkut kotiin.
Ap, minäpä kerron sinulle markkina-arvosta:
Olen 50++ pyöreä, meikkaamaton nainen. Silmissäsi nolla. Jos ei olisi korona-aika, jos olisin sinkku ja jos minun tekisi mieleni seksiä, riittäisi että menisin Helsingissä tiettyyn ravintolaan ja palaisin 90 % varmuudella mukanani hyväkroppainen itseäni nuorempi mies. Eikä minun tarvitsisi maksaa hänelle seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 50++ pyöreä, meikkaamaton nainen. Silmissäsi nolla. Jos ei olisi korona-aika, jos olisin sinkku ja jos minun tekisi mieleni seksiä, riittäisi että menisin Helsingissä tiettyyn ravintolaan ja palaisin 90 % varmuudella mukanani hyväkroppainen itseäni nuorempi mies. Eikä minun tarvitsisi maksaa hänelle seksistä.
Joo, kyllä noi vähemmistöläisten metsästäjät tiedetään. Ja tiedetään ne vähemmistöläisetkin: mikä tahansa, millä on pulssi, kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset ovat vaan halutumpia puoliso-, seurustelu- tai panokanditaatteja kuin toiset.
Tästä voi käyttää termiä markkina-arvo, mutta vähemmän uhmistä esineellistäviä termejäkin lienee olemassa.
Moikka. Menikö palstalla päivä ilman markkina-arvo-/tasoöyhötystäsi. Miten kestit ilman?
Moikka vaan.
En ole avaaja, kunhan vain vastasin hänelle.
Vastaukseni pointti oli se, että markkina-arvo ei ole yksin naisella, vaan yhtä lailla miehelllä.
Epäilen, että avaajan "markkina-arvo" lähentelee nollaa. Silti hän yrittää mollata naisia. Todennäköisesti avaaja on yksi palstan naisettomista u&k.miehistä.
Ihan uteliaisuudesta kysyn: mikä vastauksessani oli öyhötystä?
Tyypillinen ylimielinen omahyväisyys mustavqlkosen ainoan oikean totuuden omistajana. Viestisi on kirjoitettu palstalle tuhansia kertoja.
Ok
Olisi ihan mielenkiintoista kuulla sinun näkemyksesi parinvalinnan tai seksikumppanin valinnan lainalaisuuksista, eli miten ja millä periaatteilla se toimii ja sinulla menee.
Hyvä että ymmärsit typerän tapasi.
Olen sen verran näihin keskusteluihin osallistunut, että markkina-arvouskovaisille ei mikään järkipuhe ja rautalanka riitä, koska ette ole vilpittömästi keskustelemassa, vaan julistamassa ja jätän sinut hengenheimolaistesi kanssa jankuttamaan ja hakemaan viimeistä sanaa ja julistautumaan voittajaksi. Huomenna sitten sama alusta uudelleen.En minä mitään ymmärränyt. Ok:lla hyväksyin vain sinun mielipiteesi.
Muuten allekirjoitan edelleen "typerän" mielipiteeni.
Sinänsä en markkina-arvoa käytä puheessani. Mutta kun avauksessa sirä käytettiin pelkästään naista osoittelevasti, niin tulinpa vastanneeksi. Tämä oli muuten 1. kerta kun näihin keskusteluihin osallistuin. Näinpä pidän melko todennäköisenä, että huomenna en tule täällä öyhöttämään, jankuttamaan enkä hakemaan viimeistä sanaa ja voittoa ihmisten markkina-arvoista.
Vuosien saatossa olen lukenut olen kyllä lukuisia avauksia, joissa ko. termiä käytetään, että siinä mielessä keskustelujen jankuttava tyyli on tuttu.Uskon Darwinin ajatuksen sukupuolivalinnan vaikutuksesra lajin kehitykseen pätevän myös ihmiseen. Tavallaan tuo markkina-arvo, niin huono termi kuin onkin, kuvaa jolkain tavalla tuota valintaa, oli se sitten tiedostettua tai tiedostomatonta.
Huomaan, ettet ymmärtänyt mitään, sinua lainaten, ja jankutat edelleen samaa. Hassusti muuten käytät identtisiä sanavalintoja öyhöttäjien kanssa eli oppi on mennyt perille.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on pelkästään tosiasia, että naisilla(kin) on seksuaalinen markkina-arvo. Siihen ei vaikuta kenenkään hyväksyminen tai hyväksymättä jättäminen. Parikymppinen on useimmiten seksuaalisesti kiinnostavampi, kuin nelikymppinen. Ulkonäkö vaihtelee ja jotkut ovat toisia viehättävämpiä.
Pätee myös miehiinkin. Nuorempi mies on komeampi, kuin vanhempi. Päinvastoin, kuin miehet luulevat. Ikä ei tee teistä komeampia tai viehättävämpiä.
Spekulointia. Pariutukaa ja nauttikaa toisistanne , pitäkää hauskaa toisianne kunnioittaen. Sanojen kääntely sikseen, toimintaa.
Selvää on vain se, että markkina-arvoja miettivä runkkaa, ei häntä kukaan nainen huoli.
Nämä on niin lapsellisia. Jos niille kertoo faktan, että esim en vaihtaisi omaa vähän vatsakasta keskituloista miestäni kehenkään filmitähteen vaikka se vaihto onnistuisi sormia napsauttamalla, he eivät usko. Kun heiltä puuttuu se isoin palikka käsitteistöstä, rakkaus.
No, minä uskon puolestani luonnonvalintaan. Että markkina-arvoista parisuhteissa jankkaavat eivät lisäänny edes vahingossa, se on lohduttava tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä noi vähemmistöläisten metsästäjät tiedetään. Ja tiedetään ne vähemmistöläisetkin: mikä tahansa, millä on pulssi, kelpaa.
Niin? Mutta eikö se riitä? Tiedän, että halutessani saan seksiä hyväkroppaiselta mieheltä. Samaan aikaan itseäni nuoremmat ja ihan hyväkroppaiset miehet eivät saa seksiä, vaikka kuinka tekisi mieli. Paitsi rahalla.
Sinä ja muut palstapeikot saatte ajatella "markkina-arvostani" ihan mitä lystäätte. Olen nelikymppinen ja eronnut, nykyään uudessä suhteessa suunnilleen ikäiseni (kaksi vuotta nuoremman) todella mukavan ja fiksun miehen kanssa, jonka tapasin yhteisen harrastuksen kautta. Jätän nämä "seksuaaliset arvot ja tasateoriat" niille, joita kiinnostaa. Itse elän omaa elämääni eivätkä nämä houreet vaikuta siihen mitenkään.
Olen aina ollut muutenkin urasuuntautunut, joten jos johonkin yksittäiseen tekijään alkaisin "arvoani" sitoa, tekisin sen koulutuksen ja työuralla pärjäämisen kautta. Ja ennen kuin palstapeikko ehtii örähtää, että miehiä ei tuo kiinnosta: Ihan sama. Minua kiinnostaa ja etenkin tilipäivinä. Kiva tienata itse hyvää palkkaa ja elää mukavaa elämää.
Joillekin miehille se varmaan tulee ihan yllätyksenä, ettei suurinta osaa naisista kiinnosta puupennin vertaa se mitä joku tuntematon mies heistä ajattelee eivätkä he kuljeskele ympäriinsä miettimässä omaa haluttavuuttaan "markkinoilla". Myöskään suurin osa miehistä ei tee niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti, että kukakohan nyt oikeasti öyhöttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mutta eikö se riitä? Tiedän, että halutessani saan seksiä hyväkroppaiselta mieheltä. Samaan aikaan itseäni nuoremmat ja ihan hyväkroppaiset miehet eivät saa seksiä, vaikka kuinka tekisi mieli. Paitsi rahalla.
Eli miehillä on siinä mielessä matalampi markkina-arvo, tai millä termillä sitä haluaakaan kutsua. Muuten kaltaisesi mies saisi koska tahansa kuuman nuoren naisen sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja muut palstapeikot saatte ajatella "markkina-arvostani" ihan mitä lystäätte. Olen nelikymppinen ja eronnut, nykyään uudessä suhteessa suunnilleen ikäiseni (kaksi vuotta nuoremman) todella mukavan ja fiksun miehen kanssa, jonka tapasin yhteisen harrastuksen kautta. Jätän nämä "seksuaaliset arvot ja tasateoriat" niille, joita kiinnostaa. Itse elän omaa elämääni eivätkä nämä houreet vaikuta siihen mitenkään.
Olen aina ollut muutenkin urasuuntautunut, joten jos johonkin yksittäiseen tekijään alkaisin "arvoani" sitoa, tekisin sen koulutuksen ja työuralla pärjäämisen kautta. Ja ennen kuin palstapeikko ehtii örähtää, että miehiä ei tuo kiinnosta: Ihan sama. Minua kiinnostaa ja etenkin tilipäivinä. Kiva tienata itse hyvää palkkaa ja elää mukavaa elämää.
Ihmisiä alkaa varmaan tuollaiset kiinnostaa siinä kohtaa, kun heillä on itsellään heikosti vientiä ja miettivät että miten parantaa sitä. Tai sitten toisaalta jos vientiä on vähän ja keskittyvät purkamaan katkeruutta netissä. Ensimmäinenhän on ihan fiksua, jälkimmäinen ei niinkään.
Jännä ja jotenkin ristiriitainen ilmiö tämä.
Kovasti huudellaan että nainen kun nainen saa seksiä niin halutessaan, mutta silti ollaan laittamassa heille jotain "markkina-arvoa" kuin millekin tavaralle. Täytyyhän sitä meinaan naiselle paikkansa osoittaa ja jollain tapaa koettaa kontrolloida vaikka se juna meni jo ajat sitten.
Ja sitten vielä itketään kun joutuu turvautumaan siihen omaan käteen.
Vierailija kirjoitti:
Selvää on vain se, että markkina-arvoja miettivä runkkaa, ei häntä kukaan nainen huoli.
Nämä on niin lapsellisia. Jos niille kertoo faktan, että esim en vaihtaisi omaa vähän vatsakasta keskituloista miestäni kehenkään filmitähteen vaikka se vaihto onnistuisi sormia napsauttamalla, he eivät usko. Kun heiltä puuttuu se isoin palikka käsitteistöstä, rakkaus.
No, minä uskon puolestani luonnonvalintaan. Että markkina-arvoista parisuhteissa jankkaavat eivät lisäänny edes vahingossa, se on lohduttava tieto.
Noh, se selittäjä heidän huonolle naismenestykselle ei ole markkina-arvojankkaus, vaan se mikä on ajanut heidät markkina-arvojankkaajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jännä ja jotenkin ristiriitainen ilmiö tämä.
Kovasti huudellaan että nainen kun nainen saa seksiä niin halutessaan, mutta silti ollaan laittamassa heille jotain "markkina-arvoa" kuin millekin tavaralle. Täytyyhän sitä meinaan naiselle paikkansa osoittaa ja jollain tapaa koettaa kontrolloida vaikka se juna meni jo ajat sitten.Ja sitten vielä itketään kun joutuu turvautumaan siihen omaan käteen.
Täytyy muistaa että samalla tavalla miehiäkin kohdellaan. Tässäkin ketjussa on kerrottu moneen kertaan, että millaiset miehet saavat naista ja millaiset eivät, eli annettu miehille markkina-arvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on pelkästään tosiasia, että naisilla(kin) on seksuaalinen markkina-arvo. Siihen ei vaikuta kenenkään hyväksyminen tai hyväksymättä jättäminen. Parikymppinen on useimmiten seksuaalisesti kiinnostavampi, kuin nelikymppinen. Ulkonäkö vaihtelee ja jotkut ovat toisia viehättävämpiä.
Pätee myös miehiinkin. Nuorempi mies on komeampi, kuin vanhempi. Päinvastoin, kuin miehet luulevat. Ikä ei tee teistä komeampia tai viehättävämpiä.
Ketkä "miehet"? Vähän haisee katkeruus tästä kommentista.
Vierailija kirjoitti:
Spekulointia. Pariutukaa ja nauttikaa toisistanne , pitäkää hauskaa toisianne kunnioittaen. Sanojen kääntely sikseen, toimintaa.
Jep. Mutta toiset ei saa sitä toimintaa vaikka kuinka yrittää. Se kun vaatii kaksi halukasta osapuolta, jotka osaavat ilmaista kiinnostuksensa toisiaan kohtaan.
No oliko naiset antoisa keskustelu.... Avatiko...