Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannutko, jos joku luulee sinua ja ystävärtäsi lesbopariksi?

Vierailija
28.07.2014 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitäisi loukkaantua?

Vierailija
2/21 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kun huvitun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mua ja mun yhtä ystävää on luultu lesbopariksi suunnilleen niin kauan, kun ollaan tunnettu, ei tunnu missään.

Vierailija
4/21 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sehän se on väärässä joka niin luulee

Vierailija
5/21 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En tajua, miksi siitä sitten pitäisi loukkaantua. Mua luullaan muutenkin jatkuvastu lesboksi, eikä se kyllä edes niin kaukana totuudesta edes ole, vaikka mulla on mieskin nykyisin.

Vierailija
6/21 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Naurattaisi vaan. Minulla ei ole myöskään sellaisia ystäviä, jotka siitä loukkaantuisivat.

Vierailija
7/21 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En...?

Vierailija
8/21 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, eikä tyttöystävänikään loukkaannu, jos minua ja ystävääni luullaan lesbopariksi.

Vierailija
9/21 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään loukkaantuisi, vaikka tuntuisi huvittavalta. En loukkaannu myöskään kun veljeäni luullaan monesti miehekseni, vaikka huvittavalta sekin tuntuu. Tietenkään luulijan mielestä siinä ei ole mitään ihmeellistä tai huvittavaa, ja ymmärrän senkin.

Vierailija
10/21 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ja näin on tapahtunutkin. Heitettiin lisää vettä myllyyn:D

Vierailija
11/21 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta flaksia miesten keskuudessa se voi kyllä laskea, mikä on harmillista. Tällä tavallahan voisi pelata kilpailevia naisia pois miesten kimpusta.

Vierailija
12/21 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joskus niin on tapahtunutkin. Yleensä silloin tulee heitettyä juurikin lisää vettä myllyyn. Joskus ollaan kavereiden kanssa esitetty lesboja päästäksemme eroon ei toivotusta miesseurasta joka ei muuten ymmärrä poistua! :D

Vierailija
13/21 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja kaverini sekä lapsemme saimme kerran perhealennusta, kun sanoimme olevamme uusioperhe.

Vierailija
14/21 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaannu, mutta joskus häiritsee, kun vähentää flaksia naisten parissa.

t. Sinkkulesbo

Vierailija
15/21 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaannu, joskus olen käyttänyt sitä luuloa jopa hyväksi kun on kuitenkin joku ällötys änkenyt iskemään (no, enpä varmaan ole ainoa).

Vierailija
16/21 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mullakin on tapana lomailla erään ystävättären kanssa. Saadaan aina perhealennus, huoneissa nukutaan parisängyssä ja saatetaan monesti kävellä käsikynkässä. Molemmilla meillä on aviomiehet kotona, eikä välillämme ole mitään seksuaalista. Varmasti kyllä näytämme lesboparilta, ei haittaa.

Vierailija
17/21 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Monesti luullaankin. Kävellään monesti hirveessä ruuhkassa käsi kädessä silleen et toinen edellä ja toinen tulee perässä ja jossain elokuvateatterissa yms jos on vaan yks istuin aulassa vapaana mä kevyempänä istun sit syliin. Käytetään myös välillä (jos toinen ei käsitä jotain) nimitystä muru tai rakas silleen tyylillä "Rakas sä oot nyt vähän yksinkertainen".

Usein meitä kyllä luullaan siskoiksikin koska ollaan hyvin saman näköisiä ja oloisia. Ystävättäreni on 24 ja minä 20. Tosi monesti kysyy joku tuttu et olitko isosiskos kanssa liikkeellä. Frendit tietää et mulla on sisko mutta eivöt ole ikinä tavanneet tai nähneet kuvaa.

Vierailija
18/21 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toki. Jos tuollaista kuulemme livenä, voimme jopa moiskauttaa suukon keskenämme... ja ihan ollaan perheellisiä naisihmisiä, ikääkin jo liki 50 v.

Vierailija
19/21 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kiusattu ihan hirveästi vain sen takia ku mua on luultu lesboksi vaikken ole ! Musta keksittiin kerran koulussa juoru että mä oon pussailu jonku mun kaverin kans ja halaillu vaikken ole ja mua on siitä lähtien kiusattu 2 vuotta ihan hirveästi ! Mua on aina vihattu ilman oikeaa syytä vaikken oo kellekään tehny koskaan mitään pahaa !

Vierailija
20/21 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä se ärsytti, mut sillonkin sen vuoks kun mun kiusaajat väitti mun ja mun kaverin vetävän kielareita keskellä koulun käytävää ja et siitä ja hämäremmistäkin jutuista on kuulemma niillä kuvia ja videoita. Kummatkin seurusteltiin sillon, ja nykyäänkin, omien poikaystävien kanssa eikä ikinä edes halattu toisiamme. En ymmärrä mistä toi juoru lähti liikkeelle ja mistä ne ne videot ja kuvat, joita ei siis edes ole, repivät.