Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon narsistimiehestä? Pelottaa ja ahdistaa

Vierailija
28.07.2014 |

Olen tällä heykellä elämäni pahimmassa pattitilanteessa, enkä oikein odota saavani täältä järkeviä neuvoja, mutta ehkä ainakin herätän keskustelua tilanteellani.

Olen siis ollut parisuhteessa 4 vuotta narsistimiehen kanssa. Miehen narsismista oli epäilyjä jo ensimmäisen muutaman vuoden aikana, mutta todellisen luonteensa mies paljasti vasta kun tulin raskaaksi (mies oli itse halunnut lasta ja ajattelin etten ole vielä valmis pariin vuoteen, mutta mies sai mut jollain keinolla suostuteltua). Heti raskautumisen (yök mikä sana) jälkeen alkoi päivityäinen haukkuminen, huorittelu ja syyttely. Olin kuulemma pettänyt miestä koko sen ajan kun oltiin yritetty saada lasta ja mies ei usko että lapsi on mun. Se väitti että oli nähnyt miehen mun asunnossa kun oli tullut sinne ja että joku oli ollut mun parvekkeella, kun se oli kytännyt mun asuntoa piilossa jossain puskassa keskellä yötä!! Joka päivä sain kuulla että oon huora, tyhmä, ruma, se o vaan säälistä mun kanssa, koska muuten päädyn myymään itseäni kadulle. Mun pitää koko ajan olla varpaillani ja varoa tekemästä jotain mikä saattaa ärsyttää sitä. Kaikki on mun syytä, kaikki mikä on sen elämässä mennyt pieleen. Lista on loputon. Kun yritän päästä eroon siitä, se alkaa uhkailemaan että levittää mun nimeä ja kertoo kaikille millainen huora olen ja että pilaa mun elämän niin että joudun lopulta muuttamaan pois pääkaupunkiseudulta koska kaikki tuntee mut ja osoittelee mua kadulla. Se sanoo että ihmiset jo nyt tuijottaa mua ulkoma koska olen muka pannut jokaista vastaantulevaa miestä. Lopulta musta on tullut arka ja vainoharhainen tämän takia. En uskalla liikkua ulkona, olen täysin rikki ja vailla itsetuntoa. Nyt meidän lapsi on syntynyt ja sama tarina jatkuu. En tiedä mihin pakenisin miestä. En uskalla kertoa asiasta poliisille. Neuvolassa olen kertonut ja pääsen terapiaan ensi kuussa. Mies luulee että aloitan terapian koska pelkään että se jättää mut. Mitä voin oikein tehdä tässä tilanteessa? Emme asu yhdessä, mutta mies asuu 5minuutin ajomatkan päässä, joten en voi vaan kadota vaihtamalla numeroa, mun pitäisi myös muuttaa, koska törmäämme muuten kyllä toisiimme vaikka se ei tulisikaan mun ovelle häiriköimään... Se on myös sanonut että pitää huolta siitä että jos jään yksin lapsen kanssa niin sossut lopulta ottaa lapsen multa ja pelkään. Se uhkailee myös oikeusjutuilla mua ja mun vanhempia vastaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 11:19"]Ja ihan itsekö olet taas diagnoosin tehnyt? Huvittaa nämä narsistihuutelijat, joka toisen av-mamman ex on narsisti. Siis av-mamman itse diagnosoima..

[/quote]

Ja kaikki ystäväni, sukulaiseni, neuvolan työntekijät ovat myös asian todenneet kun oon vaan kertonut miten mies käyttäytyy. Mun viesti oli sen verran pitkä jo muutenkin etten sitten viittinyt lähteä listaamaan miehen narsistisia piirteitä. Voihan se olla että vika on mussa ja oon itse mielisairas niin kuin mies mulle sanoo.

Kuule muakin ärsyttää että joka toinen nainen sanoo miestään narsistiksi kun itseni on oikeasti ajettu hulluuden partaalle miehen toimesta.

[/quote]..ystäväni, sukulaiseni, neuvolan työntekijät ...Kukaanko ei kuitenkaan tule avuksesi ja nousisitte miestä vastaan? Onko hän ollut 4v aikana väkivaltainen vai vaan paha suustaan?

Vierailija
22/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies mamu, haiskahtaa vahvasti siltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoita seuraavalla kerralla teidän "keskustelu" ja teet ilmoituksen kunnianloukkauksesta tai vastaavasta poliisille!

Voimia sulle!!

Vierailija
24/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 11:19"]Ja ihan itsekö olet taas diagnoosin tehnyt? Huvittaa nämä narsistihuutelijat, joka toisen av-mamman ex on narsisti. Siis av-mamman itse diagnosoima..

[/quote]

Ja kaikki ystäväni, sukulaiseni, neuvolan työntekijät ovat myös asian todenneet kun oon vaan kertonut miten mies käyttäytyy. Mun viesti oli sen verran pitkä jo muutenkin etten sitten viittinyt lähteä listaamaan miehen narsistisia piirteitä. Voihan se olla että vika on mussa ja oon itse mielisairas niin kuin mies mulle sanoo.

Kuule muakin ärsyttää että joka toinen nainen sanoo miestään narsistiksi kun itseni on oikeasti ajettu hulluuden partaalle miehen toimesta.

[/quote]..ystäväni, sukulaiseni, neuvolan työntekijät ...Kukaanko ei kuitenkaan tule avuksesi ja nousisitte miestä vastaan? Onko hän ollut 4v aikana väkivaltainen vai vaan paha suustaan?

[/quote]

Ovat he yrittäneet neuvoa mua hankiiutumaan eroon miehestä, mutta helpommin sanottu kuin tehty... Mies on lyönyt mua avokädellä kaksi kertaa (mistä ei jäänyt jälkeä ja kun syytin sitä asiasta, niin se sanoi että se oli vahinko ja käänsi sen mua vastaan että yritän vaan etsiä jotain vikaa siitä että voin mennä itkemään poliisille tai jollekin muulle miehelle) ja käyttänyt seksuaalisesti hyväksi, käyttänyt seksiä uhkailun välineenä ja pakottanut muun muassa anaaliseksiin ja kun käskin sitä lopettaa ja sanoin että muhun sattuu ja itkin niin se vaan hymyili ja kun aloin huutaa niin se sanoi että yritän vaan saada sen näyttämään syntipukilta kaikessa, oikeasti olen muka harrastanut anaaliseksiä kaikkien eksieni kanssa, mutta haluan että se saa itsensä tuntemaan hyväksikäyttäjäksi. Näin on tapahtunut useamman kerran ja jos itken niin olen paha ihminen joka haluaa vaan syyllistää muita, vaikka olen ansainnut tulla kohdelluksi näin.

Vierailija
25/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vaikka turvakotiin ja hae uuttaa asuntoa.

Minullakin oli kauhea suhde.. Mies oli hullu

Lopulta tappoi itsensä kun jätin hänet. Miehen suku syytti tai varmaan edelleen syyttää minua tuosta. Mutta minä en enää, onneksi pääsin eroon.

Vierailija
26/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 11:29"]

[/quote]

[/quote]

Ovat he yrittäneet neuvoa mua hankiiutumaan eroon miehestä, mutta helpommin sanottu kuin tehty... Mies on lyönyt mua avokädellä kaksi kertaa (mistä ei jäänyt jälkeä ja kun syytin sitä asiasta, niin se sanoi että se oli vahinko ja käänsi sen mua vastaan että yritän vaan etsiä jotain vikaa siitä että voin mennä itkemään poliisille tai jollekin muulle miehelle) ja käyttänyt seksuaalisesti hyväksi, käyttänyt seksiä uhkailun välineenä ja pakottanut muun muassa anaaliseksiin ja kun käskin sitä lopettaa ja sanoin että muhun sattuu ja itkin niin se vaan hymyili ja kun aloin huutaa niin se sanoi että yritän vaan saada sen näyttämään syntipukilta kaikessa, oikeasti olen muka harrastanut anaaliseksiä kaikkien eksieni kanssa, mutta haluan että se saa itsensä tuntemaan hyväksikäyttäjäksi. Näin on tapahtunut useamman kerran ja jos itken niin olen paha ihminen joka haluaa vaan syyllistää muita, vaikka olen ansainnut tulla kohdelluksi näin.

[/quote]

Tuo on raiskaus, ota yhteys poliisiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän