Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joalin Loukamaa: "Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen"

Vierailija
20.07.2021 |

https://www.seiska.fi/kotimaa/joalin-loukamaa-20-avoimena-ennakkoluuloi…

Joalin Loukamaa, 20, avoimena ennakkoluuloista: Ulkonäöstäni oletetaan, että olen tietynlainen

"Maailmanlaajuista suosiota nauttiva supertähti Joalin Loukamaa juhlisti viime viikon maanantaina 20-vuotissyntymäpäiväänsä. Vaikka lähes poikkeuksetta nostetaan esille Joalinin suuri seuraajamääränsä Instagramissa, ei sometähti ole oikea sana kuvaamaan häntä. Joalin on paitsi menestynyt tanssija ja laulaja, myös tuore Selviytyjät-finalisti.

– Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.

– Ihmiset yllättyvät, etten olekaan sellainen, Joalin tokaisee ja nappaa palan pizzasta Seiskan järjestämällä juhlapiknikillä."

Kommentit (1020)

Vierailija
921/1020 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se siinä Now Unitedissa ollut kuin näkymätön taustatanssija, eikä enää ole siinäkin. Kait se sitten kismitti kun ei ollu rahkeita laulamaan siinä ryhmässä ja lähti poies. No eipä siitä ryhmästä muutenkaan tule minulle mieleen kuin että kakarat jumppailee.

Vierailija
922/1020 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo opiskelusuunnitelma nimenomaan kertoo, että Joalin tietää mitä tekee. Ei kuvittele olevansa Beyonce. Eikä Now Unitedista varmaan koskaan suunniteltukaan Spice Girlsiä, vaan ennen kaikkea kaupallinen someprojekti kyseessä, epäilemättä toki Fuller toivoisi lisää seuraajia myös ns. länsimaista mutta kehittyvien maiden valtavat ja kasvavat somemarkkinat ovat varmasti hyvä jalansija kasvuun. Kiinnostaisi tietää, mikä on tähän ketjuun kommentoineiden keski-ikä. Monen näkemykset kuulostaa niin kovin menneeltä maailmalta.

Siis gallup: ikä alle 30 v -yläpeukku, ikä yli 30 v - alapeukku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1020 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne asiaa, mutta luettuani muutamia kommentteja - olenko ymmärtänyt oikein:

- ei laula

- ei juurikaan tanssi

- hengailee ”bändin” ympärillä.

Aiemmin näitä kai kutsuttiin bändäreiksi, heilläkin oma roolinsa.

Jos alkaa naamaristaan kuvia julkaisemaan ja tyrkyttämään, niin voi tietysti olla että muutama negatiivinenkin kommentti tulee. Muutaman vuoden kuluttua saamme lukea kuinka hän muuttaa pois Suomesta ”ahtaan ja kateellisen” ilmapiirin takia.

Toivotaan että aikuistuu ja pärjää ja ettei kukaan taustalla ole häntä tyrkyttämässä julkisuuteen.

Vierailija
924/1020 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hemmop kirjoitti:

Vaikka puhutaan että Suomessa ei kateutta puutu, niin joskus pistää todellakin ihmetyttämään kuinka paljon sitä on. Tää kommenttiosio on niin täynnä kateutta, tietämättömyyttä ja silkkaa tyhmyyttä ettei mitään rajaa. Näkee kuinka sisäisesti rumia ihmisiä on ympärillä. Alkaa melkein oksettaan nää ihmiset. Häpeän paikka monelle, mutta veikkaan ettei nää ihmisen irvikuvat häpeää tunne.

En ymmärrä tätä logiikkaa. Jos sanon, että perus Prisma-reissullakin näkee kauniimpia naisia, millä perusteella olen kateellinen Joalinille enkä vaikkapa niille mielestäni kauniimmille naisille? Vai onko nyt niin, että Joalinin on oltava kaikkien mielestä maailman kaunein nainen, ja jos on eri mieltä on kateellinen? Näen myös päivittäin itseäni kauniimpia naisia, olenko tällöin vain kateellinen itselleni?

Se, että näkee Prisma-reissulla kauniinpia naisia, ei tee susta yhtään sotanorsua kauniinpaa. Sä näet joka päivä itseäsi kainiinpia naisia ja juuri sen takia jaksat nähdä niin paljon vaivaa dissataksesi muita. 

Vierailija
925/1020 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä blondi tuo on? Vaalennusainetta voi jokainen ostaa kaupasta, ei se blondiksi tee.

Miksi täällä ei uskota, että olisi blondi? Värjää kyllä hiuksiaan mutta ymmärtääkseni on luonnostaankin tuhkainen blondi.

Tummat juuret.

Mistä? Äiti on vaalea suomalainen ja isäkin on suomalainen.

Mistä tiedät, näyttää ihan venäläiseltä tuo Joalin ja etunimikin eestiläinen.

Näyttää äidiltään joka on suomalainen. Johanna Loukamaata haastateltiin joskus johonkin Kaksplussaan tms. kun olivat muuttamassa Joalinin kanssa Espanjaan, kun tämä oli pieni. Sanoi siinä, että itse keksi lapsensa nimen.

Meksikosta joutuivat lähtemään.

Puhut eri asiasta. He muuttivat Espanjaan kun Joalin oli lapsi ja myöhemmin Meksikoon äidin löydettyä kumppanin. Meksikosta muuttivat Suomeen vajaat kaksi vuotta sitten.

Vierailija
926/1020 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joalin minusta erityisen kaunis ole. Sellainen pikku oravan näköinen ihan perus Ok teinityttö.

Vierailija
927/1020 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tää never heard on? Ulkonäkö on 5/10, joten tuskin mikään malli.

Vierailija
928/1020 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo opiskelusuunnitelma nimenomaan kertoo, että Joalin tietää mitä tekee. Ei kuvittele olevansa Beyonce. Eikä Now Unitedista varmaan koskaan suunniteltukaan Spice Girlsiä, vaan ennen kaikkea kaupallinen someprojekti kyseessä, epäilemättä toki Fuller toivoisi lisää seuraajia myös ns. länsimaista mutta kehittyvien maiden valtavat ja kasvavat somemarkkinat ovat varmasti hyvä jalansija kasvuun. Kiinnostaisi tietää, mikä on tähän ketjuun kommentoineiden keski-ikä. Monen näkemykset kuulostaa niin kovin menneeltä maailmalta.

Siis gallup: ikä alle 30 v -yläpeukku, ikä yli 30 v - alapeukku.

Ei ole mikään gallup, vaan alapeukku paskalle viestillesi ja sinulle. Täysin tyhjäpäinen laulaja vailla mitään meriittejä, eikä edes ole blondi vaikka niin väittää.

Vierailija
929/1020 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa että hänellä on noin hyvä itsetunto. Silloin kun näin häntä selviytyjissä ja kuulin miten iso on seuraajamäärä, mietin että onpa harmi kun on noin vaatimattoman näköinen.

Vierailija
930/1020 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlailin vähän kuvia tästä teinitytöstä, onko hänkin ottanut silikonipallukat?

Vierailija
931/1020 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlailin vähän kuvia tästä teinitytöstä, onko hänkin ottanut silikonipallukat?

https://i.pinimg.com/originals/6e/25/da/6e25da291eef0028af8864558070a46…

Minne?

Vierailija
932/1020 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hänhän ei ole oikeasti blondi. Eikä lopulta kovin kummoisen näköinenkään. Koko nainenko on yhtä valhetta? Tyypillistä.

Nainen?

Saas nähä miten syksyn budjetti-riihi menee..

Vierailija
933/1020 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt muka määrittää hänet joksikin supertähdeksi? Mediahan on yhtäkkiä alkanut tyrkyttää häntä kaikkialle, eikä kukaan tunnu edes tietävän häntä kunnolla. Turha julkkis sanon minä.

Vierailija
934/1020 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Joalinista, mutta haluaisin nähdä häneltä enemmän Youtube-videoita ja vähemmän Seiskan artikkeleita.

Vierailija
935/1020 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suomalaiset Joalinin näköiset ja ikäiset ovat kauniita ja on totta ettei hän ole kuin onnekkaampi monia joille jäi maailmalle meno haaveeksi kun ei äiti hyysännyt sinne. Vaikuttaa virolaiselta tuo Joalinin ja äidin meno, siellä satsataan tyttöihin juurikin noin.

Vierailija
936/1020 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Joalinista, mutta haluaisin nähdä häneltä enemmän Youtube-videoita ja vähemmän Seiskan artikkeleita.

Tämä.

Vierailija
937/1020 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätön tämä palstalla vallitseva ajatus että itseään ei saa sanoa kauniiksi. Nykyään nuorten aikuisten keskuudessa on onneksi jo ymmärretty että ei tarvitse olla miss suomi ollakseen kaunis eikä ylimielinen sanoakseen sen ääneen.

Totta, miss suomi ei riitä, pitää olla miss Brasilia. Naisilla on kova tarve huijata itseään olevansa kauniita, ymmärrän sen kyllä koska rumuus on naiselle kuolinisku.

Miehet sen sijaan myöntävät rumuutensa ylpeästi koska mies saa olla ruma.

Vierailija
938/1020 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen kaikin puolin, mutta hyvä tuuri on käynyt.

Vierailija
939/1020 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketju taas täynnä rumien ja läskien mammojen katkeruudesta kumpuavaa vähättelyä ja muuta ulinaa, kun eivät ole eivätkä koskaan olleetkaan yhtä kauniita kuin Joalin. :D Kyllä te naiset olette vaan katkeria sekopäitä ja valmiita raatelemaan täysin tuntemattomiakin ihmisiä ilman syytä, koska pikkusieluisuuttanne ette osaa iloita toisen kauneudesta tai menestyksestä.

Vierailija
940/1020 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joalin on ihan Jane Greyn näköinen: Voisi olla hän leffassa: https://www.britannica.com/biography/Lady-Jane-Grey