Joalin Loukamaa: "Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen"
https://www.seiska.fi/kotimaa/joalin-loukamaa-20-avoimena-ennakkoluuloi…
Joalin Loukamaa, 20, avoimena ennakkoluuloista: Ulkonäöstäni oletetaan, että olen tietynlainen
"Maailmanlaajuista suosiota nauttiva supertähti Joalin Loukamaa juhlisti viime viikon maanantaina 20-vuotissyntymäpäiväänsä. Vaikka lähes poikkeuksetta nostetaan esille Joalinin suuri seuraajamääränsä Instagramissa, ei sometähti ole oikea sana kuvaamaan häntä. Joalin on paitsi menestynyt tanssija ja laulaja, myös tuore Selviytyjät-finalisti.
– Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.
– Ihmiset yllättyvät, etten olekaan sellainen, Joalin tokaisee ja nappaa palan pizzasta Seiskan järjestämällä juhlapiknikillä."
Kommentit (1020)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että on itsetunto kohdillaan. Pitäisi melkein ottaa mallia.
Ei Joalinin menestyminen ole minulta mitenkään pois, siitä vaan. Kyllä sitä aika monin eri keinoin nykyään voi itsensä elättää.
Totta, että kauneus on katsojan silmissä. Maailmanlaajuisiin kauneusstandardeihin hän ei kuitenkaan sovi. Siksi koin erikoiseksi tuon heittonsa "Kun olen tällainen blondi ja kaunis tyttö".
Kauniita blondeja ovat mm. Grace Kelly ja Amber Heard.
n22
Luulen että hän puhuu enemmän siittä mihin lokeroon hän mielestään on kuulunut muiden mielestä elämänsä aikana. Ymmärrettävää varsinkin kun on Meksikossa erottunut joukosta tuon takia. Luulen että 99% lukijoista ei ymmärrä hänen tarkoitustaan tuossa. Varsinkin Suomessa itsensä kehuminen on isompi tabu kun alastomuss jenkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää viitsikö haukkua nuorta ihmistä. Enemmin nuo pilkkaavat ja vähättelevät kommentit kertoo kirjoittajastaan, kuin Joalinista.
Kukaan ei voi poimia pelkkiä rusinoita pullasta jos tähtää julkkiksen uralle. Varsinkin noin köykäisin perustein kuin tämä kyseinen tyttö. Ken leikkiin lähtee se leikin kestäköön. If you can’t stand the heat get out of the kitchen.
Köykäisin perustein? Ja mitäs sinä siittä tiedät? On käsittääkseni luonut uraansa lapsesta alkaen. Kaikki ansainnut itse omalla työllään ja kyvyillään. Taitaa olla naama vihreä kateudesta ja kusta päässä niin ettei muuta mahdu.
Varo ettei verisuoni katkea päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa: joo onhan se nyt ihan hirveätä kun nuori ihminen menestyy, laulaa, tanssii, on kielitaitoinen... terveisin kaikki kouvolalaiset räväkän punapäiset kananpersetukat, joilla on ulosottovelkaa ja röökiääni.
Jep, vain Suomessa.
Heh, et ole ilmeisesti kielitaitoinen (enkku, saksa, ranska, espanja..) kun et tiedä mitä eri maiden julkkisjuorupalstoilla puhutaan eri henkilöistä. Tämä ketju juttuineen on kevyttä kamaa niihin verrattuna.
Se ei ole mikään puolustus, eikä tarkoita sitä etteikö suomessa olisi kaikista kateellisinta porukkaa minkä tämäkin ketju todistaa. Ja tuskin itsekkään osaat lukea muuta kuin suomalaista internettiä.
Suomalaista internettiä :D
Vierailija kirjoitti:
Ai niin nyt tajusin. Joalinilta puuttuu NÖYRYYS JA VAATIMATTOMUUS! Kukaan ei saa tykätä ulkonäöstään ja varsinkaan sanoa sitä ääneen!! Voi Joalin minkä menit tekemään!!!
Saa tykätä. Mutta Joalin olettaa kaikkien muidenkin ajattelevan, että hän on jotenkin poikkeuksellisen kaunis. Toki ylimuokatuissa instakuvissaan hän onkin hyvin kaunis, mutta niinhän me kaikki kun tarpeeksi muokataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että on itsetunto kohdillaan. Pitäisi melkein ottaa mallia.
Ei Joalinin menestyminen ole minulta mitenkään pois, siitä vaan. Kyllä sitä aika monin eri keinoin nykyään voi itsensä elättää.
Totta, että kauneus on katsojan silmissä. Maailmanlaajuisiin kauneusstandardeihin hän ei kuitenkaan sovi. Siksi koin erikoiseksi tuon heittonsa "Kun olen tällainen blondi ja kaunis tyttö".
Kauniita blondeja ovat mm. Grace Kelly ja Amber Heard.
n22
Luulen että hän puhuu enemmän siittä mihin lokeroon hän mielestään on kuulunut muiden mielestä elämänsä aikana. Ymmärrettävää varsinkin kun on Meksikossa erottunut joukosta tuon takia. Luulen että 99% lukijoista ei ymmärrä hänen tarkoitustaan tuossa. Varsinkin Suomessa itsensä kehuminen on isompi tabu kun alastomuss jenkeissä.
Olen asunut Meksikossa kolme vuotta ja itseasiassa siellä on paljonkin vaaleita ja jopa skandinaavisen näköisiä ihmisiä isoissa kaupungeissa. Maaseutu on toki eri juttu. On vihreitä ja sinisiä silmiä, punatukkaisia, blondeja ja maantien värisiä. Natiiveilla kun on yllättävän paljon eurooppalaisia juuria.
hemmop kirjoitti:
Vaikka puhutaan että Suomessa ei kateutta puutu, niin joskus pistää todellakin ihmetyttämään kuinka paljon sitä on. Tää kommenttiosio on niin täynnä kateutta, tietämättömyyttä ja silkkaa tyhmyyttä ettei mitään rajaa. Näkee kuinka sisäisesti rumia ihmisiä on ympärillä. Alkaa melkein oksettaan nää ihmiset. Häpeän paikka monelle, mutta veikkaan ettei nää ihmisen irvikuvat häpeää tunne.
En ymmärrä tätä logiikkaa. Jos sanon, että perus Prisma-reissullakin näkee kauniimpia naisia, millä perusteella olen kateellinen Joalinille enkä vaikkapa niille mielestäni kauniimmille naisille? Vai onko nyt niin, että Joalinin on oltava kaikkien mielestä maailman kaunein nainen, ja jos on eri mieltä on kateellinen? Näen myös päivittäin itseäni kauniimpia naisia, olenko tällöin vain kateellinen itselleni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varma merkki siitä että joku on huomattavasti kauniimpi kuin muut on kun sen naama ilmestyy tällä palstalla ja seuraa sellainen n 200 s haukkumista. Sara Sieppi joka on niin mukava ja kaunis on vakikohde.
Sara on oikeasti tosi kaunis nainen. Upeat symmetriset piirteet ja hymy.
Sara on todella kaunis ja erottuu massasta. Joalin ei, paitsi ehkä instassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Jolle olisi oikeasti menestynyt ulkomailla ja hänellä olisi oikea ura siellä, ei hän aloittaisi tänä syksynä TAMKin someinfluencer-linjalla - ja sekin sponssattuna eli ei ole edes käynyt valintakokeissa (onko tuollaiseen hölynpölyyn edes sellaisia?).
Ihan v***n naurettavaa.
Mitä mä just luin, ihan oikeastiko on tällainen amk-koulutusohjelma?! Herraisä sentään. Mitä siellä tehdään, kuvataan naamaa ja pebaa eri kuvakulmista vai :D
Jep, tämä on TAMKin upouusi koulutuslinja. Todennäköisesti siellä opetellaan juurikin tuota :D Tuo koulutusohjelma tuottaa varmasti hyvin työllistyviä, yhteiskuntaa hienosti ja hyvään suuntaan rakentavia nuoria ihmisiä... :D
Totta, harmi ettei tuollaisia ollut sotavuosina, olisi ollut iso apu sekä rintamalla, että naisten töissä sotasairaaloissa ja pelloilla. Myös sodan jälkeen jälleenrakennuksessa olisi ollut isoa hyötyä noista osaajista.
Hei varokaa!! Nyt on THE ULTRA-BOOMER, kaikkien menneitä muistelevien ja nykyajasta mitään tajuamattomien yksilöiden äiti liikkeellä! Pidelkää mikroaaltouuneistanne kiinni, tämä dinosaurus murskaa kaiken vuoden -45 jälkeen keksityn.
Tämä v...un z sukupolvi ei edes muista noiden mikroaaltouunien tulemista markkinoille. On synnytty se v..un älypuhelin kädessä ja sometähteys mielessä. Silloin kun minä olin nuori ei tarvinnut varoa pyörätiellä nenä kännykässä kiinni laidasta laitaan ajavaa kakaraa, kaverien puhelinnumerot oli kirjoitettu vihkoon ja soittetiin, että pasi täs moi onks se pekka kotona? 90-luvun lopulla opettajakin sanoi meille yläasteelaisille, että on se nyt kumma kun joka toisella on kännykkä(liioitteli tämänkin, ehkä joka viidennellä oli), ette te vielä niin tärkeitä ole. Ja ne kännykät olivat 3110 ja uutuutena 5110, nykykakarat eivät niitä edes muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varma merkki siitä että joku on huomattavasti kauniimpi kuin muut on kun sen naama ilmestyy tällä palstalla ja seuraa sellainen n 200 s haukkumista. Sara Sieppi joka on niin mukava ja kaunis on vakikohde.
Sara on oikeasti tosi kaunis nainen. Upeat symmetriset piirteet ja hymy.
Sara on todella kaunis ja erottuu massasta. Joalin ei, paitsi ehkä instassa...
Erottuu ainakin massalla nykyään, rasvaisella semmoisella :D Ehkäpä palstanainen nykyään samaistuu häneen ja siksi on takki käännetty siitä mitä kun oli nuori ja hoikka. Sara ei ole enää nuori ja jos meinaa perheen perustaa niin kiire on. Mies taas voi huoletta hankkia lapsia yli 60 vuotiaana kuten Rennykin meinaa tehdä nuoren vaimonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
hemmop kirjoitti:
Vaikka puhutaan että Suomessa ei kateutta puutu, niin joskus pistää todellakin ihmetyttämään kuinka paljon sitä on. Tää kommenttiosio on niin täynnä kateutta, tietämättömyyttä ja silkkaa tyhmyyttä ettei mitään rajaa. Näkee kuinka sisäisesti rumia ihmisiä on ympärillä. Alkaa melkein oksettaan nää ihmiset. Häpeän paikka monelle, mutta veikkaan ettei nää ihmisen irvikuvat häpeää tunne.
En ymmärrä tätä logiikkaa. Jos sanon, että perus Prisma-reissullakin näkee kauniimpia naisia, millä perusteella olen kateellinen Joalinille enkä vaikkapa niille mielestäni kauniimmille naisille? Vai onko nyt niin, että Joalinin on oltava kaikkien mielestä maailman kaunein nainen, ja jos on eri mieltä on kateellinen? Näen myös päivittäin itseäni kauniimpia naisia, olenko tällöin vain kateellinen itselleni?
Koska haluat painaa Joalinia alas sanomalla, ettei hän ole sen kummempi ihmisenä ja artistina kuin Prismassa pyörivä teini. Mitätöit hänen vuosien tanssitreeninsä ja läpimurron yhtyeessä. Se on kateutta. Jos tämä J olisi täysin mitäänsanomaton, hajuton ja mauton kuten täällä monet väittävät, et olisi edes avannut tätä ketjua tai kyylännyt häntä somessa.
Vierailija kirjoitti:
hemmop kirjoitti:
Joalin ei ole kaunis, mutta suomessa kaunis nainen on harvinaisuus, joten et sellaista Prisma reissuillasi näe ja jos näet niin olisiko aika pyyhkiä silmälasit puhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hemmop kirjoitti:
Koska haluat painaa Joalinia alas sanomalla, ettei hän ole sen kummempi ihmisenä ja artistina kuin Prismassa pyörivä teini. Mitätöit hänen vuosien tanssitreeninsä ja läpimurron yhtyeessä. Se on kateutta. Jos tämä J olisi täysin mitäänsanomaton, hajuton ja mauton kuten täällä monet väittävät, et olisi edes avannut tätä ketjua tai kyylännyt häntä somessa.
Läpimurto:D :D Taustatanssijana jossain bändissä mistä en ollut kuullutkaan. Kukaan ei yleistöstä ei osaa edes nimetä tuota edestakaisin notkuvaa tassijaa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on vähän Jodie Fosteria. Tekee näköjään paljon kaupallisia yhteistöitä, joten tuolla seuraajamäärällä tienaa pelkästään somesta satoja tuhansia vuodessa.
Tarkkanäköinen huomio tuo Jodie Foster -vertailu. Tosiaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää viitsikö haukkua nuorta ihmistä. Enemmin nuo pilkkaavat ja vähättelevät kommentit kertoo kirjoittajastaan, kuin Joalinista.
Kukaan ei voi poimia pelkkiä rusinoita pullasta jos tähtää julkkiksen uralle. Varsinkin noin köykäisin perustein kuin tämä kyseinen tyttö. Ken leikkiin lähtee se leikin kestäköön. If you can’t stand the heat get out of the kitchen.
Köykäisin perustein? Ja mitäs sinä siittä tiedät? On käsittääkseni luonut uraansa lapsesta alkaen. Kaikki ansainnut itse omalla työllään ja kyvyillään. Taitaa olla naama vihreä kateudesta ja kusta päässä niin ettei muuta mahdu.
Varo ettei verisuoni katkea päästä.
Luulen että se vaara on enemmän näiden kateudesta vihreiden ihmisen tahrojen puolella. Ei vaan polla kestä kun jollain elämä hymyilee ja on nuori, nätti ja menestyksekäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tusinatyrkky.
Kuinka monella meistä in Instagramissa yli neljä miljoonaa seuraajaa? Kyllä tuo jotain suosiosta kertoo.
Juu mutta ei mitään kauneudesta tai lahjakkuudesta,
Justin piippari on ehkä vähän suositumpi ja ei ole komea ja vielä vähemmän huippulaulaja. keskinkertaiset tykkää keskinkertaisista tai vähän sen alapuolellakin.
😅😅😅😅😅 Läski hyypiö tuli puhumaan muiden keskenkertaisuudesta
Ensimmäinen kehitysvammainen ilmoittautui. Ja näköjään fanaattinen fani kun noin ottaa tunteisiin. Tuollasia noi fanit just on, heikkolahjaisia ja helvetin rumia.
- Muistakaa netiketti. Eikä kehitysvammainen ole haukkumasana, tai ainakaan se ei saisi olla.
Ajattelin ensin, että joku itsestään liikoja luuleva nainen taas kyseessä, mutta kun näin kuvat... On muuten oikeasti tosi nätti. Ainakin näin 23 vuotiaan miehen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hemmop kirjoitti:
Läpimurto:D :D Taustatanssijana jossain bändissä mistä en ollut kuullutkaan. Kukaan ei yleistöstä ei osaa edes nimetä tuota edestakaisin notkuvaa tassijaa.
Sehän se vasta julkisuuden kriteeri on, että oletko sinä kuullut bändistä 😄😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on vähän Jodie Fosteria. Tekee näköjään paljon kaupallisia yhteistöitä, joten tuolla seuraajamäärällä tienaa pelkästään somesta satoja tuhansia vuodessa.
Tarkkanäköinen huomio tuo Jodie Foster -vertailu. Tosiaan!
Olin ensin et mitä vittua, ei todellakaan. Sitten kuvahaussa oli Jodie Foster nuorena ja oho, olihan niissä samaa!
Te jotka jauhatte instakuvien filttereistä, ootteko katsoneet Joalinin storyja vai pelkkiä kuvapostauksia? Storyissä tosi paljon arkirealismia, viimeksi tänään "pimple patch" naamassa pyykkitupareissulla. Joalinissa somehahmona tärkeä pointti on nimenomaan arkisuus ja samaistuttavuus, ei mikään ylimaallinen yli-ihminen (siksi joo noi Seiskan supertähti-viittaukset onkin hassuja).