Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joalin Loukamaa: "Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen"

Vierailija
20.07.2021 |

https://www.seiska.fi/kotimaa/joalin-loukamaa-20-avoimena-ennakkoluuloi…

Joalin Loukamaa, 20, avoimena ennakkoluuloista: Ulkonäöstäni oletetaan, että olen tietynlainen

"Maailmanlaajuista suosiota nauttiva supertähti Joalin Loukamaa juhlisti viime viikon maanantaina 20-vuotissyntymäpäiväänsä. Vaikka lähes poikkeuksetta nostetaan esille Joalinin suuri seuraajamääränsä Instagramissa, ei sometähti ole oikea sana kuvaamaan häntä. Joalin on paitsi menestynyt tanssija ja laulaja, myös tuore Selviytyjät-finalisti.

– Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.

– Ihmiset yllättyvät, etten olekaan sellainen, Joalin tokaisee ja nappaa palan pizzasta Seiskan järjestämällä juhlapiknikillä."

Kommentit (1020)

Vierailija
821/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joalin on saavuttanut enemmän kuin yksikään palstan pikku arvostelijoista tulee koskaan saavuttamaan.

Saavuttanut mitä? Päässyt messiin aika surkeatasoiseen rytmiryhmään, saanut veivata pebaa lavalla ja siinä sivussa jokusen instaseuraajan. Wow, siis wow!!

Niin ja ajattele sekin on 100 kertaa enemmän kuin sinä tulet koskaan saavuttamaan.

En ole kuin Joalin eli ei tee mieli julkisesti kehuskella ammatillisilla ja muilla saavutuksillani. Olen päässyt Suomessa ja ulkomailla varsin fantsuihin paikkoihin ja juttuihin mukaan, ilman niljakkaiden setämiesten päiväuneksi ryhtymistä.

No tee niitä juttujasi ja lopeta muiden haukkuminen. Se ei tee sua yhtään sen paremmaksi mitä sitten ikinä teetkin.

Oletko Joalinin sukulainen tai poikaystävä kun päivystät niin raivona täällä :D :D Todella huvittavaa :D :D

Vierailija
822/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo plösö ole Jodie Fosteria nähnytkään.

Jodie Foster on vanha raakki, jokainen 20v näyttää miljoonasti paremmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joalin on saavuttanut enemmän kuin yksikään palstan pikku arvostelijoista tulee koskaan saavuttamaan.

Saavuttanut mitä? Päässyt messiin aika surkeatasoiseen rytmiryhmään, saanut veivata pebaa lavalla ja siinä sivussa jokusen instaseuraajan. Wow, siis wow!!

Niin ja ajattele sekin on 100 kertaa enemmän kuin sinä tulet koskaan saavuttamaan.

En ole kuin Joalin eli ei tee mieli julkisesti kehuskella ammatillisilla ja muilla saavutuksillani. Olen päässyt Suomessa ja ulkomailla varsin fantsuihin paikkoihin ja juttuihin mukaan, ilman niljakkaiden setämiesten päiväuneksi ryhtymistä.

Jep, mä olen tuleva Englannin kuningatar

Ihan vapaasti voit olla uskomatta, eipä se minua haittaa.

Vierailija
824/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että on itsetunto kohdillaan. Pitäisi melkein ottaa mallia.

Ei Joalinin menestyminen ole minulta mitenkään pois, siitä vaan. Kyllä sitä aika monin eri keinoin nykyään voi itsensä elättää.

Totta, että kauneus on katsojan silmissä. Maailmanlaajuisiin kauneusstandardeihin hän ei kuitenkaan sovi. Siksi koin erikoiseksi tuon heittonsa "Kun olen tällainen blondi ja kaunis tyttö". 

Kauniita blondeja ovat mm. Grace Kelly ja Amber Heard.

n22

Myös natseilla oli omat kauneussandardit ja moni suomalainen ei sopisi niihin, slaavilaista syntyperää kun olemme, emmekä arjalaisia.

Vierailija
825/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis nainen, mutta maailman kauneuskuningatarten joukkoon päästäkseen pitäisi pudottaa painoa ainakin 5kg.

Vierailija
826/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popparit esille ja taas mennään!

Onkohan mode kesälaitumilla kun tätä ei vieläkään ole lukittu tai poistettu :D

Vierailija
827/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tusinatyrkky.

Kuinka monella meistä in Instagramissa yli neljä miljoonaa seuraajaa?  Kyllä tuo jotain suosiosta kertoo.

Ihan höpölöpöjä tollaset seuraajanumerit, niutähän voi ostaa, niin sekasin tämä tyrkkyjen maailma on. Mun sukupolvi ei pidä julkkisena saati "supertähtenä" ihmistä vain sen vuoksi että sillä on joku sometili. Kyllä ihmisen pitää olla hyvä jossain, että se olisi kuuluisa ja "tähti". Ihan turhakkeitä tämmöiset "julkut".

Simon Fuller varmaan ostanut näille kulissi"yhtyeensä" jäsenille seuraajat, että tämä Now United vaikuttaisi jotenkin oikealta tanssiryhmältä. Mitä se ei selvästi ole.

Hyvin outo juttu.

Vierailija
828/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tee niitä juttujasi ja lopeta muiden haukkuminen. Se ei tee sua yhtään sen paremmaksi mitä sitten ikinä teetkin.

Oletko Joalinin sukulainen tai poikaystävä kun päivystät niin raivona täällä :D :D Todella huvittavaa :D :D

Mikä tuossa huvittavaa? Minäkään en ymmärrä palstan suurta intoa arvostella muita.

Eri

Vierailija
829/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hemmop kirjoitti:

Vaikka puhutaan että Suomessa ei kateutta puutu, niin joskus pistää todellakin ihmetyttämään kuinka paljon sitä on. Tää kommenttiosio on niin täynnä kateutta, tietämättömyyttä ja silkkaa tyhmyyttä ettei mitään rajaa. Näkee kuinka sisäisesti rumia ihmisiä on ympärillä. Alkaa melkein oksettaan nää ihmiset. Häpeän paikka monelle, mutta veikkaan ettei nää ihmisen irvikuvat häpeää tunne.

En ymmärrä tätä logiikkaa. Jos sanon, että perus Prisma-reissullakin näkee kauniimpia naisia, millä perusteella olen kateellinen Joalinille enkä vaikkapa niille mielestäni kauniimmille naisille? Vai onko nyt niin, että Joalinin on oltava kaikkien mielestä maailman kaunein nainen, ja jos on eri mieltä on kateellinen? Näen myös päivittäin itseäni kauniimpia naisia, olenko tällöin vain kateellinen itselleni?

Koska haluat painaa Joalinia alas sanomalla, ettei hän ole sen kummempi ihmisenä ja artistina kuin Prismassa pyörivä teini. Mitätöit hänen vuosien tanssitreeninsä ja läpimurron yhtyeessä. Se on kateutta. Jos tämä J olisi täysin mitäänsanomaton, hajuton ja mauton kuten täällä monet väittävät, et olisi edes avannut tätä ketjua tai kyylännyt häntä somessa.

Läpimurto:D :D Taustatanssijana jossain bändissä mistä en ollut kuullutkaan. Kukaan ei yleistöstä ei osaa edes nimetä tuota edestakaisin notkuvaa tassijaa.

No ei näy ”vuosien tanssitreenit” oikein missään vielä. En tiedä ainuttakaan Now Unitedin jäsentä nimeltä eikä tiedä kukaan lähipiiristäkään, ei edes 17-vuotias nuori nainen. Joka ikänsä puolesta kuuluisi kohderyhmään. Korealaisten ja mielestäni aivan identtiseltä näyttävien popparipoikien nimet kyllä tulevat kuin apteekin hyllyltä.

Vierailija
830/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista misogyniaa koko ketju täynnä. Ja taitaa suurin osa tästä tulla nyt naisilta.

Mitä sitten? Mistä sinä sen tiedät? Miesten palstoilla huo*itellaan ja uhkaillaan rai*kauksilla, sen voi kuitata vitsillä ja lässyttämällä ”ei kaikki miehet nyyyh nyh miks yleistätttttt”.

Aina naisia saa rangaista vaikka ei ole edes mitään todisteita että kommentoijat on naisia. Miehet sanailee teistä akoista paljon pahemmin, ette te silloin ole huutamassa miten nyt on miehet asialla. Kunnon naisvihaa taas.

Nuori, kaunis nainen. Jos tämä ei ole naisten tuottama ketju, niin sitten ei ole mikään.

Vierailija
831/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joalin, jos satuit paikalle niin tää on suomalainen initiaatioriitti. Vasta sitten voit kutsua itseäsi julkkikseksi Suomessa, kun sut on lytätty maanrakoon Vauvan AV:lla. Tää on paska maa monella tavalla, mutta me rakastetaan sua! Suomalaiset rakastaa vittuilemalla, tää on totinen tosi.

Jos Joalin luet tätä, sinun täytyy opetella tanssimaan ba laulamaan, jos kutsut itseäsi tanssijaksi tai laulajaksi.

Sinulta puuttuu taidot ja karisma viihdetähdeksi.

Vierailija
832/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ruma.

Vierailija
833/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin Dzoalin niin olisin vaihtanut aikoja sitten oikeaan esiintyvään ryhmään. Eli äkkiä pois näin kummallisesta ja epäilyttävästä peiteoperaatio-virityksestä. Eikö sillä toimi hoksottimet ollenkaan. Vai onko Jonsku äitinsä kera niin sokaistuneita jutun glitz & glam puolesta että ihan se ja sama mitä se on oikeasti.

Vierailija
834/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä joillakin ottaa kipeää kun joku menestyy. Ei tuohon Joalinin hommaankaan ilman ilman kauneutta ja lahjakkuutta sekä kovaa työtä ole päässyt.

No näkyy päässeen, sehän tässä huvittaakin.

Ja mikä menestys, miten on menestynyt? Pelkkää bluffia noi lehtijutut on "tähteydestä".

Vierailija
835/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Jolle olisi oikeasti menestynyt ulkomailla ja hänellä olisi oikea ura siellä, ei hän aloittaisi tänä syksynä TAMKin someinfluencer-linjalla - ja sekin sponssattuna eli ei ole edes käynyt valintakokeissa (onko tuollaiseen hölynpölyyn edes sellaisia?).

Ihan v***n naurettavaa.

Mitä mä just luin, ihan oikeastiko on tällainen amk-koulutusohjelma?! Herraisä sentään. Mitä siellä tehdään, kuvataan naamaa ja pebaa eri kuvakulmista vai :D 

Jep, tämä on TAMKin upouusi koulutuslinja. Todennäköisesti siellä opetellaan juurikin tuota :D Tuo koulutusohjelma tuottaa varmasti hyvin työllistyviä, yhteiskuntaa hienosti ja hyvään suuntaan rakentavia nuoria ihmisiä... :D

Totta, harmi ettei tuollaisia ollut sotavuosina, olisi ollut iso apu sekä rintamalla, että naisten töissä sotasairaaloissa ja pelloilla. Myös sodan jälkeen jälleenrakennuksessa olisi ollut isoa hyötyä noista osaajista.

Hei varokaa!! Nyt on THE ULTRA-BOOMER, kaikkien menneitä muistelevien ja nykyajasta mitään tajuamattomien yksilöiden äiti liikkeellä! Pidelkää mikroaaltouuneistanne kiinni, tämä dinosaurus murskaa kaiken vuoden -45 jälkeen keksityn.

Tämä v...un z sukupolvi ei edes muista noiden mikroaaltouunien tulemista markkinoille. On synnytty se v..un älypuhelin kädessä ja sometähteys mielessä. Silloin kun minä olin nuori ei tarvinnut varoa pyörätiellä nenä kännykässä kiinni laidasta laitaan ajavaa kakaraa, kaverien puhelinnumerot oli kirjoitettu vihkoon ja soittetiin, että pasi täs moi onks se pekka kotona? 90-luvun lopulla opettajakin sanoi meille yläasteelaisille, että on se nyt kumma kun joka toisella on kännykkä(liioitteli tämänkin, ehkä joka viidennellä oli), ette te vielä niin tärkeitä ole. Ja ne kännykät olivat 3110 ja uutuutena 5110, nykykakarat eivät niitä edes muista.

Pidä sinä kloppi turpas kiinni. Kun minä olin nuori, ei ollut pyöräteitä eikä kyllä pyöriäkään kuin yksi koko kylässä. Ei yhtäkään puhelinta eikä televisiota. Hyvää oli elämä, vasta 90-luvulla kaikki alkoi mennä ihan pieleen.

T. Maire 70v

Vierailija
836/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hemmop kirjoitti:

Vaikka puhutaan että Suomessa ei kateutta puutu, niin joskus pistää todellakin ihmetyttämään kuinka paljon sitä on. Tää kommenttiosio on niin täynnä kateutta, tietämättömyyttä ja silkkaa tyhmyyttä ettei mitään rajaa. Näkee kuinka sisäisesti rumia ihmisiä on ympärillä. Alkaa melkein oksettaan nää ihmiset. Häpeän paikka monelle, mutta veikkaan ettei nää ihmisen irvikuvat häpeää tunne.

En ymmärrä tätä logiikkaa. Jos sanon, että perus Prisma-reissullakin näkee kauniimpia naisia, millä perusteella olen kateellinen Joalinille enkä vaikkapa niille mielestäni kauniimmille naisille? Vai onko nyt niin, että Joalinin on oltava kaikkien mielestä maailman kaunein nainen, ja jos on eri mieltä on kateellinen? Näen myös päivittäin itseäni kauniimpia naisia, olenko tällöin vain kateellinen itselleni?

Koska haluat painaa Joalinia alas sanomalla, ettei hän ole sen kummempi ihmisenä ja artistina kuin Prismassa pyörivä teini. Mitätöit hänen vuosien tanssitreeninsä ja läpimurron yhtyeessä. Se on kateutta. Jos tämä J olisi täysin mitäänsanomaton, hajuton ja mauton kuten täällä monet väittävät, et olisi edes avannut tätä ketjua tai kyylännyt häntä somessa.

Läpimurto:D :D Taustatanssijana jossain bändissä mistä en ollut kuullutkaan. Kukaan ei yleistöstä ei osaa edes nimetä tuota edestakaisin notkuvaa tassijaa.

Ai jos SINÄ et ole jostain kuullut, se ei voi olla suosittu? :D :D Näyttää sen osaavan nimetä lähes 4 miljoonaa ihmistä. Instassa on usein jopa 14 000 kommenttia postauksiin. Mutta niin, läpimurron on tehnyt vasta, kun someseuraajia on 7 miljardia, niinkö se meni?

Samalla logiikalla yhtye on suosittu, jos sinä olet siitä kuullut.

Vierailija
837/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä joillakin ottaa kipeää kun joku menestyy. Ei tuohon Joalinin hommaankaan ilman ilman kauneutta ja lahjakkuutta sekä kovaa työtä ole päässyt.

No näkyy päässeen, sehän tässä huvittaakin.

Ja mikä menestys, miten on menestynyt? Pelkkää bluffia noi lehtijutut on "tähteydestä".

Fake it till you make it!

Vierailija
838/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joalin, jos satuit paikalle niin tää on suomalainen initiaatioriitti. Vasta sitten voit kutsua itseäsi julkkikseksi Suomessa, kun sut on lytätty maanrakoon Vauvan AV:lla. Tää on paska maa monella tavalla, mutta me rakastetaan sua! Suomalaiset rakastaa vittuilemalla, tää on totinen tosi.

Jos Joalin luet tätä, sinun täytyy opetella tanssimaan ba laulamaan, jos kutsut itseäsi tanssijaksi tai laulajaksi.

Sinulta puuttuu taidot ja karisma viihdetähdeksi.

Terveisin

Läski mursu sohvalta, jonka asiantuntemus perustuu Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaan eikä ole muuten katsonut yhtään sun tanssia, Joalin

Vähän paha katsoa Joalinin tanssia kun ei sitä näe ikinä missään. Ei kiinnosta mennä instaan sen takia.

Vierailija
839/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis ihmiset arvostelee tanssitaitoa, jota eivät ole nähneetkään, eivätkä jaksa etsiä videoita?

Painukaa sinne Prismaan.

Vierailija
840/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hemmop kirjoitti:

No ei näy ”vuosien tanssitreenit” oikein missään vielä. En tiedä ainuttakaan Now Unitedin jäsentä nimeltä eikä tiedä kukaan lähipiiristäkään, ei edes 17-vuotias nuori nainen. Joka ikänsä puolesta kuuluisi kohderyhmään. Korealaisten ja mielestäni aivan identtiseltä näyttävien popparipoikien nimet kyllä tulevat kuin apteekin hyllyltä.

Tätä tanssipuolta aloin ihmetellä itsekin. Halusin nähdä Joalinin esiintymässä, ja katsoin muutaman Now United -videon. Ei näkynyt Joalinia, enkä jaksanut niihin käyttää sen enempää aikaa, joten ajattelin katsoa videoita Joalinin tanssimisesta yksinään. Youtubesta löytyi muutama video enimmäkseen muiden kuin Joalinin lataamana, hän itse on ladannut ilmeisestikin vain yhden. Nämä läpi katsoneena täytyy sanoa, että Joalin ei vaikuta ammattitanssijalta. Näin hyvin vähän mitään, mitä periaatteessa kuka tahansa ei oppisi viikossa - enkä yritä rienata tällä, se on toteamus. Ilman vaikeita ja vaikuttavia liikkeitäkin ammattitanssijat erottaa sulavuudesta ja rytmitajusta, tätä en nyt oikein nähnyt. Vaikutelma Joalinista on nyt että hän on enemmän "vaikuttaja"/sometähti kuin niinkään tanssija, ja siihen tyyliin hän itsekin on ladannut materiaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi