Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joalin Loukamaa: "Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen"

Vierailija
20.07.2021 |

https://www.seiska.fi/kotimaa/joalin-loukamaa-20-avoimena-ennakkoluuloi…

Joalin Loukamaa, 20, avoimena ennakkoluuloista: Ulkonäöstäni oletetaan, että olen tietynlainen

"Maailmanlaajuista suosiota nauttiva supertähti Joalin Loukamaa juhlisti viime viikon maanantaina 20-vuotissyntymäpäiväänsä. Vaikka lähes poikkeuksetta nostetaan esille Joalinin suuri seuraajamääränsä Instagramissa, ei sometähti ole oikea sana kuvaamaan häntä. Joalin on paitsi menestynyt tanssija ja laulaja, myös tuore Selviytyjät-finalisti.

– Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.

– Ihmiset yllättyvät, etten olekaan sellainen, Joalin tokaisee ja nappaa palan pizzasta Seiskan järjestämällä juhlapiknikillä."

Kommentit (1020)

Vierailija
801/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hemmop kirjoitti:

Vaikka puhutaan että Suomessa ei kateutta puutu, niin joskus pistää todellakin ihmetyttämään kuinka paljon sitä on. Tää kommenttiosio on niin täynnä kateutta, tietämättömyyttä ja silkkaa tyhmyyttä ettei mitään rajaa. Näkee kuinka sisäisesti rumia ihmisiä on ympärillä. Alkaa melkein oksettaan nää ihmiset. Häpeän paikka monelle, mutta veikkaan ettei nää ihmisen irvikuvat häpeää tunne.

Jokainen on vapaa valitsemaan seuransa ja ympäristön missä oleskelee, niin virtuaalisesti kuin oikeasti. Älä siis tule tänne enää. Säästyt ihmisen irvikuvilta ja pahoilta vaikutteilta ;) Voit mennä vaikka ulos puistoon tai järven/meren rannalle ja ajatella sinisiä ajatuksia.

Kummasti tunnut tänne aina eksyvän :D

Vierailija
802/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo plösö ole Jodie Fosteria nähnytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ensin, että joku itsestään liikoja luuleva nainen taas kyseessä, mutta kun näin kuvat... On muuten oikeasti tosi nätti. Ainakin näin 23 vuotiaan miehen mielestä.

Pikkupojillehan se sopiikin, pikkutyttö kun vielä on.

Vierailija
804/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että Jaana ottaa tuon taboon esille ja kertoo avoimesti kuinka vaikeaa on olla omien sanojensa mukaan ”hyvännäköinen blondi”.

Vierailija
805/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joalin on saavuttanut enemmän kuin yksikään palstan pikku arvostelijoista tulee koskaan saavuttamaan.

Saavuttanut mitä? Päässyt messiin aika surkeatasoiseen rytmiryhmään, saanut veivata pebaa lavalla ja siinä sivussa jokusen instaseuraajan. Wow, siis wow!!

Vierailija
806/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuuuuuuuuuuuutonaurua vedet silmissä.

Vierailija
807/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä. Pitkästä aikaa on löytynyt joku oikeasti säälittävä tapaus. Lisää näitä!

Vierailija
808/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka jauhatte instakuvien filttereistä, ootteko katsoneet Joalinin storyja vai pelkkiä kuvapostauksia? Storyissä tosi paljon arkirealismia, viimeksi tänään "pimple patch" naamassa pyykkitupareissulla. Joalinissa somehahmona tärkeä pointti on nimenomaan arkisuus ja samaistuttavuus, ei mikään ylimaallinen yli-ihminen (siksi joo noi Seiskan supertähti-viittaukset onkin hassuja).

Mihin näitä somehahmoja ylipäätään tarvitaan? Kuka viitsii seurata jonkun ventovieraan elämää jatkuvalla syötöllä? Töllöttää äärimmäisen muokattua ja filtteröityä kuvamateriaalia.

Eikö teillä ole ns. oikeaa elämää ollenkaan?

Vierailija
809/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joalin on saavuttanut enemmän kuin yksikään palstan pikku arvostelijoista tulee koskaan saavuttamaan.

Saavuttanut mitä? Päässyt messiin aika surkeatasoiseen rytmiryhmään, saanut veivata pebaa lavalla ja siinä sivussa jokusen instaseuraajan. Wow, siis wow!!

Niin ja ajattele sekin on 100 kertaa enemmän kuin sinä tulet koskaan saavuttamaan.

Vierailija
810/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Supertähti”... :D

Vierailija
811/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lanolin mukana seuraavalla Temptation Islan Suomi -kaudella?

Vierailija
812/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi todella hyvä myös BB-talossa. Voisi keskustella ongelmista, joita ”kaunis blondi” joutuu kohtaamaan arjessa.

Vierailija
813/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua Seiskaa!

Vierailija
814/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Henryk” haastattelee ”Jaolinia”. Ihanan W e e T e e!

Vierailija
815/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja ajattele sekin on 100 kertaa enemmän kuin sinä tulet koskaan saavuttamaan.

En ole kuin Joalin eli ei tee mieli julkisesti kehuskella ammatillisilla ja muilla saavutuksillani. Olen päässyt Suomessa ja ulkomailla varsin fantsuihin paikkoihin ja juttuihin mukaan, ilman niljakkaiden setämiesten päiväuneksi ryhtymistä.

Vierailija
816/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99,9% oikeista (ei mukaoikeista kuten NU) esiintyvistä artisteista on saavuttanut paljon enemmän kuin Joalin ryhmineen ikinä.

Vierailija
817/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kuin Joalin eli ei tee mieli julkisesti kehuskella ammatillisilla ja muilla saavutuksillani. Olen päässyt Suomessa ja ulkomailla varsin fantsuihin paikkoihin ja juttuihin mukaan, ilman niljakkaiden setämiesten päiväuneksi ryhtymistä.

Jep, mä olen tuleva Englannin kuningatar

Vierailija
818/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista misogyniaa koko ketju täynnä. Ja taitaa suurin osa tästä tulla nyt naisilta.

Mitä sitten? Mistä sinä sen tiedät? Miesten palstoilla huo*itellaan ja uhkaillaan rai*kauksilla, sen voi kuitata vitsillä ja lässyttämällä ”ei kaikki miehet nyyyh nyh miks yleistätttttt”.

Aina naisia saa rangaista vaikka ei ole edes mitään todisteita että kommentoijat on naisia. Miehet sanailee teistä akoista paljon pahemmin, ette te silloin ole huutamassa miten nyt on miehet asialla. Kunnon naisvihaa taas.

Vierailija
819/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tee niitä juttujasi ja lopeta muiden haukkuminen. Se ei tee sua yhtään sen paremmaksi mitä sitten ikinä teetkin.

Vierailija
820/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂

Mikä toi bändi on jos spotifyssä on reippaasti alle miljoona kuuntelijaa kuukaudessa? Siis vertailun vuoksi, Arttu Wiskarilla on hilkun alle puoli miljoonaa kuukaudessa eli nuo kuulijat lasketaan yhestäkin kappaleen kuuntelusta.

Siis mukavan oloinen nuori nainen ja näin, mutta miksi tää on esillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan