Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako / tarvitseeko superälykäs nainen vähemmän seksiä kuin yksinkertaisempi?

Vierailija
28.07.2014 |

Mitä näihin AV:llakin panetustaan mouruaviin mammoihin tulee, niin he eivät kenties ole kaikkein terävimmästä päästä. Eli pyöriikö huippuälykkäällä naisella muutakin mielessä kuin kulli? 

Mielipiteitä? Kokemuksia? 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät ihmiset ovat vuosituhansien ajan osaneet sublimoida viettejään erilaisiin asioihin. Ilman tätä ihmiskunta ei olisi koskaan saavuttaneet mitään taiteiden ja tieteiden saralla.

Vierailija
22/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huippuälykkäänä naisena olen sitä mieltä, että vastaus on kyllä. Elämään ja myös seksuaalisuuteen kuuluu niin paljon enemmän kuin vain yhdyntä. En itse koskaan aloittaisi mitään "Panettaa" -ketjua. Myötähäpeä on suunnaton. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olen älykäs (kirjoitin neljä ällää ja olen tuplamaisteri), mutta en älyllinen. Haluan seksiä paljon enemmän kuin mies. Johtuu testosteronista.

Vierailija
24/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Valitettavasti. Minun täytyisi vietellä hänet ajatuksen tasolla!

- älykkään naisen himokas (ja yksinkertainen) mies

Vierailija
25/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:11"]Itse huippuälykkäänä naisena olen sitä mieltä, että vastaus on kyllä. Elämään ja myös seksuaalisuuteen kuuluu niin paljon enemmän kuin vain yhdyntä. En itse koskaan aloittaisi mitään "Panettaa" -ketjua. Myötähäpeä on suunnaton. 

[/quote]Myötähäpeän tuntemisessa ei ole mitään älykästä.

Vierailija
26/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pyöri:(. Ahdistus oli suuri, kun viimeisimmässä seminaarissa oli piirrustellut kalvolle ajatuksissani jättimäisen kullin.

Siinä heijastuivat ajatukseni koko seminaariväelle.

Seminaarin aihe oli munsalan kansallispuku nyt ja eilen, sekä tamppoonikoru ja variaatiot.

Vierailija
27/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs tietää seksistäkin enemmäs kun vähemmän älykäs. 

Vierailija
28/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa se viriiliä miestä haittaa jos vaimo on älykäs ja haluaa seksiä yli kaiken. 

Vierailija
29/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:11"]Itse huippuälykkäänä naisena olen sitä mieltä, että vastaus on kyllä. Elämään ja myös seksuaalisuuteen kuuluu niin paljon enemmän kuin vain yhdyntä. En itse koskaan aloittaisi mitään "Panettaa" -ketjua. Myötähäpeä on suunnaton. 

[/quote]

Myötähäpeä on inhimillinen tunne, sukua empatialle. Älä sotke käsitteitä.

Vierailija
30/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:28"]

Tuskinpa se viriiliä miestä haittaa jos vaimo on älykäs ja haluaa seksiä yli kaiken. 

[/quote]

Et vastannut kysymykseen. 

ap

Vierailija
31/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:27"]

Älykäs tietää seksistäkin enemmäs kun vähemmän älykäs. 

[/quote]

Kyllä, ja ymmärtää että seksiin kuuluu niin paljon enemmän kuin pelkkä yhdyntä. Seksi saa aikansa aivoista. Jos eivät aivot ole oikealla taajuudella, ei kiinnosta jyystö.

nro 2

Vierailija
32/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:10"]

Mitä näihin AV:llakin panetustaan mouruaviin mammoihin tulee, niin he eivät kenties ole kaikkein terävimmästä päästä. Eli pyöriikö huippuälykkäällä naisella muutakin mielessä kuin kulli? 

Mielipiteitä? Kokemuksia? 

[/quote]

Voisin kuvitella että näin on. Vähemmän koulutetuilla naisilla on ainakin selkeästi vähemmän lapsia ja vahinkoraskauksia kuin matalasti tai ei lainkaan koulutetuilla. 

Mulla menee halukkuus ihan kuukautiskierron mukaan, koska en käytä hormoniehkäisyä. Eli ovulaation aikaan todellakin panettaa. Pillereitä syödessä olin usein melkoisen haluton. Tämä taas ei liittyne älykkyyteen mitenkään, ellei joku sitten ole tutkinut, että koulutetut naiset olisivat useammin hormoniehkäisyllä kuin vähemmän koulutetut. 

Vierailija
33/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ää, 12 korjaa: Enemmän koulutetuilla piti olla tuo toka lause. 

Vierailija
34/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kysymys on absurdi. Superälykäs nainen on oksymoron.

Vierailija
35/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti, ainakin kun ottaa huomioon, miten paljon yhteiskunnan kaikista tyhmimmät jäsenet lisääntyvät keskenään. Itken tulevaisuutemme puolesta: jossain vaiheessa ei ole jäljellä enää mitään muuta kuin näitä elämään eksyneitä elämänkoululaisia.

Vierailija
36/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:30"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:22"]

[/quote]

Myötähäpeä on inhimillinen tunne, sukua empatialle. Älä sotke käsitteitä.

[/quote]Panetus on inhimillinen tunne. Onko jotenkin parempi, että kirjoittaa av:lla "myötähäpeä on suunnaton" kuin esimerkiksi "panetus on suunnaton"?

Vierailija
37/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pyörii moni muukin ajatuksissa, mutta mitä enemmän on aivokapasiteettia, sitä enemmän sinne mahtuu ajatusprosesseja. Eli muiden juttujen prosessointi ei vie silti ajatuksia pois siitä ihanasta lihapalasta, jota kulliksikin kutsutaan.

Terveisin mensalainen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän