Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa kaduttaa, että ostettiin löhöloma Kreetalle ..

Vierailija
28.07.2014 |

Ajateltiin, että täällä Suomessa kuitenkin sataa kesällä, mutta näyttää helteet jatkuvan vielä pitkään. Alan jo tukehtua näihinkin helteisiin (vaikken tykkää valittaa) ja masentaa ajatus lähteä vielä kuumempaan maahan käristymään. No jotain plussaa, niin siellä on ainakin ilmastointi hotellihuoneessa kun kotona ei ole. Jos olis tienny tilanteen, niin olis lähteny vaikka Islantiin tai Lontooseen viilentymään Kreetan sijaan.

 

Muita kohtalontovereita?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole hyvä :D

Vierailija
22/44 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäitä pilluun sullekki, varma vinkki, toimii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin, että onneksi ei ostettu mitään paniikkimatkaa, kun meinas usko loppua kesäkuussa. Mutta onhan teillä varmasti kivaa Kreetalla. Loma on aina loma, ja uudet ympyrät tekevät hyvää.

Vierailija
24/44 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne päin kreetaa?

Vierailija
25/44 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreeta on wt-kohde :----)

Vierailija
26/44 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreetalla oltiin pariviikkooa sitten, tuulee aika paljon..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/44 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittein saarilla on ollut helletta nyt....

Vierailija
28/44 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan ymmärtänyt näitä ihmisiä jotka lähtee etelään kesä-, heinä-, tai elokuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/44 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems...

Vierailija
30/44 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:41"]En oo koskaan ymmärtänyt näitä ihmisiä jotka lähtee etelään kesä-, heinä-, tai elokuussa.

[/quote]

Kesäkuu usein kylmä. Nytkin oli 8 astetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/44 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:33"]

Minne päin kreetaa?

[/quote]

 

Ihan vaan Hanialle. Ei olla aikaisemmin Kreetalla käyty, joten onhan se kokemus aina, en mä sitä epäile. Varmasti tekemistä löytyy ainakin.. Ja kuten joku teistä sanoi, niin tekeehän se hyvää päästä Suomesta pois. Unohtuu siellä viimeistään kaikki työhön liittyvä. :) Kesäkuun lopussa mekin tää matka buukattiin, kun näytti niin kehnolta toi sää. 

Vierailija
32/44 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreetalla on kivaa joka tapauksessa, varsinkin lasten kanssa. Hyvät vesipuistot (no, testattiin vain WaterCity), paljon retkikohteita, vuorilla viileämpää. Museoissa on ihanan viileää myös. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/44 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mw käydään joka kesä Välimerellä, oli sää täällä mikä vaan. Muutama vuosikin sitten otettiin äkkilähtö, kun täällä oli toista viikkoa ollut päälle kolmeakymppiä. Ei kauppareissuja, ei perunankeittoa, ei jatkuvaa pyykinpesua kun koko perhe kotona samaan aikaan, rahaa palaa ruokaan kuitenkin jne. jne... Ei se loma kotona/mökillä ole mitään lomaa vaikka kuinka kuuma olisikin. 

Mieluummin makaan siellä rannalla/altaalla, pulahtelen uimaan, luen kirjaa ja menen valmiiseen pöytään syömään ja ilmastoituun huoneeseen nukkumaan kuin väännän täällä ruokaa 

Vierailija
34/44 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:47"]Mw käydään joka kesä Välimerellä, oli sää täällä mikä vaan. Muutama vuosikin sitten otettiin äkkilähtö, kun täällä oli toista viikkoa ollut päälle kolmeakymppiä. Ei kauppareissuja, ei perunankeittoa, ei jatkuvaa pyykinpesua kun koko perhe kotona samaan aikaan, rahaa palaa ruokaan kuitenkin jne. jne... Ei se loma kotona/mökillä ole mitään lomaa vaikka kuinka kuuma olisikin. 

Mieluummin makaan siellä rannalla/altaalla, pulahtelen uimaan, luen kirjaa ja menen valmiiseen pöytään syömään ja ilmastoituun huoneeseen nukkumaan kuin väännän täällä ruokaa 

[/quote]

Juuri näin! Viikko hotellissa poissa kotitöiden ääreltä, takuulämmin vesi, kauniit maisemat ja ravintoloissa syöminen... Lähden ihan mielellään Suomesta pois kesällä viikoksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/44 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sehän on vain viikko... Itse olen lähdössä viikon päästä Espanjaan ja ajattelen että saanpahan ainakin hyvää ruokaa ja on kivat maisemat. Kyllä sen kestää.

Vierailija
36/44 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kohtaloNtoveri?

Vierailija
37/44 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis.. luulitte että täällä on kylmää, joten varasitte matkan paikkaan jossa on takuuvarmasti lämmintä, ja nyt harmittaa kun siellä onkin lämmintä niinkuin pitikin olla? Ok, on se kyllä ihmislapsen elämä välillä niin kurjaa.

Vierailija
38/44 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun pääsisi taas hiekkarannalle! Tultiin reilu viikko sitten Italiasta ja onhan tää lomanvietto ihan hanurista täällä kotinurkissa vaikka pihaa löytyy ja rantakin on lähellä. Jatkuvasti jääkaappi tyhjänä, pyykkikori täysi ja imuroitava se on kuitenkin aina välillä, muista kotitöistä puhumattakaan vaikka kuinka koittaisi ottaa ns. iisisti. Mieluummin viettäisin näitä helteitä jossain muualla passattavana :)

Vierailija
39/44 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla menee liian hyvin, unohtuu ne todelliset ongelmat. Óikein vertaistukea sitten haetaan tällaisiin ongelmiin... huoh.

Vierailija
40/44 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:56"]

No, sehän on vain viikko... Itse olen lähdössä viikon päästä Espanjaan ja ajattelen että saanpahan ainakin hyvää ruokaa ja on kivat maisemat. Kyllä sen kestää.

[/quote]mihin kohteeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi