Kuvaile kirjan tai elokuvan juoni yhdellä virkkeellä muut arvaavat mistä tarinasta on kyse
Joukko lapsia syö terveellisen monipuolisia eväitään nummella; sattumoisin lapset näkevät laittomaan tuontitavaraan ryhtyneitä ja selvittävät heidän epärehdit toimensa.
Kommentit (5862)
Elokuvassa yksi menee Epsanjaan.
Elokuvassa FBI-tutkija juttelee mielipuolelle lasin takana.
Elokuvassa on nainen ja tyttö ja mustia ja valkoisia koskettimia.
winner kirjoitti:
Tän on pakko olla Yrjänän emännän synti
Elokuvassa talonmiehen pojalla on takaperin puhuva sormi.
winner kirjoitti:
Tää on leffasta Ylimielinen elokuvafriikki veti herneen nenään.
Elokuvassa elämä löytää tien ja sitten juostaan viidakossa.
Elokuvassa on rakennelmia, jotka eivät puhu mitään.
Elokuvassa jousimies puolustaa yhtä housutonta ja toista kaunissuista miestä.
Elokuvassa maailman kuningas vajoaa syvemmälle, koska naisen on pysyttävä pinnalla.
Elokuvassa on aluksi paljon henkilöitä kutsuttuina vieraina ja sit lopuksi ei varmaankaan enää ketään.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Jäbä ja sen kaveri menee nummille purtaviksi. Kuukin mollottaa ikävästi. Siitä sitten kaikennäköistä naamanvääntelyä.
Baskervillen koira
Ei ollut se, parahin Watson. Uusi arvaus? Elokuva kyseessä.
Kyseessä ei siis ollut Viisikko nummilla, vaan parhaat kaverukset, jotka musiikista päätellen diggaavat CCR:ää.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo toistuvat vastaukset alkupään kuvauksiin, johtuu siitä, että kaikki ei lue koko ketjua läpi ennen vastaamista. Ja kyllä nuo sinun brassailevat melkein-vastaukset vaikuttaa tosi ylimielisiltä ja mulkuilta, että miksei vain voi vastata elokuvan nimeä, jos sen kerran tietää. Mutta näin me nähdään ja koetaan asiat eri tavoin.
Eri
Miten tämä eroaa siitä, että olen mielestäsi ehkä vieläkin enemmän brassaileva ja mulkku, jos kertoisin leffojen nimet samantien ja veisin muilta arvailun ilon? Lisävihjevastaukset silloin kun itse tiedän ovat sitä varten, että annan vuoron seuraavalle.
Ei se ole mulkkua, se on pelin henki -> vastaat leffan nimen, jos sen tiedät. Noilla lisävihjeillä (joita annat toisten kuvauksiin) ikään kuin jakelet murusia omasta mielestäsi vähä-älyisille kanssa-arvaajille, ja se on ylimielistä ja mulkkua. Ymmärrätkö?
Ymmärrän, että se rassaa SINUA niin paljon, ettet osaa enää edes keskittyä ketjun aiheeseen, vaan haet riitaa kanssani. Harmi. Minä jatkan tästä toisella linjalla, kiitos, kuulemiin.
Mielelläni keskityn ketjun aiheeseen, tämä vaan tuli puheeksi, niin ajattelin kertoa sinulle, miksi nuo viestit vaikuttaa ylimielisiltä. Nyt tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ja mies rakastuvat laivalla, joka törmää jäävuoreen
Tämä on se Ylen minisarja, Björkman on se risteily isäntä. Nimeä en muista.
Omani:
Mies käyttää verkkopaitaa, vaimo nalkuttaa, appi yrittää pelastaa tyttärensä.
Kloonatut eläimet pääsevät vapaaksi saarella, koska eräs mies katkaisee sähköt
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo toistuvat vastaukset alkupään kuvauksiin, johtuu siitä, että kaikki ei lue koko ketjua läpi ennen vastaamista. Ja kyllä nuo sinun brassailevat melkein-vastaukset vaikuttaa tosi ylimielisiltä ja mulkuilta, että miksei vain voi vastata elokuvan nimeä, jos sen kerran tietää. Mutta näin me nähdään ja koetaan asiat eri tavoin.
Eri
Miten tämä eroaa siitä, että olen mielestäsi ehkä vieläkin enemmän brassaileva ja mulkku, jos kertoisin leffojen nimet samantien ja veisin muilta arvailun ilon? Lisävihjevastaukset silloin kun itse tiedän ovat sitä varten, että annan vuoron seuraavalle.
Ei se ole mulkkua, se on pelin henki -> vastaat leffan nimen, jos sen tiedät. Noilla lisävihjeillä (joita annat toisten kuvauksiin) ikään kuin jakelet murusia omasta mielestäsi vähä-älyisille kanssa-arvaajille, ja se on ylimielistä ja mulkkua. Ymmärrätkö?
Ymmärrän, että se rassaa SINUA niin paljon, ettet osaa enää edes keskittyä ketjun aiheeseen, vaan haet riitaa kanssani. Harmi. Minä jatkan tästä toisella linjalla, kiitos, kuulemiin.
Mielelläni keskityn ketjun aiheeseen, tämä vaan tuli puheeksi, niin ajattelin kertoa sinulle, miksi nuo viestit vaikuttaa ylimielisiltä. Nyt tiedät.
No mä helpotin ketjua nyt vanhoilla ketjun suosikeilla ja edelleenkään ei tiedetä, vaikka voisi vastata ihan taas ne samat, vaiks onkin niinku sillai tyhmempi ;D
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Tän on pakko olla Yrjänän emännän synti
Ei oo, sorry! Kannattaa keskittyä ehkä siihen "yksi" -sanaan...
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Tää on leffasta Ylimielinen elokuvafriikki veti herneen nenään.
Hmmm. Ei. Mielipuoli kyllä mainitsee herneet ja vähän chiantia palan painikkeeksi.
Oon joskus miettinyt millaista porukkaa ramppaa näillä elokuvafestivaaleilla. Nyt tiedän jotakin. Taidan jättää tänäkin vuonna väliin.
Eikös se ole se Damiano-ketju nimenomaan teitä varten? Pysykää lestissänne, kansan "suosikit" ja mielensäpahoittajat ;D