Kuvaile kirjan tai elokuvan juoni yhdellä virkkeellä muut arvaavat mistä tarinasta on kyse
Joukko lapsia syö terveellisen monipuolisia eväitään nummella; sattumoisin lapset näkevät laittomaan tuontitavaraan ryhtyneitä ja selvittävät heidän epärehdit toimensa.
Kommentit (5862)
Vierailija kirjoitti:
Näytelmäkirjailija tuskailee näytelmiensä kanssa kunnes kirjoittaa lastennäytelmän, josta tulee suosittu. Kirjailija ystävystyy tuberkuloosia sairastavan naisen kanssa, kun oma avioliitto on huonossa jamassa.
Finding Neverland
Psykiatrin vastaanotolle tulee nuorimies, joka ilmoittaa tekevänsä itsemurhan muutaman päivän kuluttua. Tapahtuma sysää psykiatrin kummallisiin kokemuksiin, joiden myötä hän alkaa epäillä omaa mielenterveyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytelmäkirjailija tuskailee näytelmiensä kanssa kunnes kirjoittaa lastennäytelmän, josta tulee suosittu. Kirjailija ystävystyy tuberkuloosia sairastavan naisen kanssa, kun oma avioliitto on huonossa jamassa.
Finding Neverland
Oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalaatuiinen hammaslääkäri ampuu kaksi orjakauppiasta ja vapauttaa orjajoukon. kahleista Yhden vapautetuiista hän valitsee matkakumppanikseen.
Django Unchained
Oikein.
Lukiolaispoika ihastuu luokallaan olevaan tyttöön, mutta ei rohkene tunnustaa tälle rakkauttaa. Myöhemmin pojan ihastus kuolee liikenneonnettomuudessa.
Pantinlainaaja työskentelevä vanha mies on menettänyt uskonsa ihmisiin, kunnes liikkeeseen tulee nuorimies, joka tarjoutuu hänen apulaisekseen. Mies kuitenkin ryöstetään nuoren miehen avustuksella ja syntyneessä kamppailussa nuori mies saa surmansa.
Mies saa paniikinomaisen kohtauksen, kun hän näkee ruokapöydän valkoiseen liinaan vedytyn haarukan jäljen. Mies näkee myös surrealistisen unen, joka on symbolinen esitys tapahtumasta, jonka miehen mieli on sulkenut pois tajunnasta.
Agorafobiasta kärsivä psykiatri avustaa poliisia murhatutkimuksessa, mutta joutuu samalla itse vaaraan.
maami kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypit pakoon kalliolle, kun sonnit tulevat häijyilemään, lopulta kaikki jätkät kuitenkin onnellisesti avioon.
Seitsemän veljestä
Ei voi olla koska kaikki eivät päädy avioon.
Olen vasta ketjun alkupuolella, joten kyselen lopettiko tuo hullu "winner" missään vaiheessa?
Pitäjän varakkaat kokoontuvat yhteen ja antavat ajatustensa harhailla.
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta ketjun alkupuolella, joten kyselen lopettiko tuo hullu "winner" missään vaiheessa?
Ei valitettavasti 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jäkä jäkä jäkä---
Älkää menköä trollin ansaan. Saa varmaan nautintoa siitä kun häntä alapeukutetaan, trollit haluaakin ärsyttää. Käy varmaan täällä keskustelua itsensä kanssa noiden elokuvavihjeiden kanssa. Mania taitaa olla päällä, sääliksi alkaa vähän käymään joJos se sinun kontriibuutiosi tälle keskusteluketjulle on tässä, niin näkemiin. Tämä ketju liittyy elokuviin, ei sinuun. Mene uhriutumaan muualle.
Nimimerkki unohtui ;D
Tuo eri-ihmisparka joutuu jäämään vartin päästä aivan yksin noine tunteineen. Ei ole ketään ketä nälviä ja on täysin hukassa nyt kun en ole ollut Damiano-ketjussa. Vähän harmi kun joutuu huomiseen saakka olemaan niin yksikseen... Yritä jaksaa ja hyvää yötä tässä vaiheessa sinulle.
Apua miten urpo voi olla 😂 "Eri" tarkoittaa eri kirjoittajaa kuin edellinen. Eri ihmiset käyttää "eriä" viestiensä lopussa. 😅
Se, että sinä kirjoitat kommenttiesi loppuun sanan eri vaikka kuinka monta kertaa, ei poista sitä tosiasiaa, että kommentti on kuitenkin sinun kirjoittamasi. Kuinka h*lv*tin typerä ja lapsellinen sinä voit olla? Hyvänen aika sentään! Käyttäydyt kuin uhmakas teini. Mene nyt jo pois pilaamasta tätä ketjua! Mene sinne Danoniino-ketjuusi käymään itsesi kanssa loputonta vuoropuhelua ja jätä meidät rauhaan. Me haluamme puhua vain elokuvista, emme sinusta ja ongelmistasi.
Olet luultavasti se sama henkilö, joka joitakin aikoja sitten availi jatkuvasti ketjuja älykkyyteen liittyen ja yritti vakuuttaa muille olevansa huippuälykäs, vaikka kommentit kertoivat aivan jotain muuta. Lopulta ketjut aina poistuivat, kun ketjujen aloittajalta loppuivat argumentit.
En tiedä, millä tavoin vanhempasi ovat kasvatuksessasi epäonistuneet - ehkä he eivät vain antaneet sinulle lapsena tarpeeksi huomiota ja rakkautta - mutta lopputulos on aika surullista katsottavaa. Joku psykologi voisi varmaan minua huomattavasti paremmin analysoida, mikä sinussa on mennyt noin pahasti vikaan.
Kylläpä joku innostui ja räyhää suu vaahdossa.
Minä olen yksi noista eri-kirjoittajista, mutta vain yksi.
En siis tuo, jolle nyt räkytät kuin raivohullu.
Vierailija kirjoitti:
Agorafobiasta kärsivä psykiatri avustaa poliisia murhatutkimuksessa, mutta joutuu samalla itse vaaraan.
Copycat. Sigourney Weaver.
ILMOITUSASIA:
Ketjun asiallisille elokuvafaneille tiedoksi, että perustamani winner-ihailijaketju on tänään poistettu ketjussa hyvin näkyvän räyhääjän toimesta. On perustanut myös oman winner-dissausketjunsa. Onhan tuo jo tätäkin ketjua uhkaillut ja just aktivoitunut, niin ihan siltä varalta tiedoksi, että hänellä loputkin laakerit hajoavat kuten ilmeiseltä näyttää.
Ottakaa omat kysymykset talteen kaiken varalta ja sitten perustetaan heti uusi ketju, jos tiettyjen ketjujen suosiota kestämättömät, muita tyhmemmät jonnet saavat tämänkin nurin. Screencapit on tallessa jonne-uhkailuista ja näkeehän tuon nyt muutenkin heti kuka "eri" siellä uhoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vertigo?
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskuvarjoilla hyppäävä kolmikko kiertää kaupunkeja järjestäen hyppynäytöksiä, mutta eräässä kaupungissa yksi heistä kuolee hypyn seurauksena. Kolmikon johtajalla on lisäksi ongelmia naisen kanssa.
Miten mulle tulee tästä mieleen joku Burt Lancasterin leffa? Leffan nimeä en kyllä muista, enkä oliko Burt mukana edes, joskus pienenä olen tämän kyllä tv:stä nähnyt.
Olet oikeilla jäljillä. Burt on pääosassa. Mutta kuka on tämä nainen? Entä ne kaksi muuta hypääjää? En paljasta vielä.
The Gypsy Moths. Deborah "From here to Eternity" Kerr, Gene "Unforgiven" Hackman ja Scott "The Walking Dead" Wilson...
Tykkäsin leffasta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tziisus vieläkö tuo yksi jankkaa täällä. Miten se jaksaa ? (huonosti:D). Muista pilkun edessä jne : D
Se on ihan sekaisin. Kannattaa vain olla niin kuin ei huomaisi, koska järjen puhuminen ei auta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Pitäjän varakkaat kokoontuvat yhteen ja antavat ajatustensa harhailla.
Alastalon salissa. Volter Kilpi.
Django Unchained