Kuvaile kirjan tai elokuvan juoni yhdellä virkkeellä muut arvaavat mistä tarinasta on kyse
Joukko lapsia syö terveellisen monipuolisia eväitään nummella; sattumoisin lapset näkevät laittomaan tuontitavaraan ryhtyneitä ja selvittävät heidän epärehdit toimensa.
Kommentit (5862)
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen tytär kuolee yllättäen epäselvissä olosuhteissa, ja mies alkaa tutkia asiaa, mutta joutuu itse hengenvaaraan.
Edge of Darkness, Mel Gibson-leffa?
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuva kertoo juuri tästä ajasta ja mitä ihmiskunnalle on tapahtumassa;)
Tän on pakko olla Idioluutio.
bullseye! :)
Matemaattisesti lahjakas poika lähtee opiskelemaan tekniseen korkeakouluun, sillä välin baaria pitävä äitinsä menee naimisiin väkivaltaisen vankilakundin kanssa. Poika hankkii palkkamurhaajan tappamaan venkulan, mutta palkkamurhaaja alkaa kiristää poikaa.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Mies huomaa sellissä kesken muutenkin erittäin kummallisten tapahtumien sarjan olevansa ihan eri mies.
Lost Higway
Highway, mutta hyväksyn eli oli se juuri.
Sori, läpppärinii näppäimistö ei toimi kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Rikollisjengin jäsen hakeutuu poliisiksi, poliisi soluttautuu jengiin. Kuka on oikealla asialla?
Jos sai kaksi jatko-osaa, niin HK-leffa Infernal Affairs, jos vain amerikkalaisen version, niin The Departed.
Vierailija kirjoitti:
Apocalypse. Now
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Mies huomaa sellissä kesken muutenkin erittäin kummallisten tapahtumien sarjan olevansa ihan eri mies.
Lost Higway
Highway, mutta hyväksyn eli oli se juuri.
Sori, läpppärinii näppäimistö ei toimi kunnolla.
Ei haittaa. Oikein oli kummiskiii! Eli paremmin toimii kuin monella muulla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverusten lomaviikonloppu näyttää menevän pieleen kun isäntänä toiminut pomo kupsahtaa. Erittäin luovilla ratkaisuilla lomaviikonloppu saadaan vietettyä loppuun asti.
Vinski ja Visentti.
Ohu- ja Paksukainen
Vierailija kirjoitti:
Nykyaika, Chaplinin leffa?
hmmm, vaihdan:
Apocalypse.Now
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypit pakoon kalliolle, kun sonnit tulevat häijyilemään, lopulta kaikki jätkät kuitenkin onnellisesti avioon.
Noin seitsemän veljestä
Aleksis Veljen Seitsemän Kivestä
Vierailija kirjoitti:
Miehet ratsastelevat ilman hevosia.
Onkohan apuna kookospähkinänkuoria kopsutteleva palvelija?
Vierailija kirjoitti:
Pariskunta lähtee mökille piristämään parisuhdettaan, mutta naisen huonoksi onneksi, mies saa sydärin kesken sitomisleikkien ja kuolee jättäen naisen kiipeliin.
Tällaista olen aina pelännyt, kun olen puolisoni kanssa "piristänyt parisuhdettani".
Elämänhallintansa hukannut nuorimies kaipailee Pariisiin lkarannutta vaimoaan ja heiluu ilta illan jälkeen New Yorkin yökerhoissa sosiopaattiiystävänsä kanssa, mutta välttelee viimeiseen asti lähisukulaisiiaan.
Lääkärinoikeutensa menettänyt entinen nisti pitää kohtalotovereilleen ja muille laitapuolen kulkijoille hotelliksi naamioitua salaista sairaalaa, jossa hän yrittää menetetyn ammattinsa opeilla parantaa potilaitaan.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi soluttautuu homoklubille etsiessään jotakin.
Rakkauden meri? Eiku Yön kuningas?
Vierailija kirjoitti:
Vanha mies rakentaa moottoripyörän ja ajaa sillä suola-aavikolla.
Maailman nopein intiaani
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Valkoihoinen viidakon sankari heiluu liaanissa ja yrittää pelastaa isänsä, joka on aiemmin ollut jääkaapissa.
vihje 2: Isä on tarinan varsinainen sankari - ollut jo usean leffan ajan.
Tämäkin on sitten erittäin helposti ratkaistavissa katsomalla ko. elokuva ja luulen, että sen ovatkin useimmat ketjulaiset nähneet ja tuossa eka vihjeessä on jo leffan kaksi eniten puhuttanutta kohtausta...
Tiettävästi vielä auki tämä helppo arvaus?
Sanot helppo, mutta itse oon aivan kujalla.
Liaanista tulee mieleen Tarzan ja googlettelemani mies pakastimessa englanniksi niin tuli Dragon Balls kuvia. Jompí kumpi noista?Olet puolittain oikeassa, elokuvassa mainitsemassani kohdassa ON Tarzan-viittaus.
Googlen käytön arvostelijoille (ja faktojentarkistusten vihollisten harmiksi) katsos täytyy myös tietää, mitä sieltä hakee ensin, että voi edes haaveilla pätevänsä jollain keskustelupalstalla. Pärjäisin tässä ketjussa erittäin hyvin myös tyystin ilman nettiä, usko pois. Dragon Balls on tästä leffasta aika kaukana.
Helpolla tarkoitan sitä, että kun luet vastauksen, niin se on todennäköinen kädenläpsäys otsaan, että niinpä tietysti! Mutta joskus parasta ei ole päämäärä, vaan matka sinne, älä luovuta ;D
Indiana Jones ja kristallikallon valtakunta.
juu tämä oli tarkoitus jo kertoa OIKEAKSI vastaukseksi jo eilen, mutta palstapilkku (ja muu nillitys) ehti ensin...
Minusta tuo edelleenkin on jääkaappi, eikä pakastin.
Puurokattila paljastaa murhan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariskunta lähtee mökille piristämään parisuhdettaan, mutta naisen huonoksi onneksi, mies saa sydärin kesken sitomisleikkien ja kuolee jättäen naisen kiipeliin.
Tällaista olen aina pelännyt, kun olen puolisoni kanssa "piristänyt parisuhdettani".
Gerald's game, Kingin kirja, Flanaganin leffa
Tän on pakko olla Idioluutio.